Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2008

Deja-vu


Μωρέ που το χω ξαναδεί αυτό,κάπου το χω ξαναδει...αααα,ναι!!! Λοιπόν ναι,και πέρυσι στις διακοπές των Χριστουγέννων πάλι τιιιποτα δεν είχα διαβάσει! Κι επειδή είμαι μακρινή απόγονος του Νοστράδαμου σας διαβεβαιώνω ότι ούτε στις επόμενες διακοπές των Χριστουγέννων θα διαβάσω τίποτα! Αφού δεν με θέλουν τα Χριστούγεννα,εγω φταίω?? (Βασικά εγώ δεν θέλω το διάβασμα αλλα ας κάνω ότι δεν το ξέρω...)


Και σήμερα έγινε σεισμός,δεν ήμουν σε θέση να διαβάσω! Για την ακρίβεια ήμουν,μιας κι αναγκαστικά ξύπνησα στισ 7:15,οπότε το ζύγισα το θέμα...Λέω 2 εναλλάκτικές έχω: ή σηκώνομαι κανονικά,κάνω καφέ και διαβάζω,ή πέφτω και ξανακοιμάμαι(εντωμεταξύ είχε πάει 9 παρά η ώρα)...Μαντέψτε ποια εναλλακτική κέρδισε...

Έτσι λοιπόν έχουμε ένα σημείο μηδέν(το δικό μου),και μια εξεταστική σε λιγότερο από μήνα...

Για να δούμε λοιπόν πόσο διάβασμα έχω: τοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο

Για να δούμε και πόση όρεξη για διάβασμα έχω:

Για να δούμε και πόσα μαθήματα έχω: έξι (6)


Όπως λοιπόν καταλαβαίνετε,αποχαιρετώ τον μάταιο τούτο κόσμο,μιας κι η σχέση μου με τα μαθήματα μου είναι...εμμμ.ανύπαρκτη??? :)


Τέλοσπάντων,ελπίζω εσείς να έχετε λιγότερο διάβασμα!

Καληνύχτα προς το παρόν!



6 σχόλια:

jul είπε...

Εχεις ένα ταλέντο να με αγχώνεις....τι να πω...
πφφφφφφ Καλό διάβασμα...

ευτυχώς εγώ δεν έχω :Ρ:Ρ

KV είπε...

χαχαχα αρχίσανε τα δύσκολα;;;; :)))) Μην ανησυχείς και εμείς έχουμε διάβασμα: έχουμε να βρούμε ΤΙ δεν διάβασες εσύ :)))))))
Σμακ και κουράγιο!

koulpa είπε...

χαχα..σιγά σιγά.. όλα θα γίνουν εκτός από αυτά που δε θα γίνουν:):)

if.. ιγένεια είπε...

Δόξα το Θεό που δεν έχω και διάβασμα.. ;p

laxanaki είπε...

Είσαι φοβερή βρε μπούρδου!! Θα σου έρθει και η όρεξη για διάβασμα... κάποια στιγμή πιστεύω... χιχιχιχχι!! Μην το ζορίζεις, αφού βλέπεις δε σου βγαίνει!! χιχιχιχι

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@jul
Χαχα,εγω μόνο δεν αγχώνομαι!! Ευχαριστώ πολυ,αν και δεν έχω αξιωθώ ακόμη!!

@KV
Ναιμ,κάτι τετοιο! Εεε,αν το πάμε έτσι νομίζω ότι εσείς θα έχετε πιο πολύ διαβασμά απο μένα!! :P

@koulpa
Σωστόν!!

@ιφιγένεια
Δοξα,ναι...εγω που έχω όμως?? :P

@λαχανακι
Χαχα, βρε λάχανο κι εγώ το ελπίζω,αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα έρθει πριν το 5ο έτος... :D :D