Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2007

Θέλω το caotonic μουυυ....


Ω ναι...δεν είμαι συνηθισμένη εγω σε τέτοια ωράρια! Εδω όταν πήγαινα σχολείο κοιμόμουν 3 ώρες το μεσημέρι για να αντισταθμίσω το ξύπνημα των 8!! Τώρα που σηκώνομαι 7,και γυρίζω σπίτι 8 πως ν αντέξω,εεε??? Γυρνάω και μόνο τα δάχτυλα μου στο λαπτόπι μπορω να κουνήσω! Η αλήθεια είναι οτι και μέσα στ αμφιθεατρα μου ρχονται κάτι ύπνοι...εχω καταντήσει να κοιμάμαι στα διαλείμματα!!! Τέλοσπάντων,κάτι πρέπει να κάνω μ αυτη τη δουλεια...! Έπίσης θέλω να καταγγείλω ένα κομοδινο του ΙΚΕΑ,που δεν βιδώνουν οι βίδες και μου κάνει ψυχολογικο πόλεμο! Σιχτιρ βρωμοκομοδινο....η κίτρινη καρέκλα είναι 10 φορες καλύτερη απο σένα! Και μια που πιασα τις καταγγελίες,να καταγγείλω και κάτι μπισκότα βουτήρου που έχω εδω δίπλα και τα χω τσακίσει! Κακα μπισκοτα!
Απαπα,λαλησα πάλι...ευτυχώς που το κλείσαμε το μαγαζί σήμερα(σ.σ: σχολη) και κοιμήθηκα και μια μέρα!! Ουφ,θα χαλάσει η επιδερμίδα μου... Πά να κάνω μπάνιο και να βγω να δω το φως του ήλιου,
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!



boomp3.com

11 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Εσύ φταις που δεν ξέρεις να βιδώνεις.
Ασχετο αλλά ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

koulpa είπε...

χαχαχα..ναι κακά μπισκότα..:):)
Μπορείς να βάλεις περαστές(στο κομοδίνο..όχι στα πισκότα) νοβοπανόβιδες 3,5χ50 με ταπούλες.. φαίνονται αλλά από το ολότελα..:):)
Καλό μήνα!!!:):)

M00nchild είπε...

Στα αμφιθέατρα έχουν ακόμη τις ίδιες σκληρές καρέκλες που είχαν; Που να ξεκουραστείς εκεί ;)

if.. ιγένεια είπε...

Την καλημέρα μουυυυ

Ξανθια είπε...

Καλημέρα και σε'σένα..
Το attack από κακά, πολυθέρμιδα μπισκότα το είχα κι εγώ σήμερα.. Κυκλοφορούν γύρω μας.. :P

KV είπε...

χαχαχα η αρχή είναι δύσκολη (μετά θα πηγαίνεις μόνο μετα το μεσημέρι!) Κακά μπισκότα και εδώ, κάποιος να σταματήσει τον φούρναρη!! Για το κομοδίνο φταις εσύ, το ΙΚΕΑ δεν κάνει λάθη! :))))
Φιλιά -ΣΚ -ξεκουράσου!

KV είπε...

{και ... άσχετο ... εγώ διασκεδάζω με τα κοιμισμένα προσωπάκια :))) Ανεβάζω και λίγο τον τόνο για να τα ξυπνάω, αλλά ΜΟΝΟ όπου πρέπει! :)))) }

Fira είπε...

Λοιπόν....
ΥΠΝΟΣ...Να το προσέξεις....θα σου βγει σωρευτικά στα επόμενα χρόνια...μη το παρακάνεις λοιπόν! Εγώ ακόμα πληρώνω τα 13 χρόνια στο σχολείο που ξυπνούσα 5:30 το πρωί!!
ΚΟΜΟΔΙΝΟ...Τι παιδεύεσαι και συ μωρέ?? Αυτοσχεδίασε!! Αρκει να σου βγει κατί με μια μεγάλη επιφάνεια και 4 πόδια...
ΜΠΙΣΚΟΤΑ...Αν δεν τα θες, στείλτα σε μένα...χιχιχι!!
Καλο σαββατοκύριακο και Καλό μήνα Μπουρδουμπλουμ μου...Μακια!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@θελεις κι εσυ
Πωωωως δεν ξέρω?? Δεν μ έχεις δει βιδωμένη ακόμα γι αυτο μιλας! :Ρ

@koulpa
Ωπς,ευτυχως δεν χρειάστηκε να προβω σε δραστικά μέτρα,εγω έκανα βλακεια λόγω κούρασης! Ευχαριστώ πάντως για τις οδηγίες!
Καλο μήνα και σ εσας!

@m00nchild
Σκληρες και άβολες! Δεν παλεύεται! Ειδικα στα μαθηματικά δεν μπορεις καν ν ακουμπήσεις πίσω γιατι χτυπάς το κεφάλι σου! Πφφφ,μα με τι κριτήρια τα φτιάχνουν??

@if...igeneia
Καλημέρα και σε σένα!! (αν και τώρα που το γράφω είναι καλησπέρα,αλλα τεσπα! :) )

@ξανθια
Νομίζω ότι πρέπει να τα μαζέψουν άμεσα! Θα γίνω κανα κακο και δεν θα φταίμε κιόλας!!

@kv
Ήδη έχω αρχίσει τις περικοπές των πρώτων ωρων-χεχε....You were right,ΙΚΕΑ σωστό,Μπουρδου λάθος!
Εμ,ναι,να σας συστήσω και κάτι δικους μας εδωπέρα που δεν σέβονται τπτ και γκαρίζουν πρωι πρωι-γρουμφ!!!(ούτε ένα μαξιλάρι δεν μοιράζουν)

@fira
5:30????? 5:30??? Δλδ 5:30????
Θα χα μείνει στην ίδια τάξη! :)
Κομοδίνο οκ τλκ,συμπέρασμα "μην φτιάχνεις τπτ αν δεν βλεπεις μπροστα σου απ τη νυστα!"!
Μπισκοτα γιοκ,δεν ζούνε πια...χεχε!
Επισης!!!

daisy είπε...

να προτείνω το Hemo; Νομίζω έχει περισσότερες βιταμίνες :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χμου,θα το δοκιμάσω,αν και το ψιλοφοβάμαι! Μικρη έπινα χέμο και να τα μας τωρα τ αποτελέσματα!!! :)