Σάββατο, 24 Μαΐου 2008

I'm baaaaaack





τώρα αυτό μη το πάρετε και πολύ σαν απειλή απλά ήθελα να κάνω εντύπωση μετά απο τοοοοοοοοοσο καιρό ! Μπορώ να βρω ωραιότατες δικαιολογίες για το ότι δε πάτησα το ποδαράκι μου το τελευταίο μήνα,αλλά ο βασικός λόγος είναι ότι ΒΑΡΙΕΜΑΙ (:P) κι επι πλέον δε προλαβαίνω! Τώρα θα μου πεις τι δουλειές εχεις να κάνεις εσύ,αλλά και το καθισιό θέλει την ώρα του :P :P
Βασικά μόλις συνειδητοποίησα ότι κοντεύει χρόνος απο τότε που άνοιξα το ταπεινό τούτο βλογ,έχοντας σαν αφετηρία το τέλος των πανελληνίων...και τώρα ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΧΡΟΟΟΟΝΟΣ?????????????????????? Για μισο μιστερ, ΕΓΩ έδινα πανελλήνιες,ΕΓΩ αγωνιούσα για τις βάσεις,ΕΓΩ ήμουν το πρωτοετό! Τώρα γιατί μου τα πήραν????????????
Wow,αυτός ο χρόνος πέρασε reallyyyyyy γρήγορα!!!! Δηλαδή ρίλι γρήγορα λέμε! Έφυγε η μία εξεταστική,και τώρα έρχεται κόντρα εξεταστική στον προθάλαμο! Να μη ψάχνω το pause άδικα,δεν έχει ε?
Whatever,εγώ μύρισα καλοκαίρι και χαζοχαίρομαι... :D :D :D :D
Well,smells like fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πα να κάνω καφέ και να σώσω και μια γαρδένια,μέρες που ναι...!

[ενας χρόνος? wtf!]

3 σχόλια:

nakupenda είπε...

Άντε good luck και σ'αυτη την εξεταστικη! :)

Μετα διακοπες!!* :D

koulpa είπε...

βρε καλώς το:):)
χαχα θελει και το καθησιό την τέχνη του:):)
καλά να περνάς:):)

~Ροδοψαράκι~ είπε...

Καλα αυτος ο Κουλπα ειναι και κατω αοπ τις πετρες ακομα!!! Βρε διασηοτητα του blogger!

Pause ε?.. Χμ... δεν ειναι κακο σαν ιδεα παντως ε?..

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ουφ...

(αναφωνησε το ροδοψαρακιους και επεσε ξερο στο κρεβατι..)