Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2007

Morning...





Το ότι γράφω εγώ Κυριακάτικα ποστ αντι να κόιμαμαι καλο δεν είναι,αλλά πλέον έχω καταντήσει να εκτιμώ και το 8ωρο ύπνου...Anyway,

Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α !!!

14 μέρες μετά το τελευταίο μου ποστ,αριθμός ρεκόρ γι αυτό εδω το μπλογκ,που σε περιόδους μεγααααλης βαρεμάρας είχε καταντήσει ν' ανανεώνεται 2 φορές τη μερα,αλλά φευ...τώρα 2 φορές κάθε μήνα! Ο αριθμός των ποστς είναι αντιστρόφος ανάλογος με των αριθμό των ημερών που βρισκομαι στη σχολή,γεγονός που μπορεί να δείχνει ότι έχω βρει καινούριες ασχολίες και στην τελική καλα κανει(χεχε)... Τελοσπαντων δεν είναι ότι δεν έχω χρόνο,χρόνο έχω,απλά τον χαζοξοδεύω κι όταν με το καλο γυρίζω σπίτι είμαι πολυ πτώμα για να γράψω το ότιδήποτε...

Κι επειδή καιρό έχω να γράψω για τα σιχτίρια μου,ας αναφέρω το πρώτο σιχτίρι του Δεκέμβρη(έτσι για να πάει καλά ο μήνας)...Χθές με έσουραν με το ζόρι για να πάω για ψώωωνια... Παρά τη σθεναρή αντισταση μου,με ξύπνησαν τελικά και τι να έκανα,υπέκυψα... Πάμε λοιπόν στο φάκτορυ(βλ. αεροδρόμιο),εγω σημειωτέον δεν έχω πιει καφε ακόμα,ψωνίζουμε ότι ψωνίζουμε τελοσπάντων,και φυσικά ΘΕΛΩ ΚΑΦΕ(που να μην ήθελα)! Εντωμεταξύ μετά θα τρώγαμε έξω γιατί είχε μεσημεριάσει-μέχρι να σηκωθω-,και μεχρι να γυρίσουμε σπιτι και να μαγειρέψουμε καλο απογευμα... Πάω λοιπόν να πάρω καφε περιχαρής,παίρνω έναν ωραιότατο γαλλικό(ο δικός μου είναι καλυτερος),κι επειδη απ το ένα χέρι κράταγα τσάντες (ήθελα να το παίξω και προνοητική,τρομάρα μου) πιάνω και βάζω καπάκι στον καφε...Ξέρετε απ αυτα τα πλαστικά,τα πολύ βολικα που έχουν και μια τρύπα για να πίνεις?? Αυτα... Πίνω μια γουλια,χαρα κακό,έκανε και κρύο,ήταν και ζεστός ο καφες,ότι πρέπει δηλαδη...Πίνω δεύτερη,πίνω τρίτη...κι αισθάνομαι κάτι ζεστό...κοιτάω τη μπλουζα μου,2 σταγόνες καφε...Και δεν μιλάω για νορμάλ σταγόνες,ήταν απ τις γίγας,τις XXL! Καντηλια απο δω,καντηλια απο κει,το ξεπερνάω αφου τράβηξα μια ταλαιπωρία μέχρι να βρω τα υγρά μαντηλάκια...ξαναπαίρνω με όρεξη τον καφε,ξαναπίνω...Μεγειά σας κι αυτη...Ξανα τα ίδια!! Ξανα μαντηλάκια,ξανά καντήλια... Να μην αναφέρω οτι και την επόμενη φορά που ήπια λερωθηκα... Εν τέλει διαπίστωσα ότι αυτο το ρημαδοκαπάκι κάπου έχανε λάδια,αλλά ήταν τοσο πονηρα κρυμμένο που όσο κι αν το έψαξα στην αρχη φαινόταν ok! Τ' αποτέλεσμα απ όλο αυτο? Εγω να κυκλοφορώ με το χέρι στην κοιλιά,σαν το μέγα Ναπολέοντα χωρίς το σακάκι,ή με τις εφημερίδες στην κοιλιά(πολυ χρήσιμες),κι η ροζ μπλούζα μου(Ναι Φλορ,μάιντ δε γκαπ) είχε μια εικαστική παρέμβαση καφέ κηλίδων....!!!! Αλλά τελικά who cares?

Καλημερεεεεες ξανα!!!!
[Η φωτό είναι ξέμπαρκη,την τράβηξα μια μέρα που σουλατσάριζα,αλλα μ αρέσει το πολιτικό της μήνυμα-χεχε]

6 σχόλια:

if.. ιγένεια είπε...

χαχ.. Καλή σου μέρα αν και καθυστερημένα.. Ατυχήματα συμβαίνουν μη μασάς.. εγώ πήγα να δω την ώρα και τον έριξα όλον πάνω μου, πλααααααατς!

koulpa είπε...

xaxa..δε βαριέσαι.. αυτά έχει η τεχνολογία.. :):)
Καλή ξεκούραση.. και καλό μήνα:):)

StinTripa είπε...

:)

Fira είπε...

Καλημέρα βρε!! Χάθηκες... χτες σε σκεφτόμουν!! ;-) Είμαι στο εργαστήριο της σχολής... έγινα ρεζίλι εξαιτίας σου... εκεί που καθόμουν όμορφα και ωραία στη γωνία μου ήσυχη, ήσυχη, σε κάποια φάση ξέσπασα και λυθηκα στα γέλια!! :P Ρομπα εγινα παλι! Γραφεις πολυ ωραία..να το κάνεις πιο συχνά!! Το έχουμε ανάγκη!! χιχι!! Μακια!!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Αν είναι ποτέ δυνατόν
δυνατόν
δυνατόν
δυνατόν
δυνατόν


Μα και συ you didn't mind the gap γι'αυτό τα έπαθες.

Αχ το καημένο το ροζάκι...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@ιφιγένεια
Καλημέρα!!(εγω κι αν τη λέω καθυστερημένα!)
Λολ! Όπωσ στη διφήμιση της πέπσι που ένας ήταν σ ένα τρενάκι του λούνα παρκ χωρις να χύσει τ αναψυκτικο,και τελικά το έχυσε όταν πήγε να δει την ώρα! ;)

@Koulpa
Αχ,όταν πίναμε στην χούφτα δεν είχαμε τέτοια προβλήματα! :) Επίσης!

@stintripa
:D

@fira
Μα τι καλα λόγια είναι αυτά??? Εκτύπωση και κορνιζάρισμα! :D
(Πόσα είπαμε σου δίνω? :Ρ )
Ευχαριστώ.χαίρομαι που σ αρέσουν,θα προσπαθήσω να γράφω πιο συχνά!

@θεσ κι εσυ(λυσσαξες πια,όλο θεσ)
Νταξει,το ροζάκι επέζησε,θενξ γκαντ ήταν μόνο καφές! Με περιμένει φρεσκούλι και καλοπλυμμένο τώρα!