Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2008

Famous Grouse again...




(Περδίκι ντε!) Ναι σιγά μη με κράταγε πίσω μια ψιλογαστρεντεροτέτοια!!! Οοοοοχι αγαπητοί! Μπορεί να ήμουν λίγο χώμα τη πρώτη μέρα,μπορεί να μη μπορούσα να σηκωθώ απ την εξάντληση τη δεύτερη και να κοιμόμουν 24ωρες ,τη τρίτη μέρα όμως πήραμε τα πάνω μας,φαγαμέ και τον ωραιότατο αυτό λαπά,τη δε σημερινή τέταρτη είμαστε σαν να μην το χαμε ποτε...! Αμέ-αμέ!
Και θα πάμε και στη σχολή μας αύριο μια που ξεκίνησε το βου εξάμηνο,μη χάνουμε και τα εργαστήρια... Χρωστάω κι ένα βλογοπαίχνιδο το οποίο αναβλήθηκε λόγω ανωτέρας βίας,αλλα θα το κάνω το καθήκον μου,θα καώ κι εγώ στο καζάνι!
Περάσαμε κι ένα μαθηματάκι (αυτό που βγάζουν τ αποτελέσματα του τελευταίου μαθήματος πρώτα,ενώ στο βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν ακόμα να το καταλάβω!), με 5 βέβαια αλλα με το διάβασμα που του χα κανει κι ευχαριστώ λεω! Είχα κι εννια στο εργαστήριο οπότε μου βγαίνει 7αράκι ο μ.ο. , pas mal... :D :D
Αυτά λοιπόν απο δω,θα επανέλθω!

7 σχόλια:

Biologist είπε...

EEEETΣΙΙΙ!

περδίκι ξανα!!!!

(Άντε, μπράβο και για το μάθημα :) )

KV είπε...

χαχαχα εδώ βιλαβάχο (και ούτε ένα ευχαριστώ!)!
Περαστικά, σιδερένια και μπράβο!!! Καθόλου, μα καθόλου mal!
Άσχετο η famous ZUPER!!!! την καταλατρεύω! Πρώτη φορά πέφτω πάνω σε πουλερικό που είσαι σίγουρος ότι μπορεί να σηκώσει φρύδι επιτιμητικά!
Σμακ (πότε;;; ετοίμασες διαβατήριο;;;)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@biologist
Τhanx thanx! Πόσο να κράταγε πια τ άτιμο?

@kv
Χαχαχαχα,δοκιμάστε το φέρι-συμφέρει! :P :P
Ναι-ναι,λατρεύω πέρδικα,έχει στυλ πάνω απ όλα!! Ειδικά η τελευταία που διαλέγει θρόνο και πάει και κάθεται πάνω στον βράχο!
Φιλιά
(Διαβατήριο ετοιμοπόλεμο!Ξημερώματα 25 πετάω! Εσείς?? Έτοιμα όλα??)

koulpa είπε...

χαχα.. έτσι είναι τα νιάτα.. όχι όπως εμείς.. πότε ο γιάννης δε μπορεί πότε ο κ@λ@ς του πονεί που λέει και η παριμία..:):)
Το 5αρι ΠΦΣ (παγκόσμια φοιτική σταθερά)..:):)
Ευχαριστώ για την πρόσκληση μόλις καταφέρω να βρώ τα 7 επικρατέστερα.. και λίγο χρόνο .. θα λάβω μέρος..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

KV είπε...

Εγώ αγαπητή σε μία εβδομάδα περίπου, στις 15. Όταν φεύγεις θα έρχομαι (εκτός και ΑΝ μου κόψει επιτέλους να μεταναστεύσω στην περιοχή)... Διαβατήρια, εισιτήρια και pod εντελώς ετοιμοπόλεμα, κάτι μικρά στο Βιλαβάχο μένουν και φύγαμε !!! (ξέρεις βέβαια ότι μόλις βάφτισες την δουλειά μου, έτσι;;;)

Πέρδικα σοφό πουλί, η τελευταία διαφήμιση θα έπρεπε να πάρει Oscar!

Sweet and bitter είπε...

Γειαααα!

Τώρα που έγινες Famous Grouse again, έχεις πρόσκληση και για άλλο blogοπαίχνιδο ;)

Μπράβο για το μάθημα!

Φιλιά!

if.. ιγένεια είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω, εντελώς ντούρασελ..