Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2008

Το ξενύχτι θέλει καλοπέραση...

Κατ αρχάς συγνώμη που δεν έχω απαντήσει στα σχολια σας,υπόσχομαι ν απαντήσω αύριο ΑΦΟΥ κοιμηθώ και ξαναγίνω άνθρωπος...
Αναγκαστικά θα τη βγάλουμε χωρίς ύπνο,γιατί όταν κανεις λαλακίες τις πληρώνεις-ΠΑΝΤΑ! Κι επειδή δε με παίρνει να κοπώ και σ άλλο,no sleep για σήμερα! Άντε και μισαωράκι στα κλεφτά... γιατί άμα είσαι γκαντέμης είσαι γκαντέμης! Δίνω στις 8 αύριο...δεν ήξεραν να το βάλουν 11,12, ή και στις 2! οοοοχι! Έχουμε όλοι την όρεξη τους να ξυπνάμε (απο τί?) απ τις 6! είχα φτιάξει και καφέ για να με βγάλει όλη νύχτα αλλά πρόλαβα και τον ήπια κιόλας το παλιοχαμμένο... Κι αν φτιάξω κι άλλον μετά θα με βαρέσει... Τεσπα! Είναι δύο και δεκαοχτώ,κάθομαι και γράφω αντί να διαβάζω μπας και τελειώνω,αλλά κάποιος πρέπει ν ακούσει τη γκρίνια μου...
Εγω δεν εχω προσαρμοστεί! (δεν εννοώ ότι είμαι απροσάρμοστο,αν κι ισχύει κι αυτό)
Δε θυμάμαι τίποτα,και ο εγκέφαλος μου με χαιρετάει!
Γι αυτό σας χαιρετάω κι εγώ και πάω να τον μαζέψω...
Καληνύχτες...

8 σχόλια:

laxanaki είπε...

Χαχαχαχαχα... έχω πεθάνει στα γέλια!!! Θέλω να πιστεύω πως σε λίγο τελειώνεις το γράψιμο και θα βρεθείς κατευθείαν στο κρεβάτι σου... (αν και όταν τελειώνεις, σου φεύγει ως δια μαγείας η υπνηλία των προηγούμενων ημερών και θες να βγαίνεις έξω!!!)

Sweet and bitter είπε...

Είδες;
Άντε, καλά αποτελέσματα και καλή ξεκούραση!

Φιλιά!

Biologist είπε...

Kαλά Αποτελέσματα :)

El είπε...

Διάβασα όλα τα ποστ σου αλλά δεν κατάλαβα σε ποιά σχολή είσαι. Ελπίζω τελικά να διάλεξες βιοτεχνολογία!
Φιλιά και καλή συνέχεια!!!

El είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@laxanaki
Μη γελάς με τον πόνο μου παλιονάκι!! :P :P
Τελοοος λεμε! Αυτό με την υπνηλία ξαναπέστο! 5και κοιμήθηκα τη μέρα που τέλειωσα!

@sweet and bitter
Είδα-είδα! :)
Ευχαριστώ,καλά τελειώματα!

@biologist
Ευχαριστώ!!

@el
Ναι βρε γάμώτο,το χω μαζέψει αυτό το ποστ για να μη δίνω στόχο κι όλοι μπερδεύονται!
Αχ,εγώ βιοτεχνολογία διάλεξα,αυτή όμως δε με διάλεξε,(μ έφαγε η βάση) και τελικά είμαι επιστήμης φυτικής παραγωγής του γεωπονικού!
Ευχαριστώ,καλα κουράγια!!

KV είπε...

Άσχετο αλλά χρωστούμενο: εγώ την ΦΙ του 10υ εξαμήνου την έδωσα για πρώτη φορά και την πέρασα στο πτυχίο. ήταν το τελευταίο μου μάθημα!
Άσχετο έξτρα: Ξέχασες την εξεταστική του Ιουνίου ή μου φάνηκε;;;;
:)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@kv
χαχαχα,εγώ εκεί τα βλέπω τον απειροτέτοιο,η φυσική μας την παλεύει!

Γρουμφ,ουτε να κλέψω δε μπορώ σ αυτό το μπλογκόσπιτο...με τσακώσατε...Ιουνης ιουνης καλαα...παραδίνομαι!!!