Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2007

H μέρα φεύγει,το 2008 έρχεται..

boomp3.com
Ίσως είναι λίγο νωρίς για πρωτοχρονιάτικο ποστ,μιας κι υπολείπονται 2 μέρες ακόμα για την αλλαγή του χρόνου,αλλά αφού μου ρθε τώρα,θα τ ανεβάσω τώρα! :)




Συνηθίζεται λοιπόν,τις τελευταίες μέρες του χρόνου να πιάνουμε όλοι από ένα τοίχο και να κοπανάμε το κεφάλι "γιατί κάναμε αυτό ενω θα έπρεπε να κάνουμε το άλλο","γιατί είπαμε το μπλι ενώ θα έπρεπε να πούμε το μπλα",κτλ-κτλ... Εκτός όμως από μερικά ραγίσματα στους τοίχους,άντε και μερικά χανζαπλάστ στο κεφάλι (εγώ είμαι ξεροκέφαλη,δεν χρειάζομαι) δεν πρέπει να έχει και ιδιαίτερο αποτέλεσμα!

Πάνω κάτω όλες οι χρονιές ίδιες είναι...όχι από πλευράς γεγονότων,κάθε τι συμβαίνει μία χρονιά,αλλά όταν πάθεις κάτι κακό,κάποια άλλη χρονιά θα σου ρθει κάτι καλό,και για τα πλήν θα έχεις συν αλλα και για τα συν θα έχεις πλην... Τριαλαρί,τριαλαρό δηλαδή.

Το θέμα είναι πως αντιμετωπίζει ο καθένας τα συν και τα πλην του...μπορείς να στιγματίσεις μια χρονιά με κάτι πραγματικά άσχημο που σου συνέβει,κι είναι εύκολο να λες οτι π.χ "το 2039 ήταν μια κακή χρονιά",το θέμα είναι στις καλές χρονιές τι κάνεις. Βρες μια καλή χρονια,σίγουρα έχει τα πλην της,που όμως έχεις ήδη αρχίσει να τα ξεχνάς. Τέλοσπάντων μέσα απ όλο αυτό τον αχταρμά,το νόημα είναι ότι οι απολογισμοί στο τέλος του έτους ίσως να μην είναι και το καλύτερο. Παρόλαυτά εγω θα τον πιάσω τον τοίχο μου, αλλά δεν θα αρχίσω να κοπανιέμαι γιατί αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν οι βλακείες μου. Σκατά,γράφω το ποστ με πολύ καλή διάθεση κι ούτε ν αυτομαστιγωθώ δεν μπορώ!


So,no kopanima για το 2007,πρέπει να πάω να ξεθάψω τη σαμπάνια,γιατί μπορεί ν αλλάζουμε χρόνο με τις πυτζάμες αλλα η σαμπάνια-σαμπάνια! (Σύνηθες φαινόμενο: όλοι παίρνουν ένα ποτήρι,βρέχουν τα χείλια τους και το παρατάνε,η Μπουρδου συνεχίζει,και συνεχίζει,και συνεχίζει... Μα χαμένη να πάει? Ένα σωρό λεφτά κάνει!! :-D )


Τραγουδάκι χριστουγεννιάτικο μεν,κεφάτο δε,διάθεση άψογη και επειδή δεν προβλέπω νέο ποστ για φέτος:

Χρόνια Πολλά σε όλους!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ(φυσικά)!!!

Καλά να περάσετε όπου κι αν αλλάξετε χρόνο!

Θα τα πούμε παλι...του χρόνου!! Χεχε!!!

Ευτυχισμένο το 2008 λοιπόν!!

10 σχόλια:

GFGFHF είπε...

Tο F-M Blog πρώτο και πλήρως ενημερωμένο μουσικό portal στην Ελλάδα χαιρετά όλους τους φανατικούς αναγνώστες του και εύχεται ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ σε όλον τον κόσμο καθώς και Ειρήνη και Υγεία για το 2008

F-M Blog πάντα πρώτο με διαφορά στις προτιμήσεις και την συνείδηση του κοινού www.fmblog.tk

koulpa είπε...

χαχα είσαι η χαρά του παιδιού!!..
Καλή χρονια:):)

if.. ιγένεια είπε...

Καλή χρονιά μπουρδουμπλουμάκι!! ;D

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Εγώ πάντως πρέπει να έχω πυρετό.

KV είπε...

Αφήνω χίλιες ευχές και εξαφανίζομαι! Σμακ

if.. ιγένεια είπε...

;D

jul είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΤΟ 2008 κοριτσάρα και οοοοοοοοοοοοοοοοοοτι επιθυμεις να σου έρθει στην πόρτα σου μπροστά :)

Efthimis Lekkas είπε...

Καλή χρονιά, με υγεία και ότι επιθυμείς, πάντα το ίδιο χαρούμενη και κεφάτη!

garbofanoula είπε...

Καλή Χρονιά!!!
Ευχομαι το 2008 να σου χαρίσει οτι σου στέρησε το 2007 κι ακόμα περισσότερα.
ΦΙλάκια πολλά
Μαρία

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@gfgfht
Ναι-ναι,επισης..

@koulpa
Χεχεχε, καλη χρονιααα!! :)

@ιφιγένεια
Καλή χρονιά να έχουμε!! :D

@θες κι εσυ
Πάντα μες το γιορτινό κλίμα εσύ! :P

@KV
Εγώ πάλι παίρνω και τις 1000 κι εμφανίζομαι! ;)
Καλη χρονιά!!!

@jul
Ωωω,δυναμική επιστροφή! ;)
Ευχαριστώ πολύ,κι εσύ ότι επιθυμείς για το 2008!!

@efthimislekkas
Ευχαριστώ πολύ,και σε εσάς τα καλύτερα για την καινούρια χρονιά!

@garbofanoula
Ευχαριστώ!! Καλή χρονιά και σε σένα,με υγεία κι ευτυχία!!