Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2007

Πωλήτριες...

Υπάρχουν πωλητές και πωλητές...Υπάρχουν αυτοί που σου είναι εξαιρετικά συμπαθητικοί και θες ν αγοράσεις όλο το μαγαζί κι ας σε ξεπληρώσουν τα εγγόνια σου,υπάρχουν αυτοί που απλά κάνουν τη δουλειά τους,κι υπάρχουν κι οι αγενείς. Α,υπάρχουν κι αυτοί με το τουπέ στα ακριβά μαγαζιά αλλά επειδή είναι μακράν οι χειρότεροι θα έχουν δικό τουσ ποστ κάποια στιγμή. Τέλοσπάντων για σήμερα θ ασχοληθούμε μόνο με τους ξινους/αγενείς πωλητές,και βασικά πωλήτριες...
Μας έφεραν ένα δώρο μια τσάντα κι ένα πορτοφόλι. Τσάντα ok,πορτοφόλι έχουμε οπότε επιστροφή. Πάμε στο κατάστημα βλέπουμε κάτι,δεν το έχει εκεί οπότε παραγγελία και ξαναπάμε... Σήμερα πήγα να πάρω αυτό που είχαμε παραγγείλει,και πετυχαίνω 2 πωλήτριες μια καλή και μια ξινή. Πιάνω την καλη,της λέω ονομα κτλ. μου βρίσκει αυτό πού είχαμε παραγγείλει και με αφηνει στην ξινη... Ε,λοιπόν δεν καταλαβαίνω γιατί πρεπει να του βγάλεις το λάδι του αλλουνού!
Διάλογος:
Πωλήτρια: -Εχετε κάτι ν αλλάξετε?
Μπουρδου: -Ναι,είναι αυτο εδω το πορτοφόλι.
Π: -Μου το δίνετε παρακαλώ?
Μ: -Ορίστε...
[χρουτσου-χρουτσου-χρουτσου,το ψάχνει...Βρίσκει καρτέλακι]
Π: -Χμου...δεν μπορώ να σας το αλλάξω...
Μ: -Γιατί?
Π: -Η κωδικός δεν είναι του πορτοφολιού είναι τσάντας...
Μ: -Ωχ,θα έγινε λάθος γιατί ήταν και μια τσάντα μαζι...! Την προηγούμενη βδομάδα όμως που ήρθαμε να τ αλλάξουμε δεν μας είπατε τπτ...
Π: -Δεν ξέρω τι σας είπαν,αλλά χωρίς το καρτελάκι δεν μπορώ να κάνω την αλλαγή...

Σημείωση: Η τσάντα ήδη χρησιμοποιείται οπότε καρτελάκι ένας Θεός ξέρει που είναι...

Μ: -Εμμ,και δεν γίνεται τίποτε τώρα,ε?
Π: -Οχι ξέρετε χωρίς τον κωδικό δεν μπορω ν' αναγνωρίσω,δεν μπορω να κανω κάτι...
[...]
Π: -Ξερετε κάτι? Πεστε κάτω και κάντε 50 πους απς...
Μ: -Μάλιστα... 1...2...3........50
Π: -Ωραία,τώρα κάντε 100 φορές τροχάδιν το μαγαζί γύρω γύρω...
Μ: -Μάλιστα... 1...2...3....4....100...Ουφ-ουφ...εντάξει?
Π: -Η τελευταία δεν ήταν καλη,ξανακάντε...
Μ: -Ουφ,εντάξει τώρα??
Π: -Καλα είναι...Τώρα βγείτε έξω απ το μαγαζι και αρχίστε να φωνάζετε "Είμαι ηλίθια που συνεχίζω να ψωνίζω απο εσάς"
.....
Μ: -Καλά ήταν ή θελατε πιο δυνατα?
Π: -Όχι καλά ήταν...Ξέρετε κάτι? Μόλις θυμήθηκα ότι δεν χρειάζεται να ψάξετε όλες τις χωματερές του λεκανοπεδίου για να βρείτε το καρτελάκι,θα πάρω τον κωδικό απο κάποιο πορτοφόλι που έχουμε στο μαγαζί!

Τελοσπάντων,πους απς δεν μ εβαλε να κάνω,αλλά ότι μου έβγαλε το λάδι μου το βγαλε...Κι η πλάκα είναι ότι μου χει ξανακάνει μαλακίες η συγκεκριμένη πωλήτρια!!!

6 σχόλια:

laxanaki είπε...

Ποσο μου τη σπάνε και μένα αυτές οι πωλήτριες.... οι πιο σπαστικές απ'όλα είναι αυτές στα μεγαλα καταστήματα βέβαια που σε κοιτάνε αφ'υψηλού... Το αλλαξες τελικά?? Γιατί δεν κατάλαβα!! Καλημέρα μικρή μπούρδου!!!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Πού να δεις και το άλλο.
Να σου είναι πανάθλιο το πουκάμισο που δοκιμάζεις, να χωράνε άλλες 4 σαν εσένα μέσα και η άλλη να προσπαθεί να σε πείσει ότι σου πάει.
Και όταν ζητάς μικρότερο νούμερο, να σου λέει "είναι το small" λες και δεν ξέρεις να διαβάζεις. Ενώ η ερώτησή σου έγκειται στο ΑΝ βγαίνει σε XS.
Και μετά να σου λέει άμα το στενέψεις.
Και δεν πάω σε ράφτη να μου φτιάξει καινούριο;
Βρε ουστ

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. Είναι άκρως εκνευριστικές οι *ουφιάνες..;p

koulpa είπε...

xaxa.. you fool me onec, same on you, you fool me twice same on me..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@laxanaki
Ναι-ναι,κι εγώ αυτές δεν τις μπορώ καθόλου,με το τουπέ!
Ναιι,το άλλαξα τελικά αλλά ήθελε να με παιδέψει πρώτα!


@θεσ κι εσυ
Η αλήθεια είναι ότι αυτό με x-small δεν μου χει τύχει,με x-large πάλι... :))

@ifigeneia
απαπα,πρέπει να δίνυν κι ηρεμιστικά στην είσοδο!

@koulpa
Shame on HEEEER!!!! :D :D

ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΕΕΣ!!!

fira είπε...

Αθλιες.... η βλακεια με μενα ειναι οτι δεν μπορω να τις βρίσω... γι αυτο φροντίζω να πηγαίνω για ψώνια με την αγαπητη Λένα που εχει τσαμπουκα και της βάζει στην θέση τους!! χιχιχι!! Φιλάκια!!