Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2008

Cubaa...






boomp3.com

Ναι και μετά φταίω εγώ που δεν διαβάζω!!
Μόλις έμαθα ότι σε κάτι λιγότερο από δυο μήνες(για την ακρίβεια σε 49 μέρες) θα πετάω για Κούβα,και θέλετε να γυρίσω να διαβάσω Μαθηματικά??? Φυσικά κι έχω μια χαρά νααααααα! [εκείνο το ισπανικό που λέγαμε πριν μάλλον θα μου χρειαζόταν,αλλά τώρα όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε]
Και πρέπει να κατεβάσω και τα καλοκαιρινά! Κι αντιηλιακό να πάρω,χρειάζεται ε ? Χρειάζεται! Και γυαλιά ηλίου σαφώς... και τί αλλο? χμου..δεν ξέρω! Χαιρόμαστε τώρα λεμε!
Βέβαια αυτή την πτησούλα των δέκα ωρών κάπως την σκέφτομαι...αλλά έλεος! Δεν θα γκρινιάξω και σ αυτό το ποστ! Όοοοχιιι σ αυτό! Διαβατηριάκι έτοιμο(με φωτό κατάδικου,αμάν αυτά τα καινούρια διαβατήρια!), μου λείπουν μερικοί οδηγοί τις Αβάνας ακόμα, αλλά προλαβαααινω!
Σήμερα πείτε οοοτι θέλετε,δεν θα γκρινιάξω! Οχι! Ούτε λίγο! Ούτε για το αεροπλανάκι!(ν αφήσω και κάτι γι αύριο!)
[Και τώρα πάω λεει να διαβάσω απειροκάτι λογισμο...]

3 σχόλια:

lifewhispers είπε...

ειναι δυνατον αν σου πουμε τιποτα με τετοια νεα που εχεις;
αντε κανε υπομονη, θα περασουν οι μερες! δεν ειναι τιποτα δεκα ωριτσες στο αεροπλάνο, θα παρεις και καν αυπνο και πριν το καταλαβεις θα χεις φτάσει!
καλημερα!

KV είπε...

Απειροστικό! (το έμαθα γιατί το έδωσα και το ξαναέδωσα και το ξαναματαέδωσα ... ααααααααχ μόνο το όνομα έμεινε...!)
Ωραίο ταξίδι, πότε πας;;; Απέναντι θα είμαστε, 16 Μαρτίου (νομίζω) Μέχικο!!!!!
10 ωρίτσες δεν είναι τίποτα, μια χαρά περνάνε!
Σμάάάάάκ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@lifewhispers
Θα βάλω αντίστροφή μέτρηση(σα το τέλος του κόσμου ένα πράμα!) Ναι η αλήθεια είναι ότι κι εμένα ο ύπνος με παρηγορεί,είμαι καλή στον ύπνο! ;)

@KV
Δεν ξέρω πως το λένε,εμένα πάντως άπειρος μου φαίνεται!!! Γρμφγγκσ&@$#...!!!
Αχ,22 μαρτίου νομίζω φεύγω, Μέχικο σεις ε?? 2 τσιγάρα δρόμος! :D