Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2007

Μπουρδου...τιιιιι???


Λαχανάκι μου,συγνώμη για την καθυστέρηση-κάλλιο αργα παρα ποτέ όμως!! :)


Μετά απο πρόσκληση λοιπόν του Λαχανακιδίου θα εξηγήσω την προέλευση του περίεργου ονόματος μου-αν και νομίζω ότι το έχω ήδη κανει σε καποιο σχολιο,που τωρα μου διαφεύγει!

Μπουρδουμπλουμ λοιπόν...είναι προιον μιας ακόμα στιγμης τρέλας μου...!

Παίρνω μια φίλη μου τηλέφωνο μπαφιασμένη απο το πολυ μέσα(χρονιά πανελληνίων λεμε...),και με τρελη όρεξη για καφε! Καλώ,και το χει κλειστό!! Εκείνη την ώρα συγχύστηκα κι έπιασα κουβέντα με τον τηλεφωνητη...:"Ο συνδρομητης που καλεσατε..." έλεγε ο τηλεφωνητης,"...είναι ηλίθιος!!" συμπλήρωνα εγω....[συνήθεια που διατηρω μεχρι τωρα όταν βρίσκω κλειστό τηλεφωνο] Χωρίς λοιπόν να το καταλάβω ακούω το χαρακτηριστικό 'μπιιιιπ' που σου πετάνε για να αφησεις μηνυμα...Κι εγω ήμουν απροετοίμαστη!! Τι πιο φυσιολογικο λοιπόν απ το αρχίσω να λεω "Μποουρδουμπλουμ-μπουρδουμπλουμ-μπουρδουμπλουμ....!"

10 σχόλια:

if.. ιγένεια είπε...

λολ.. τι πιο φυσιολογικό?

laxanaki είπε...

Χαχχαχαχαχα... Τέτοια κάνεις?? Αυτό με τους τηλεφωνητές το κάνεις και με τα chatbox??? Ε???? μικρή bourdou πες την αλήθεια!!!

SnoW-wHite είπε...

Αχαχαχαχαχαχα!Γεια σου ρε Μπουρδου! :-)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@If...igeneia
Εμ,αυτο λέω κι εγω αλλα συνεχίζουν να με κοιτάνε περίεργα!! :)

@laxanaki
Εχμμμ...Εγωωωω??? Όχι-όχι,πρόκειται περι παρεξηγησεως...εγω δεν κάνω τέτοια!! Έχεις βρει ποτε εσυ μνμ στο chatbox σου??? :Ρ :Ρ :Ρ

@snow-white
Γεια σου και σενα ρε χιονάτη! ;)

Fira είπε...

Γλυκούλι μου, έχω ακούσει τρέλες και τρέλες...να μιλάνε με τον τηλεφωνητή όμως πρώτη φορά το ακούω!! Χοχοχοχοχο!! Μπουρδουκαλησπέρες! Μακια!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@fira
Χαχα,την πρωτη φορα μου βγήκε αυθόρμητα! Μετά έγινε συνήθεια!! ;)
Καλησπέρες!!!

koulpa είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
koulpa είπε...

xaxaxa Ακόμα κάποιες φορές γελώ μόνος μου..:):)
..να σας θυμήσω.. μου είχατε λύσει την απορεία στο παρελθόν..:):)
Την καλημέρα μου:):)

lifewhispers είπε...

xexexe!μπουρδουμπλουμ λοιπόν! παντως εγω μολις ακουω τηλεφωνητη μου ρχεται να βρισω και φοβαμαι το μπιπ! χεχε!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@ifewhispers
Χαχαχα,μη φοαβάσαι το μπιπ καλε! Βρίζε ελεύθερα! ;)