Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2008

Παρλέ βου φρανσέ?




boomp3.com

Μετά από 13 χρόνια αγκαζέ με τις ξένες γλώσσες,αυτή η χρονιά είναι η μόνη που δεν μαθαίνω τίποτε...(εννοώ σε τίποτε σε ξενικό-τώρα βέβαια που το σκέφτομαι ούτε σε εγχώριο μαθαίνω κάτι αλλά ασ' τ' αφήσω να πέσει κάτω). Κι επειδή έχω φάει ήδη τη μισή(σχολική) χρονιά χωρίς να κάνω τίποτα,αποφάσισα να πιάσω το καλοκαίρι μιά γλωσσίτσα,μην καθόμαστε κιόλας.

Κι έχουμε 3 επιλογές. Η' συνεχίζω ιταλικά, ή κάνω γερμανικά ή κάνω χισπανικά! Εγώ βέβαια απ όλα αυτά πιο πολύ γουστάρω τα ισπανικά,αλλά δεν βρίσκω κάπου να με βολεύει οπότε μάλλον θα πάρουν αναβολή για κανα δυο χρόνια.

Ιταλικά πολύ τ' αγαπάω,τα χω και δίπλα και κάνω ότι ώρες θέλω,αλλά να μαι ειλικρινής μια αλλαγή τώρα θα μ άρεσε...

Κι έχουμε και τα γερμανικά...που είχα κάνει μεν μια χρονιά στη πρώτη γυμνασίου,αλλά με τρόμαξαν,είχα κι άλλες δυο γλώσσες να διαβάζω και τα σταμάτησα.

Και προβληματίζομαι...αν και μου φαίνεται ότι μάλλον για γερμανικά θα το κόψω γιατί είναι και χρήσιμα, πείτε κι εσείς μια γνώμη μπας και βγάλω καμιά άκρη...

10 σχόλια:

amelie είπε...

σεκαλησπεριζω...και επισης να σου πω οτι ειμαι καινουρια στην μπλογκοσφαιρα... τα ισπανικα ειναι λατρεμενα, αλλα αφου δεν γινεται αστα για πιο μετα και πιασε ιταλικα...που ειναι επισης πολυ ομορφη γλωσσα... τα γερμανικα δεν σου κρυβω οτι με αγριευουν λιγο, λογω της γ(β)αργαρης αυτης προφορας!!!it's your choice

KV είπε...

Ισπανικά δαγκωτό! ΚΑΙ επειδή είναι μακρυά και θα κάνεις βόλτα!
σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@amelie
Καλησπέρα,καλωσήρθες στο μπλογκ και στη μπλογκόσφαιρα γενικότερα! Ναι κι εγώ τα γερμανικά δεν τα πολυσυμπαθώ,αλλά όλες οι γλώσσες μωρέ καλούλες είναι!

@KV
χαχαχα,και δαγκωτό ε ? :Ρ Κι εγώ τα θέλω τα ρημάδια,αλλά επειδή δεν είμαι και τόσο σίγουρη ότι θα την κάνω κάθε φορά αυτή τη βόλτα ("που να τρέχεις μωρέ εκει κάτω? αρχίζει και μια ωραία ταινία...") την έχω μια επιφύλαξη! :D

if.. ιγένεια είπε...

Ιθπανικά! :D

koulpa είπε...

Ιταλικά και ισπανικά θα έλεγα ως μεσωγιακός.. αλλά πρακτικά πως βλέπεις τα κινέζικα;:):)

zealot~ape είπε...

Βολιβιανά!
Μα να πας στο Καράκας και να μη ξέρεις τι σου γίνεται;

[Ισπανικά, πάντα πιο σεκσιε]

Argiroula είπε...

εγώ πάντως όσο μακριά κνα μένεις θα σου συνιστούσα να μάθεις ισπανικά..καλά τα ιταλικά κτα γερμανικά αλλά τα ισπανικά είναι κορυφή..σου μιλάω ως λάτρεις των ξένων γλωσσών κως γνώστης ισπανικών :):) τώρα ξεκινάμε γερμανικά (ελπίζω δηλαδή) :):)

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Ισπανικά δαγκωτό.

Bitchy Bitch είπε...

Χισπανικά ! Ακου δίλημμα που'χει ο κόσμος. μπουένοθ τάρδεθ (χιχιχι)και καλώς σε βρήκα !

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχαχα,καλά δεν το πιστεύω!! Ούτε ένας για τους άμοιρους τουσ Γερμανούς που χουν κι ωραίες μπύρες???

@Ιφιγένεια
Θαφωθ! Όλε!

@κουλπα
Εμμμ...για να σκεφτώ...μου φαίνονται λίγο κινέζικα! :Ρ

@zealot~ape
Αααα,μη μου βάζετε ιδέες τώρα!!! :Ρ
Ισπανικά κι εσείς?? Γρουμφ!

@argiroula
Καλά δεν τίθεται τέτοιο θέμα,ισπανικά θα μάθω,τώρα,σε δυο μέρες,σε δυο χρόνια,πάντως θα μάθω!!! Κι είναι και κορυφή ,ε ?

@θες κι εσύ
Κι εσύ τέκνον Βρούτε?? Καλά τώρα θα μου πεις εσύ τι θα λεγες,αλλά τεσπα! :Ρ

@Bichy Bitch (ωραίο όνομα!)
Ακόμα ένας για τα χισπανικά! Μα καλά μάγια σας έχουν κάνει?? Καλωθήρθεθ!!!