Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2008

Brrr....





boomp3.com

Έχω διάβασμα! Λάθος...έχω ΠΟΛΥΥ διάβασμα!!! Ούτε. Έχω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ διαβασμα!!!!! (χμου,καλύτερα τώρα!)

Ναι κυρίες και κύριοι,φίλοι αναγνώστες,συνάδελφοι κηπουροί,έχω τοοοοοοοοοσο πολύ διάβασμα που δεν θα πρεπε καν να γράφω εδώ,δε θα πρεπε καν να κοιτάω πέρα απ τα βιβλία μου,δεν θα πρεπε καν ν αναπνέω! Έχω δύο μαθήματα (2 αριθμητικώς και ολογράφως), με πρώτη και καλύτερη την ανόργανη,και δεύτερη και χειρότερη την οικονομία...Απο αυτή τη στιγμή θα πρέπει να βγάλω σύμφωνα με μετριοπαθέστατους υπολογισμούς περίπου 10-12 ώρες διαβάσματος για να θεωρηθώ άνθρωπος...κι έχω αρχίσει να έχω και μια ξηροδερμία(άσχετο,αλλά το είδα τώρα που έγραφα)..

Καλά αφού γκρίνιαξα κι εδώ,πάω να πατήσω μια τσιρίδα και να χωθώ στα βιβλία...Αγαπητέ ΠΠ,σου ξανάρχομαι!!! Ηurray!!!!!!!!!!

Υ.Γ: μασ έλιωσε και το χιόνι(πάλι καλά δηλαδή γιατί δουλειά δεν κάναμε έτσι)

6 σχόλια:

laxanaki είπε...

Κουράγιο μικρή μπούρδου!! Τελειώνουν τα βάσανα!! Free bourdou!!

lifewhispers είπε...

ετσι μπραβο, να τελειωνεις σιγα σιγα!!!

:) :) :)

SnoW-wHite είπε...

Έλα,δε θέλω πανικούς! Σκέψου θετικά! 2 είναι όλα κί ολα!Μια χαρά θα πας!:) Καλή τύχη!

Biologist είπε...

Μιας και διάβασα όλο το blog με τη μία και τα περσινά posts τα έχω πρόσφατα σου θυμίζω πως πέρισυ κλαιγόσουνα (με την καλή την έννοια :) ) για το σχολείο και φέτος αγχώνεσαι και για τη σχολή!! ΧΑΛΑΡΩΣΕ!!! (Κλαιν οι χήρες, κλαίν κ οι παντρεμένες!!)
Μόνο που, δυστυχως, δεν μπόρεσα να βρω το postακι που μας ... ενημερώνεις σχετικά με το σε ποια σχολή πέρασες!!! Άντε, βοήθα με λίγο να μάθω κ γω! Thanx!!!
ciao!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@laxaki
lool!! Free bourdou! Χαχαχα,πολύ μ άρεσε!!!

@lifwhispers
Τι τελειώνω σνιφ κλαψ ουά? Αλλά τρία έχω!! Μουχουχου... (χεχεχε)

@snow-white
δεν panic,εχω fasten τη seat belt μου και περιμένω να δω που θα σταματήσουμε!

@biologist
Βρε γαμώτο και το λεγα πιο παλιά αλλά δεν το κανα ποτε,έπρεπε να χα βαλει ταμπέλα "η πολύ μπουρδου βλάπτει σοβαρά την υγεία"! Χαχαχα,νομίζω ότι ο σκοπός του μπλογκ αυτού είναι ένας και μόνο: Ατελειώτη κι απίστευτη γκρίνια! Και στο ΚΑΠΗ να πάω θα γκρινιάζω γιατί μας πήγαν με γκρι κι όχι με άσπρο πούλμαν εκδρομή!! ;) Its an attitude! ;)

Χεχεχε,το συγκεκριμένο ποστ το είχα αφαιρέσει τεχνιέντως για λόγους ασφαλείας! Πέρασα Επιστήμης της φυτικής παραγωγής στο Γεωπονικό της Αθήνας...(και τώρα το πληρώνω-χεχε-αστειεύομαι)

Fira είπε...

Σε καταλαβαίνω Μπουρδού μου!! Εγω που γράφω ακόμα ενώ όλοι τελείωσαν απο την προηγούμενη βδομάδα??? τι να πω?? μου λες??? Φιλούμπες!