Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2008

Bad day...







boomp3.com

Ναιμ,δεν τ αρχισα και πολύ καλά τα πράγματα...Για την ακρίβεια δεν τ' άρχισα καθόλου... Ναι-ναι,η παλιά καλή Μπουρδου που τα κάνει όλα σκατά ξαναγύρισε!

-Μπουρδου πήγες να δώσεις?

-Πήγα.

-Έδωσες?

-Όχι...

Εκεί έξω απ τ αμφιθέατρο αποφάσισα να μην μπω,γιατί δεν θέλω να δίνω γραπτά για 1, 2 ή 3. Κι ήμουν ok. Προτιμώ να δώσω το μάθημα όταν ξέρω ότι θα χω ένα αξιοπρεπες γραπτό,γιατί τους άσσους τουσ ψιλοντρέπομαι... Και δεν το θεώρησα κακό να μην μπω να δώσω.

Μετά όμως μου αρχίσαν τις απογοητεύσεις,τις γκρίνιες και το αμα-παρεις-πτυχίο-φέξε-μου... Ναι,η αλήθεια είναι ότι ένα μάθημα ανάμεσα στα 120 κάνει μεγάλη διαφορά.. Και δεν αρνούμαι ότι είναι βλακεία μου που δεν το διάβασα καλά για να μπω να το δώσω,γιατί ως γνωστον "Ποιος του φταίει του Μιχάλη,το ξερό του το κεφάλι..."

Αυτό που μ' ανησυχεί πραγματικά είναι ότι δεν έχω διαβάσει και ποτέ καλα (στις πανελληνιες ένα χρόνο τα ίδια λέγαμε,θες δε θες τα μαθαίνεις...) για να χω μια ελπίδα ότι θα κάτσω και τώρα να διαβάσω,κι επιπλέον από ενδιαφέρον δεν σκίζουν κιόλας τα μαθήματα... Ουφ,τουλάχιστον η φυσική είναι πιο συμπαθητική απ τον απειροβλάκα...



Καλημέρα

9 σχόλια:

KV είπε...

γκούτσου γκούτσου γκούτσου το καλό μας το Μπουρδουμπλουμάκι ... {επιφωνήματα παρηγοριάς} Δεν πειράζει καλέ! Καλά έκανες αν ήξερες ότι δεν θα γράψεις, πολύ καλά.
Θα σου πω κάτι αλλά είναι μυστικό (μην το πεις σε κανένα): εγώ τον απειροβλάκα τον έδωσα μια και δύο και τρεις και τέσσερις φορές (2 ψέμματα)... ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ, δεν πειράζει ΚΑΘΌΛΟΥ να μην δώσεις κάτι. Ντούρασελ τώρα για το επόμενο.... Κούτσου, κούτσου, κούτσου {επιφώνημα ενθάρρυνσης}

{Μόλις την δώσεις την Φυσικοβλακεία ρώτα με πως τα είχα πάει εγώ στο συγκεκριμένο μάθημα !!! Όχι τώρα, ΜΕΤΑ την απομάκρυνσή σου από το ταμείο! :)))) }

Σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

απλά, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Αλήθεια... :) :)

[φυσικοβλακεία πάμε με καλύτερες προοπτικές,χαχα,οκ θα ρωτήσω μετα!]

lifewhispers είπε...

ετσι το εκανε και ενας πολυκαλος μου φιλος, αλλα αργησε ενα χρονο. εσυ στα ποσα εισαι; ελα τωρα, γιατι ανησυχεις; ολα θεα διαθεσης και προγραμματος ειναι, κι εσυ απλα δεν ηθελες να δωσεις. εγω δεν το βρισκω καθολου τραγικο.
καλο απογευμα!

jul είπε...

Ελα κοριτσάκι μου, εσύ ξέρεις καλύτερα από ολους πότε είσαι οκ για να γράψεις σε ένα μάθημα...
Ασε τις γκρίνιες έξω από το κεφαλάκι σου και ολα θα πάνε καλά...
Ακόμα δεν μπήκες στην σχολή και θα πάρεις πτυχίο????

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Εγώ λέω ότι καλά έκανες.
Στα χνάρια της Florencia.
Και εις ανώτερα.
(Ελπίζω να σε άγχωσα αρκετά για να πέσεις με τα μούτρα να διαβάσεις το επόμενο να πάρεις 10).

laxanaki είπε...

Μπουρδου και γω το έκανα αυτό... όχι με τους απειροτέτοιους αλλά με λειτουργικά συστήματα και μεταγλωττιστές... Ξέρεις που κατέληξα??? Πήγαινε να δίνεις και ας πάρεις 1! Σκέψου να έβαζε εντελώς γελοία θέματα και να ήσουν απ'έξω!! (την έχω πατήσει και ξέρω!). Και εννοείται πως θα το τελειώσεις το πανεπιστήμιο στην ώρα σου... Βλακείες σου λένε... μην αγχώνεσαι!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@lifewhispers
Άμα αρχίσω ν αργώ και χρόνο την κάτσαμε! Εγώ είμαι πρωτοετό,αλλά έχω άλλα 4 χρονάκια μπροστά μου...
Ναι αυτό το πρόγραμμα,κάπου το χω πετάξει και δεν το βρίσκω τώρα... :)

@jul
χαχαχα,κοιτάμε μπροστά εμεισ!! :D
Οκ,πάμε για το επόμενο!

@φλορ
Ε καλά αμα το λες κι εσύ είμαστε οκ!! Κι όχι ΔΕΝ με άγχωσες!(άσε το 10 κάτω) :P :P

@λαχανακι
Καλά εδώ μιλάμε για χαμμένη απο χέρι περίπτωση! Δεν ήμουν στο περάσω-δε περάσω,ήμουν σκέτα στο δε περάσω! :D Ναιμ,σήμερα πήραμε τα πάνω μας! :D

@

koulpa είπε...

χαχα..είναι πολύ νωρίς για να στεναχωριέσαι..:):)
..αλλά μιά και δε χρεώνεσαι για τις αποτυχημένες προσπάθιες.. στο μέλον μπένε έτσι κι αλλιώς.. εγώ έχω περάσει περισσότερα μαθήματα απροετίμαστος παρά προετιμασμένος.. καποια φορά δεν ήξερα καν τις ημερομηνίες, για άλλο λόγο πήγα και πέρασα 3 μαθήματα (λογιστική 1,2 και αρχές κοστολόγησης..) δεν ξέρω πως.. αλλά όταν παίζεις όλα παίζονται..:):)
Αντε με το καλό το επόμενο..:):)

poontangdee είπε...

Hello :)

Τι σπουδαζεις;
Μιλας για Απειροστικο Λογισμο;;
Μπλιαχ, ακομα το χρωστω.

Η παλια πτανα στο κουρμπετ λεει χαλαρωσε. Αρχη εισαι ακομα.
Σε καταλαβαινω βεβαια για το οτι δεν μπορεις να στρωθεις, story of my life.
Το τι ξεσκονοπανο εχω πιασει, το τι εχω βρει να κανω γενικα εν μεσουσης εξεταστικης κιολας, για να μην μπω καν στην διαδικασια να ανοιξω εστω το βιβλιο...

If you're feeling up to it, μπες ρε παιδιμ' "ετσι για την εμπειρια" το λεγαμε εμεις. Οχι οτι θα περασεις κλπ ξερω γω, απλα θα αποκτησεις μια επαφη με τα θεματα των εξετασεων.
[Αν εισαι σαν και μενα, τα ξεχνας με το που βγαινεις απο το αμφιθεατρο :P]