Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2008

Sponge Bob??


Χμου...,γιατί όχι?? Η αλήθεια είναι ότι υπήρχαν και καλύτερα τεμπλέτια,αλλα ο πάτρικ ριιιιιλι ροκσ!!! Τέλοσπάντων,έχω μια τρελή νύστα αυτή τη στιγμή και μου ρχεται πολυ βολικό να κάνω ποστ-τηλεγράφημα του στυλ "Ζω στοπ είμαι καλα στοπ ελπιζω κι εσείς στοπ" και να παω να λουστω και να ξεραθώ,αλλα θα προσπαθήσω να μιλήσω λίγο ακόμα...Α ναι,λέω να βάλω και μια ψηφοφορία για τα τεμπλέτια,γιατί δεν είμαι σίγουρη για τον Μπομπ,να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας... Μέχρι εδώ άντεξα,πάω να συναντήσω τον Μορφέα(όχι απ το Μάτριξ)...


ΚΑΛΗΝΥΧΤΕΣΣ!!!!

3 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Εμένα μου αρέσει.
Ταιριάζει και με τον τίτλο.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ναιμ φλορ,κι εγώ αυτό σκεφτόμουν! :D
Ευχαριστούμε για την ψήφο σας!

if.. ιγένεια είπε...

Αυτό αυτό! ;D