Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2008

Εξεταστική, the comeback!

Yep,να μαααααααι παλι εδώ με τα βιβλιαραααακια μου!! για να δούμε τι μάθαμε σ αυτό το εξάμηνο: 15 μαθηματάκια, τουτέστιν 8 εργαστηριάκια και 7 θεωριούλες (τα φωνάζω με τα υποκοριστικά μπας και με λυπηθούν :P ). Γι αυτή την εβδομάδα το μενού έχει μόνο 4 εργαστήρια,οπότε το διάβασμα κινείται ακόμα σε χαλαρούς ρυθμούς - αν και θα πρεπε να προετοιμάζω τις θεωρίες! Όχι τπτ άλλο, αλλά η διαβαστερή γειτόνισσα χτυπάει απουσίες κι έχω αρχίσει ν ανησυχώ ότι διαβάζω μόνη μου!
Ο επόμενος μήνας προβλέπεται κομμάτι εξαντλητικός (και άυπνος :P ) με δεδομένη την ανοργανωσιά μου δλδ... Σκέφτομαι να κάψω και την οργανική για τον Σεπτέμβρη και θα με κυνηγάνε πάλι (μα κύριε δικαστά μου δεν γνωρίζουμε την τύφλα μας,πειράματα θα κάνουμε τώρα??)
At least εχω αρχίσει και πιάνω το feeling της σχολής,κααατι είναι κι αυτοο... 98 μαθήματα για πτυχίο,παμεεεε :) :)

P.S: έκλεισα χρόνο δωμέσα και δεν πήρα είδηση! Ναι κυρίες και κύριοι,κολυμπάμε έναν ολόκληρο χρόνο!! (στεριά τουλάχιστον βλέπει κανείς? γιατί εγώ δεν!)

6 σχόλια:

~Ροδοψαράκι~ είπε...

Εγω δεν εχω κλεισει ακομα χρονο στην ηλιθια σχολη μου αλλα ομολογω οτι ηδη προλαβα να κοπω σε 3 απο το πρωτο και σε αλλα 2 απο το δευτερο, εκ των οποιων η Χρηματοοικονομικη Λογιστικη εφαγε κουλουρακι στα μπαμ!!!

Μην μασας.. ΟΟΟΟΟΧΙΙΙΙΙ!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χαχα,μη νομίζεις κι εγώ φρέσκο πρωτάκι είμαι!
Προς το παρόν χρωστάω 2 απ το πρώτο που δεν έδωσα,κι ότι μαζέψω απ την εξεταστική της επόμενησ βδομάδασ!
Προς το παρόν παλεύουμε τα εργαστήρια!!! :D :D :D

Μπα,τελικά μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς :P

koulpa είπε...

κουράγιο μπουρδουμπλουμ (ακόμα γελώ μόνος στα φανάρια..) τελείωνει το έτος καλοκάιρι έρχεται.. 98 είπες.. πολλά αλλά που θα πάει:):)
καλησπερούδια:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
97 :D :D :D Πέρασα κι αλλο ένα! :D

Καλησπέεερες!!!! (αγκαλιά με τη μικροβιολογία!)

pinos είπε...

πλακα εχεις.
αν και νομιζο πος εισε λιγο τεμπελα!!!!
αντε λιγο κουραγιο ακομα και τα καταφερες

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@pinos

ΕΓΩ ΤΕΜΠΕΛΑ???? Μη το ξαναπείς αυτό θα πιαστούμε κοτσίδα με κοτσίδα!!!!

Εγώ είμαι υπόδειγμα οργάνωσης!!!
Χα,τ ακούσαμε κι αυτό βραδιάτικα!

[πλάκα κάνω,δεν είμαι λιγο,είμαι ΠΟΛΥ τεμπέλα!! :P γιατιιιι να πιεστώ αφού δουλεύει κι έτσι? :P ]

Καληνύχτες!