Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2008

Tο τσεμπέρι μου παρακαλώ!

Όπως έχουμε ήδη εμπεδώσει,έχω εξεταστική. Και όπως ήδη έχουμε υπερ-εμπεδώσει εγω με το διάβασμα έχουμε πάρει διαζύγιο από εποχής Πανελληνίων... Συνεπώς σε κάθε άκουσμα της λέξης "διάβασμα",και λοιπών συναφών καταναγκαστικών λέξεων,ο οργανισμός μου πετάει φλύκταινες και αμέσως αποκτώ διάθεση για οτιδήποτε άσχετο,όπως πχ: μου φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον ο πειραματικός κινηματογράφος της φυλής των Ούγκα Μπούγκα, οιαδήποτε φανταστική τριλογία(τις οποίες εγώ υπο κανονικές συνθήκες ούτε να τις φτύσω),κι άλλα τέτοια ωραια... Σήμερα όμως είχαμε ένα πολύ ύποπτο κρούσμα που με ανησύχησε πραγματικα... Άρχισα να κάνω δουλειές μες στο σπίτι!!! Τι σκουπίδια πήγα όξω,τι μεντεσέδες λάδωσα,τι πιάτα έπλυνα (ΕΓΩ!!!),τι σκουπισμα έριξα...ειλικρινά δεν με αναγνωρίζω...κάθομαι στο γραφείο,ανοίγω ένα βιβλίο,το κλείνω και πιάνω το άζαξ,ενώ παράληλα τραγουδώ τη Χιονάτη:
"Τρίβω,σκουπίζω και το παρκέ γυαλίζω,

μ' ένα σφουγγαρόπανο τα πάντα σαπουνίζω,

το σκύλο βουρτσίζω,το σπίτι αερίζω,

και μόλις τελειώσω αμέσως ξαναρχίζω..."
Λέω να το αντιμετωπίσω με υπνοθεραπεία! 6 μαθήματα σε 12 μερες βγαίνουν,δεν βγαίνουν??(Ρητορική μην μπείτε στον κόπο ν απαντήσετε,για το καλό μου!!!)

4 σχόλια:

SnoW-wHite είπε...

Αχ, πάρα πολύ ωραία!Το κάνει κι άλλος αυτό με τη γενική καθαριότητα σε περιόδους εξεταστικής!Λάμπουν όλα όμως!Καλή τύχη πάντως με τα μαθήματα! :)

KV είπε...

6 σε 12;;;; Γίνεται, γίνεται !!! Μόνο πιο γάλακτος δεν γίνεται!!!! Κουράγιο, καλή επιτυχία! Μην γράφεις περιττά, εκνευρίζει τους διορθωτές! Σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Snow White
Ασε άσε,τι να σου λέω! Σήμερα έπιασα και το μπάνιο!! Πάλι καλά που έχουμε και τις εξεταστικές για να ξεβρωμίζουμε! Εχμ,αυτή την τύχη,μάλλον θα τη χρειαστώ! ;)

@KV
Αχ,όχι σοκολάτες γάλακτος τώρα,κι άντε να βρω περίπτερο! :P Thanks!! Και να θέλουν περιττα,εγω δεν ξέρω να γράψω!! :D :D

fira είπε...

παιδια και γω μελος του club "περιστασιακες νοικοκυρες" είμαι.... και μονο σε περιστάσεις όπως η εξεταστική εννοείται!!! τη συνταγή για τον ύπνο γιατρό σου τη έδωσε?? γιατί και γω την ίδια ακολουθώ!!! εγω που δινω 3 μαθηματα σε 2 μερες τι να πω?? καλο κουραγιο!!!