Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2008

Dream catch me...





boomp3.com

Καποιος με ρώτησε σήμερα,χθες,προχθες (ναιμ,χάνω την αίσθηση του χρόνου) τι σκέφτομαι για μετα...(σ.σ: όταν λέμε μετα εννοούμε μετά τη σχολή,αλλά μ αρεσει η γενικότητα του "μετα",χεχε) Και τέλοσπάντων μου έκανα εντύπωση γιατί είχα ένα πραγματικά πολύ καλό σχέδιο φτιαγμένο στο μυαλό μου,το οποίο κι αφηγήθηκα με τρομακτικές για τη -δεδομένη χρονική στιγμή- λεπτομέρειες, αλλά βέβαια όταν τελειωσα και το είδα ολόκληρο άκουσα ένα evil laught...(ναι ήταν το σύμπαν!) Και καθόμουν και το σκεφτόμουν...εγώ με οργανωμένο σχεδιο? Εγω? Που δεν μπορώ ν αποφασισω αν θα πάρω σάντουιτσ ή τυρόπιτα,και κάθομαι ένα τέταρτο να διαλέξω(σάντουιτσ τελικα,το φύλλο στην τυρόπιτα μου κάνει ένα στομάχι χάλια)... Παράξενα πράγματα... Εδω συμπλήρωσα μηχανογραφικό κάτι ώρες πριν το παραδώσω,και τώρα που πάτε μανδάμ με το πλάνο?? Αλλα μετά θυμηθηκα!


Και πέρυσι είχα τέλειο οργανωμένο σχέδιο! Και πρόπερσι,και αντιπρόπερσι,κι απο εποχής δημοτικού να μη σας πω! Και μετά κατάλαβα! Τελικά είμαι πολύυυυ καλή στο να καταστρώνω τα σχέδια μου! Απλά χρειάζομαι και κάποιον να μου τα πραγματοποιεί γιατί μόνη μου τα κάνω σαλατα! χεχε, δεύτερο evil laught απο το σύμπαν(ντάξει μη βαρας,το πιάσαμε το νόημα!)


boomp3.com

6 σχόλια:

KV είπε...

χαχαχαχααααααα και εσένα σου την λέει το Σύμπαν;;;; Σκασμό δεν έχει τελικά!
Άσε τα πλάνα, δεν δουλεύουν το δοκίμασα! Επίσης μην δοκιμάσεις τις απορρίψεις του στυλ : "δεν ξέρω ΤΙ θα κάνω ΜΕΤΑ αλλά ΑΥΤΟ δεν θα το κάνω", επίσης δεν δουλεύει το δοκίμασα. Χαλάρωσε και σκέψου ότι είσαι στο luna park, άλλοι πληρώνουν για το roller coaster!!!!

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Ότι είναι να γίνει θα γίνει..

laxanaki είπε...

όπως και να τα έχεις φτάξει στο μυαλό σου θα γίνει ότι είναι γραφτό να γίνει... αν το κυνηγήσεις και πολύ θα γίνει το δικό σου... πολύ μοιρολατρική ακούγομαι... χιχιχιχιχι Καλησπέραααα

koulpa είπε...

χαχα.. χρειάζεται ένα πρόγραμμα για να ξέρεις τι (πιθανότατα δε) θα κάνεις..:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@kv
Μου τη λεει και μάλιστα αγρίωσ! Σιχτίρ σύμπαν!!!(χμου,καιρό είχα!)
Αυτό με τα πλάνα δεν μου χει στραβώσει ακόμα,αλλά το ΔΕΝ είναι η απόλυτη ειρωνιαααα...!!! χεχε..

@ιφιγένεια
Que sera sera ε ? Σωστό!

@laxanaki
nope,καθόλου μοιρολατρική, are the chances we take or the choises we make???

@koulpa
ναι! χρειάζομαι ένα πρόγραμμα για να το καταστρέψω με τον δικό μου μοναδικό τρόπο!!!

Καλημέρα σε όλους!!

fira είπε...

Λοιπον εγώ έχω μεγαλύτερο πρόβλημα από σένα... δεν φτάνω καν στο στάδιο να φτιάξω πλάνο... αλλά και όταν το έφτιαχναν οι άλλοι για μένα μπας και μπω σε μια σειρά (ευχαριστούμε την ευγενική προσφορά του κολλητού φίλου Αντώνη όλα αυτά τα χρόνια)και πάλι σκατά τα έκανα!! Είναι να την έχεις μέσα σου την σαλαμούρα τελικά.... δεν τα καταφέρνουν όλοι τόσο καλα να φέρνουν τα πάνω κάτω και να μην υπακούν σε προγράμματα!! ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ και οι άλλοι σε πρόγραμμα!! Μακια!!!