Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2008

Ζάχαρη άχνη...





...σαφώς και δεν είναι αλλά αυτό μου θυμίζει το χιόνι στα βουνά! Αντιλήφθηκα τις μικρές άσπρες νιφάδες όσο ήμουν στ αυτοκίνητο,και μπορεί η χιονόπτωση να σημαίνει για τον οδηγό αυξημένα αντανακλαστικά και νεύρο τσίτα,για μένα όμως σήμαινε τρελή χαρά σαν 3χρονο (μόνο παλαμάκια δεν χτύπαγα!). Σόου η μεταφορά μου στην φοιτητούπολή ολοκληρώθει,και μετά από μια ωραίοτατη πλην άχρηστή βόλτα με τον ηλεκτρικό (μα 4 βδομάδες για να βγάλουν 2 ρημαδοαποτελέσματα???????) σε ένα άδειο πανεπιστήμιο,επέστρεψα (εγώ και μερικά κρυοπαγήματα...). Ψιλό χιόνι έξω,μέσα ζέστη, ελαφρότατή όρεξη για διάβασμα αλλά απ το τίποτα των προηγούμενων ημερών κάτι είναι κι αυτό! Το θερμόμετρο λέει 4.5 όξω αλλα δεν το πιστεύω,μου κάνει κόγξες. Δεν είναι η κατάληλη μέρα να βγάλω τα φυτά να λιαστούν,ε ?? :Ρ

2 σχόλια:

KV είπε...

τα φυτά μέσα και πες τους και καμμια καλή κουβέντα! Όσο για τα αποτελέσματα ... εσύ περιμένεις δύο, αυτός που διορθώνει ο άμοιρος, με το ίδιο κέφι που εσύ διαβάζεις, έχει καμμιά 200αριά! Γρουμφ!
Σμακ (και εγώ 3χρονο!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Τα φυτά τα μάζεψα,το ένα έφαγε και κούρεμα κι απ ότι είδα πήρε τα πάνω του! Μα δεν έχω παράλογες απαιτήσεις,ένα εργαστήριο περιμένω 4 βδομάδες! Συναδελφική αλληλεγγύη ε?? :P :P
Καλημέρες(με ήλιο δυστυχώς!)