Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2008

Άλλο πάλι και τούτο...

Ακόμα ένα τεμπλέτι σ αυτό το μαγάζι! Παράπονο δεν έχετε σ αυτό το μπλογκ έχουμε άλλάξει καμποσα!!! Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα εκτός του ότι τα βαριέμαι εύκολα,δε με ξετρελαίνουν κιόλας... Οπότε κάθησα κι έφτιαξα με τα χεράκια μου την κεντρική φωτό,που περιέχει φωτογραφίες από μέρη που θα θέλα κάποτε να βρεθώ(οκ,έκλεψα και λίγο,σε πολλά έχω ήδη πάει αλλά μ αρεσουυυν...),μου αρέσει πιο πολύ να βλέπω αυτά απ τον Μπομπ (no hard feelings Patrick!)...
Τελικά τώρα που το ξαναβλέπω,πολύ βόρειες χώρες έχω χώσει,αλλά είναι ωραίες οι άτιμες! Anyway, καλό απόγευμα,εγώ ξαναγυρνάω στο...διάβασμα! ;)


Ααα,κι ο π.π. ήταν έμπνευση της στιγμης! (αυτά παθαίνεις όταν δεν κρεμάς αφίσες της προκοπής στον τοίχο!)


boomp3.com

6 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

O Π.Π. είναι ΟΛΑ τα λεφτά!!!
Υποκλίνομαι

if.. ιγένεια είπε...

Αφού έχεις το κουράγιο να το αλλάζεις κάθε τόσο πολύ καλά κάνεις.. Εγώ για να το κάνω τρίστηλο κόντεψα να πάθω περμανάντ και λουμπάγκο μαζί..

koulpa είπε...

Με γειές με γειές!!!:):)

lifewhispers είπε...

ααααα εμενα μ αρεσει πολυ αυτο!!να μεινει παρακαλωωω!!
καλο βραδυ και καλη εβδομαδα!

laxanaki είπε...

χαχα πολύ ωραίο μικρή Bourdou... άλλο στυλ αυτό!! Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Φλορ
Έτσι - Έτσι,να πέφτουν οι υποκλίσεις! :P :P

@ifigeneia
χαχαχα,κι εγώ ψιλοβαριέμαι να γράφω τα λινκς,αλλά βαριέμαι έυκολα γμτ!! :D

@koulpa
ευχαριστούμε!

@lifewispers
Κι εμένα μ αρέσει! Ήρθε και θα μείνει!! ;)

@laxanaki
Ναι τα γυρίζω μέχρι να καταλήξω κάπου! ευχαριστώ! Φτάσαμε στη μέση! Αλλα 3 και τελειώσαμε!!