Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2008

XIOOONIIII!!!!!!!!!!!!!


ΧΙΟΝΙ! Πολύ χιόνι,λευκό χιόνι,αφράτο χιόνι,δροσερό χιόνι,πουπουλένιο χιόνι,ΑΠΛΑ ΧΙΟΝΙ!!!!! Τόσες μέρες ψιλοβαριέμαι να γράψω,λίγο κι η έλλειψη ύπνου που μ' είχε εξαντλήσει,αλλα σήμερα δεν γινόταν αλλιώς!!!!
Το πρωί όμως μας τρόμαξε! Χιόνιζε χιόνιζε,αλλά είχε τόσο αέρα που δεν το στρωνε με τίποτα,μόνο στις στέγες και λίγο στ αυτοκίνητα...το μεσημέρι όμως ανέκαμψε!!! Χιόνισε 11 υπέροχες ώρες,και τώρα έχει σταματήσει! Αλλά προλάβαμε και παίξαμε και χιονοπόλεμο στην ταράτσα(ακόμα δεν κατάλαβα γιατί μασ κοίταζαν περίεργα απο απέναντι...),και το χαζέψαμε,και το βγάλαμε και φωτογραφίες,και όλα!! :D
Και τώρα πρέπει να μαζέψω πάλι πίσω τα μυαλά μου γιατί δίνω δύο μαθηματάκια στο καπάκι..βέβαια σήμερα μου έδωσα τιμητική,απ τη σημαία,άδεια χιονιού την βάφτισα! ;)
Λευκές Καλησπέρες!!!

5 σχόλια:

if.. ιγένεια είπε...

Λεύκη καλημέρα ;p Ακόμα χιονίζει.. :D

KV είπε...

:)))) Και εδώ είχαμε, και εδώ!!!

Δεν θυμάμαι αν πρόλαβα να στο γράψω, το καινούριο logo είναι όλα τα λεφτά!!!!! σμακ

Biologist είπε...

καλησπερα! ομορφο, τρελιάρικο blog! Tο ... ξεκοκκάλησα όλο!
Με τέτοια παγωνια έξω, λίωνω στο pc σαν παιδι κ εγω! :)

lifewhispers είπε...

να σου πω τελικα θα δωσεις και αυριο;
διοτι οπως θα ειδες πανεπιστημιακαι τει κλειστα!!!1
καλο βραδυ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@ifigeneia
Αχ,ήθελα να πω κι εγώ τώρα λευκή καληνύχτα αλλά μας το λιωσε το μισό ο κακός ήλιος!!! Γκρρ... Εγώ θα τη πώ! Λευκή καληνύχτα!!!

@kv
Καιρός σας ήταν! Δεν θα μένατε παραπονεμένοι!! ;) Thanks!!!! :D

@biologist
χαχαχα,καλωσήρθατε!!!! Οι καλύτερες μέρες για λιώσιμο!!! :D

@lifewhispers
Αχ,εδώ παίρνω ένα ακόμη όσκαρ γκαντεμιάς γιατί εμένα η σχολίτσα μου κλειστή θεόκλειστη θα είναι αύριο,αλλα δεν δίνω αύριο σνιφ-κλαψ... Δίνω Πέμπτη και Παρασκευή,και ποιος τον κρατάει τον πάγο μέχρι τότε?? Σνιφ σνιφ! :P
Καληνύχτα!!!!!