Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2007

My favorite...




Πωπωπω,δυο-δυο τα ποστς σήμερα!

Λοιπόν,μετα απο πρόσκληση του Λαχανακιδίου σας παρουσιάζω κι εγω τα αγαπημένα μου αντικείμενα...



Για να δούμε... Πρώτα-πρώτα κάτω απ όλα τα πράγματα είναι ένα σουμέν γραφείου με τον μικρό πρίγκηπα,το οποίο έχω απ την 1η δημοτικου,γεγονός που νομίζω δικαιολογεί την κατάσταση στην οποία βρίσκεται... :)
Το άι ποδ μου,που έχει περάσει του Χριστού τα πάθη αλλα εξακολουθεί να παίζει(ήρωας-ήρωας!)
Το ρολόι μου,που πολύ το αγάπησα όταν το είδα,άσπρο κι αυτό ασορτί με το άι ποδ.
Τα γυαλιά ηλίου μου,που δεν φεύγουν απ το κεφάλι μου παρα μόνο όταν πάω για ύπνο(αν και έχω κοιμηθει και με αυτα...χεχε)
Το κινητάκι μου,που το ήθελα κι αυτο σε άσπρο αλλα δεν βρήκα και πήρα μαύρο.
Το αγαπημ.ενο μου βραχιόλι-άν και δεν πολυφοράω-,είναι μπροστά στην θε'ι'κη μου παντόφλα αλλα ίσα που φαίνεται...
Η θεική μου παντόφλα,όπως λέει Νο 39-40,αν και φοράω 40-41,αλλα δεν έβρισκα και συμβιβάστηκα...
Η υπέροχη πένα που έιχα αγοράσει πριν δυο χρόνια στο αγαπημένο μου λαχανί χρωματάκι,με την οποία έκανα σίχριστο το μπουφάν του κολλητου μου με ένα απλο τίναγμα...(πφφφ,τι θα πει φταίω εγω?? Η πενα φταίει που τίναξε το μελάνι..)
Το αντιστρες μπολ που ζούλαγα μέχρι αηδίας όλη την περσινή χρονια-έχει και γραμμές απο στυλο επάνω του,αλλα ακόμα δεν ξέρω πως τις έκανα!
Και τέλος το απίθανο μαγνητάκι που πήρα φέτος το καλοκαίρι στις διακοπές με μια φοβερη ατάκα που μ έκανε ρεζίλι μέσα στο μαγαζί που το αγόρασα... :) :)

[Τώρα που το παρατηρώ πολυ άσπρο και κίτρινο έχει πέσει...]

Κι επιτέλους μην τους καλείτε όλους στα μπλογκοπαιχνίδια! Εγω τώρα ποιον θα καλέσω,εεε???

19 σχόλια:

iF.. igeneia είπε...

Εμένα όχι πάντως γιατί εκτός του ότι με έχουν καλέσει ήδη δεν μπορώ! :P Πανέμορφος ο πριγκηπάκος..

laxanaki είπε...

Μου αρέσει το ρολόι (δεν το έχω στη συλλογή μου), το ipod και τρελάθηκα με το βραχιολάκι!!!! Τέλει όλα μπούρδου...Το λαχανί το αγαπάς και συ ε???

Fira είπε...

Πολυ μου αρέσει το σουμέν σου...να μην ρωτήσω όμως απο πού το πήρες γιατί φαντάζομαι δεν θα θυμάσαι... :-) και το ρολόι τέλειο!! ;-) Μακια!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@ifigeneia
Μα είδες σπάσιμο? Τι κατάσταση είναι αυτή?? Παρακαλώ να αφήνετε ένα ακάλεστο για να τον καλώ εγω!
Ναι,ο γλυκος μου!!!

@laxanaki
Το λατρευυυυω το λαχανί!! Μαζι με το πορτοκαλι είναι τ αγαπημένα μου!! :) :)
Χμου,πότε είπαμε ότι έχεις γιορτη??

@fira
Εμμμ,μάλλον έχεις δίκιο,αν και νομίζω ότι μου το χε φέρει ο νονος μου γιατί είχα σκυλοζηλέψει αυτο του αδερφου μου που είχε τον παγκόσμιο χάρτη!(το δικό μου much better ;) )
Θενκσ! Φιλια!

lifewhispers είπε...

λατρευω μικρο πριγκιπ, πολυ ομως... ρε σεις γιατι εχετε ολοι αι ποδ κι εγω ακομη αν αξιωθω να παρω ενα,εεε; ερωτηση ρητορικη;;
καλο υπολοιπο!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@lifewhispers
Είναι απίστευτος ο μικρός πρίγκηψ,αν κι όταν μου φέραν το σουμεν δεν ήξερα καν τi είναι και δεν μ άρεσε το σχέδιο γιατι δεν είχε έντονα χρώματα!(τρομάρα μου!)

KV είπε...

Μικρός πρίγκηψ rulez αλλά εγώ όπως καταλαβαίνεις θα (παραβλέψω την παντόφλα-βάρκα και θα) ήθελα να ξέρω ΤΙ λέει το μαγνητάκι;;;; :))))
Καλησπέρα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχαχα...παντόφλα βάρκα ζεστηηηη!! :)
Το μαγνητάκι λέει "No kangaroos in Austria"! :) :D

Καλησπέρα!!

KV είπε...

χαχαχαχα Τέλειο! Θέλω και εγώ ένα!!!!!

KV είπε...

και δεν το αγόρασες από την Αυστρία, έτσι;;;; Αυτό θα ήταν ΑΚΟΜΑ καλύτερο!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χεχε,κι εγω γέλασα πάρα πολύ όταν το είδα!
Και ΦΥΣΙΚΑ το αγόρασα απ την Αυστρία!! ;)

KV είπε...

πριν ξαναπάς να μου το πεις, ε;;;;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Φυσικά! Θυμάμαι και το μαγαζί στο Σαλτσμπουργκ! ;)

topapei είπε...

sorry...alla to backround sou einai ola ta lefta...!einai i agapimeni mou tainia...

koulpa είπε...

χαχαχα.. οι παντόφλες άπαιχτες.. αλλά 41 Νο παπούτσι; τσ τσ τσ τα σημερινά παιδιά.. ούτε να τα ντύνεις ούτε να τα ταΐζεις..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

KV είπε...

Πολλή χημεία;;;;
Σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@papei
Γεια σου παπει!!! Ευχαριστώ,κι εμένα μ αρέσει πολυ αυτη η ταινια!

@koulpa
Χαχα,ευχαριστώ!! Μπα,πίστεψε με,καλύτερα να τα ντύνεις!! ;)

@KV
Ευτυχως,χημεία η μονη καλη μαζι μου,σε αντίθεση με τα μαθηματικα και τη φυσικη...! Κούραση πολλη!!!
Καλημερα!!

daisy είπε...

πολύ ωραίος ο μικρός πρίγκιπας και καλως σε βρήκα :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@daisy
Ευχαριστώ πολυ!! Καλωσήρθες!!