Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2007

Μουχαχαχα...

Καλα,η επιτροπή δεν ήταν απλώς λαδιάρηδες....Αυτοί στάζαν λάδι!!!! Με εξέτασαν με το ρολόι 4 ολόκληρα λεπτά κι αναγνώρισαν αμέσως τις εξαιρετικές οδηγικές μου ικανότητες,τόσο που δεν μ άφησαν καν να κάνω παρκάρισμα("Νταξει-ντάξει,μια χαρά είναι,θα το ίσιωνες και μπροστα΄,φαίνεσαι εσυ!)... Προφανώς με την φαντασία τους θα με είδαν να κάνω και πορεία,να σταματάω σε στοπ,να βγάζω σωστά φλας,κτλ. γιατί με τα μάτια τους σίγουρα δεν με είδαν! Οι άνθρωποι ήταν τελείως στον κόσμο τους-έκανα οπισθογωνία και χαιρέταγαν τους διπλανους εξεταστές! Κι ο άλλος ο βλακας δίπλα μου είχε λυσσάξει τα πατάει αυτος τα πενταλ(ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥΥΥ!!!)Δηλαδή αν τα μαθήματα οδήγησης ήταν αστεία,αυτό ήταν τσίρκο και πανηγύρι,2 σε 1 !!! Αφου σε κάποια φάση κι ενω έχω οδηγήσει 2 λεπτά,γυρίζει και λέει η μία στον άλλο "Πωπω,3μιση πήγε δεν θα φύγουμε??". Τι να πω,έχω μείνει άφωνη! Τώρα θα μου πείτε ας μην τους λάδωνες,αλλα βαριέμαι τόσο πολυ να ξαναπεράσω όλη αυτη την ταλαιπωρία! Δηλαδη το πέρασα αλλα νευρίασα που δεν εξέτσαν κιόλας!

Λάδι για τη σαλάτα κανεις??

5 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Αυτό τον τρόπο εξέτασης πρέπει να τον επιβάλουμε και στα 15 που χρωστάω στο ΓΠΑ.
Χωρίς το λάδωμα όμως, γιατί δεν έχουμε λεφτά.

Κατά τα άλλα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜουτς.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ναι,νομίζω ότι πρέπει να εισηγηθούμε,τώρα που χουμε κι αναμπουμπούλες(στην αναμπουμπουλα ο λύκος χαίρεται!)...

Ευχαριστωωωωωω!!! :) :) :)

laxanaki είπε...

Μπράβο μπούρδου!!!! Ελπίζω να ξέρεις να οδηγείς... Άντε και στα δικά μου!!!

iF.. igeneia είπε...

Μπράβο ρε σουμάχερ! :) ;p

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@laxanaki
Κι εγω το ελπίζω!! :)
Ναι βρε,άντε σε περιμένουμε!

@ifigeneia
Καλε εγω είμαι υβρίδιο Σουμάχερ και Λάουντα μαζί!! :Ρ :)