Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2007

Χριστουγεννιάζω

boomp3.com
Χριστουγεννιάζω






Χριστουγεννιάζεις






Χριστουγεννιάζει






Χριστουγεννιάζουμε






Χριστουγεννιάζετε






Χριστουγεννιάζουν










Yes-yes-yes,χριστουγεννιάζω και πολύ όμως! Βγαίνεις έξω μυρίζεις Χριστούγεννα,μπαίνεις μέσα μυρίζεις Χριστούγεννα! 4 μέρες για τα Χριστουγεννα, εγω πανευτυχής έκαψα 3 μαθήματα (σφύριγμα αποποίησης ευθυνών!) για να περάσω καλα Χριστούγεννα!

Plus,απένταρη-no presents Santa??? Με 20€ δεν παιρνεις 3 δωρα,ε?
Σκασίλα μας όμως,τώρα δεν θα φτάσει η ενίσχυση του ερυθρού σταυρού??

Δεν μπορώ να αποχωριστώ το χριστουγεννιάτικο σκουφάκι μου με τα λαμπάκια πανω! Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί μας κοιτάνε περίεργα στο δρομο!! Δεν εχουν ξαναδει ξωτικα?

Κι επειδή θέλω να χριστουγεννιάσω κι άλλο,πρέπει να νοικιάσω χριστουγεννιάτικα καρτούν,πατατάκια (οχι να τα νοικιάσω,αυτά θα τ αγοράσω),και ζεστή σοκολάτα!

-ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ??????????????



[Μεγάλος διαγωνισμός! Μετρήστε πόσες φορές ανέφερα τη λέξη ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ,καθώς και τα παραγωγά της και κερδίστε κουραμπιε! (κουραμπιε είπα και θυμήθηκα οτι δεν έχω φάει ακόμα,σημερα όμως..χεχεχε)]







4 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

1 στον τίτλο
15 στο κυρίως κείμενο
1 στην ερώτηση του διαγωνισμού.
Σύνολο: 17.
Τι κέρδισα;;;

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. Εμένα θα μου δώσεις κουραμπιέ έτσι κι αλλιώς! ;D

koulpa είπε...

χαχαχα Χρόνια πολλά καμάρι μου:):)
Καλή χρονιά και καλή (ξε)κούραση..:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@ΘΚΕ
Έλα που θες κουραμπιεεε! Θα χαλάσουν μέχρι να σε δω! Πάντως σωστά μέτρησες!

@ιφιγένεια
οφ κορσ,θα βγάλω δισκάκι! :D

@koulpa
Ευχαριστω Πολύ!!! Επίσης! Καλές γιορτές!

Χρόνια Πολλά σε όλους!!!