Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2007

Human Vs CPU σημειώσατε 2


Χριστέ μου...τα νεύρα μου δεν είναι καλά... Το υποψιαζόμουν απο καιρό δηλαδη αλλα πλέον είμαι σίγουρη! Ο υπολογιστής μου είναι ζωντανός!!!!

Δεν τον έχω ακούσει βέβαια ακόμα να μιλάει αλλά είμαι σίγουρη ότι περιμένει να φύγω για ν ανοίξει κουβέντα με τον μεγάλο του αδερφο τον desktop... Σκατο-ύπουλο πλάσμα!!! Έχει και χαρακτήρα σαν ολοκληρωμένος άνθρωπος που είναι!! Αλλα αυτό είναι τελειωμένος αναπτήρας,κοινώς σκατοχαρατήρας!!!! Λίγο ακόμα και θα χα πέσει στα ηρεμιστικα σήμερα...


Βέβαια για να μην τα ρίχνω όλα στο laptop (shut up you dirty machine!!!!), έκανα κι εγώ εχμμμ...κάποια λαθάκια! Όλες μα όλες οι μαλακίες πρέπει να πληρώνονται σ αυτή τη ζωη?????? Γιατι?? Εγγυώμαι ότι είχα αγνες προθέσεις! Για την ακρίβεια τις αγνότερες είχα και βρήκε τρόπο να μου το ξεπληρώσει το ηλίθιο κατασκεύασμα του διαβόλου!

Τα γεγονότα έχουν ως εξής: Πρόσφατα είχα κάποια τραβηγματάκια με κάτι χαζούς ιους που μου καθυστερούσαν τον υπολογιστάκο μου(σκάσε είπαμε,είσαι τιμωρία για σήμερα!)...αφού απαλλάχθηκα απο την ενοχλητική παρουσία των εν λόγω ιών αποφάσισα να θωρακίσω τον η/υ μ ένα αντιβα'ι'ρους που κατέβασααα...μέχρι εδώ όλα καλά κι όλα ωραία! Σήμερα όμως είχα τη φαεινή ιδέα να αγοράσω ένα περιοδικο(αναθεμα την ώρα,κατάρα τη στιγμη) που έδινε μαζί ένα trial από μια αντιβα'ι'ρους σουιτα(άψογη μετάφραση!)... Το ομολογώ.Υπήρξα αφηρημένη. Έτυχε κι εγω μια φορά να είμαι χαρούμενη και το πλήρωσα! Εγκατέστησα το καινούριο αντιβ. χωρίς να χω αφαιρέσει το προηγούμενο...

Περιττό να σας πω ότι έλαβε χώρα ο πόλεμος των άστρων(ή των antivirus καλύτερα) εντός του υπολογιστή μου,μ εμένα να παρακολουθώ ανήμπορη τρώγοντας ποπ-κορν... Να αναφέρω ότι έκανα-χωρις υπερβολή- τουλάχιστον 40 φορες manually(με λύσσα το κουμπι) restart,βρίζοντας την καταραμένη μου τη μοίρα και φυσικά τον πολυαγαπημένο υπολογιστη...(σκασεεεε λεμε) Επίσης να αναφέρω ότι έχασα 4 πολύτιμες ώρες απ τη ζωή μου(ναι,στο μεταξύ πήγα για καφέ γιατί ο υπολ. δεν είναι καλός στο κουτσομπολιο!)...

Εχω γύρω στα 20 λεπτά που τον έφτιαξα κι ειλικρινά αισθάνομαι εξουθενωμένη...


Αυτό που του μιλάω κανονικα(εεχχμ,κυρίως δλδ τον βρίζω...) δεν θεωρείται σημάδι παράνοιας,έτσι δεν είναι??
Ήρθε η ώρα για την κάθαρση...: ΣΙΧΤΙΡ-ΣΙΧΤΙΡ-ΣΙΧΤΙΡ-ΣΙΧΤΙΙΙΙΙΙΙΡ ΚΩΛΟΠΡΑΓΜΑ!!!!!!! (αχ,αισθάνομαι καλύτερα.... :) )

6 σχόλια:

laxanaki είπε...

Καλημέρα!!! Έχω πεθάνει στα γέλια!!! Μακριά από υπολογιστές!! Είναι μηχανήματα του διαβόλου!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλημέρα!!!
Δεν παλεύονται λέμεεεε!!! Απορώ εσύ πως αντέχεις!! Ήρωας-ήρωας!!!

SnoW-wHite είπε...

Επίσης Θέλω να δηλώσω ότι όλοι οι υπολογιστες εχουν προσωπικότητα. Ο δικός μου, για παραδειγμα, δεν κανει τιποτα αμα τον ζορίσεις. Θέλει στοργή, αγάπη, προδέρμ και πολυυυυυ κατανόηση! Αχα!Τι νόμισες! :Ρ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Άσε βρε snow-white,εσένα τουλάχιστον είναι τρυφερούλης,εμένα που ναι ο διάβολος υπολογιστοποιημένος??????
Με τον καλο να τον πάρεις,με το κακό να τον πάρεις το ίδιο του κάνει!!

SnoW-wHite είπε...

Οχι οχι, δεν είναι τρυφερούλης. Στριμμένος είναι. Μην του ζητησεις να κάνει 4-5 πράγματα ταυτοχρόνως. Να τσινίσει!Σιχτίρ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Άπαπα,κράτα τον μακρυά απ τον δικό μου,μην κάνουν παρέα και πάρουν τα μυαλά τους αέρα!! Τσκ-τσκ,ξαδέρφια θα είναι!!