Τρίτη, 17 Ιουνίου 2008

Τί κάνουμε στις 3 παρά 20??

Μα φυσικά γράφουμε ποστς!
Ναι κυρίες και κύριοι,αν ακούτε κουδούνια τα δικά μου είναι,γιατί σε αντίθεση με ότι λένε οι τρελοί έχουν κουδούνια! Και τα χτυπάνε κιολας! (τώρα αν τους ανοίγει κανείς δε ξέρω.. :P )

Είμαι αγκαζέ με ένα υπεεεεροχο βιβλίο μικροβιολογίας,το οποίο ουδέποτε μπήκα στον κόπο να διαβάσω,και περιμένω την επιφοίτηση του Αγίου Πνέυματος,που δυστυχως δεν μας τίμησε με την παρουσία του σήμερα όσο κι αν το περίμενα καρτερικα!
Δυστυχώς ο καφές μου τελειώνει κι έτσι προβλέπεται να μου τελειώσουν οι μπαταρίες εντος ολίγου,ωστόσο έχω μια διαολεμένα καλή διάθεση (η βεβαιότητα του ότι θα κοπώ? μπορεί! :D )
Αυτά που λετε...πέρασα να πω τον καημό μου γιατί το βιβλίο είναι βαρύ (σα τόμος εγκυκλοπαίδειας φανταστείτε,κι απο μπριτάνικα και πάνω,όχι σα τη τσουρουτικη τη δομή) και δε με βολεύει στο διάβασμα κι έχω ακόμα 5-6 κεφάλαια.. :D

Αχ αυτά,χάρηκα πάλι! Πάω να τελειώνω μ αυτό τον διάολο!
Καληνυυυχτες!!!!

2 σχόλια:

~Ροδοψαράκι~ είπε...

χουχουχου....
Εμ Θετικα μαθηματα μου θελες κυρια μου, παρε τωρα τον τομο για γιγαντες και το σουπερ/εξτρα/αντιυπνοτετοιο καφε με 627335 κουταλιες νες και μιση ζαχαρη.....

Εγραφα αυριο.. Αλλα λεω να κοιμηθω καλυτερα... Ποιος σηκωνεται στις 6 καλε... Ασε...

Συνεχιζω το καψιμο στο Shrek! (μα τι τελειο παιχνιδι!!)

Νυχτες!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

εμ τα θελα,δε τα θέλα η κατακαημένη Ρούμελη???

Ζαμέ των ζαμών ζάχαρη στον καφέ!! Πικρούλης πικρούλης!! :D :D
[Γι αυτό γίνονται έτσι τα νέυρα μου μετά :P ]

Μέρες!