Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2007

Φιρστ Ντε'ι' ατ σκουλ...

Αρχικά να σας δώσω μια εικόνα της κατάστασης που επικρατούσε στο σπίτι το πρωι... Αυτο ακριβώς στο λίγο πιο μεγάλο του... :)
Έπειτα να αναφέρω ότι παραλίγο να πάθω καρδια,γιατι είχε τρεεεεελη κίνηση...Απο σηματοδότες σκίζουμε,με τη βροχη γκρεμίστηκε το σύμπαν-τι τα θέλω τα διπλώματα??? Τέλοσπάντων,έφτασα με την ψυχή στο στόμα,γιατί θα έχανα την φιρστ ντέι ατ σκουλ,που σκουλ δλδ δεν είναι,αλλα επειδη δεν θυμάμαι απολύτως τπτ απ την πρώτη μέρα μου στο δημοτικο,το λέω αυτο σκουλ,π όλο και κάτι παραπάνω θα θυμάμαι... Έφτασα στο τσακ,και τσακίστηκα να βρω το εργστήριο της μετεωρολογίας,αδίκως όμως γιατί δεν κάναμε τλκ...Γύρες απο δω κι εκει,περιμένουμε το 2ο μθμ,γιοκ...τζίφος κι αυτο! Μου μεινε η χαρά εμένα! Αλλα επειδή το καλο το παλικαρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι,και δη όταν είναι η πρώτη του μέρα! Παρακολούθησα φυσιολογία φυτών του 3ου εξαμήνου(χου κεαρς?) και τις 2 ώρες μάλιστα! Εντάξει,στην 2η στο τέλος λίγο άρχισα να το χάνω,αλλα γενικά το χω ένα θεματάκι με την συγκέντρωση! Πάντως γεύση απο μάθημα κι αμφιθέατρο πήρα,όπως επίσης πήρα και γεύση απο καφέδες...! ;)
Αύριο ξεκινάμε πουρνο-πουρνο με φυσικες και χημεία(χημεία ροοοοκσ!!!)! Ελπίζω τουλάχιστον αύριο να παρακολουθήσω το σωστο εξάμηνο και να σπάσω και το σωστό ρόδι ντε!!!
Πολλλλλλλλες ΚΑΛΗΝΥΧΤΕΣ!!!!

7 σχόλια:

Fira είπε...

Πρώτη μέρα ε? Ουφφ....εγω ανυπομονώ για την τελευταία!! Αντε να τελειώνουμε, βαρέθηκα! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!

KV είπε...

χαχα εμένα την πρώτη μέρα μου έκανε ερώτηση ο καθηγητής ... μίλαγα πολύ !
Καλή για πρώτη γεύση, κοίτα τα παλιομαθήματα αύριο να μην σου αλλάξουν την γνώμη :) :P
Σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@fira
Καλα τελειώματα! Εγω είχα βαρεθει να κάθομαι 5 μήνες τώρα! Οπότε ξεκινάμε με όρεξη μπας και μας βγαλει μέχρι το 5ο έτος!!

@Kv
Χαχαχα...μα καλα,ουτε ένα ψάρωμα,τπτ?? Πρώτη μερα στο ψητο? :Ρ
Χαχα,όχι βρε τα κακομοιρα,καλουλια είναι!!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Αλλά ούτε μισό σχόλιο για την υπέρτατη γνωριμία της ζωής σου!!!

Τα σημειώνω εγώ αυτά.....
... να το ξέρεις.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Σκασε-σκάσε,κρύβε λόγια λέεεεεμε!!!! :) :)
Είναι που θέλω να κάνω ξεχωριστό ποστ,γι αυτο!
Άσε που έχω θαμπωθει και δεν βλέπω να γράψω! ;)

KV είπε...

ωπς !!! ;;; ΥΠΕΡΤΑΤΗ ;;;;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@kv
Μην δίνεισ σημασία καλε,ψωνιζεται μόνη της αυτη!!

@θελεισ κι εσυ
Παρακαλώ στείλε μου σε λίστα όλους τους επιθεικούς προσδιορισμούς που θέλεισ να χρησιμοποιήσω για το πρόσωπο σου...σλουρπ-σλουρπ! :Ρ