Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2007

Κούπες...

Μετα την ευγενική πρόσκληση τησ KV σας παρουσιάζω και τις δικές μου κούπες!


Κουπα Νο1:


Η Λεμονόκουπα!!
-
-
-
-
-
Οκ,πλάκα κάνω,το ξαναπάμε απ την αρχη:

Κούπα Νο1:


Η κουπίτσα αυτή(with coffee!) είναι κληρονομιά της BP(ναι,καταστέφουμε το περιβάλλον και μας επιβραβεύουν) και μ αρέσει πολύ γιατι μου θυμίζει τις καταδύσεις που θέλω να κάνω! :)



Κούπα Νο2:

Η κούπα αυτη(κι αυτη γουιθ κόφι) δεν μ αρέσει καθόλου,μα καθόλου εξωτερικα...(εκτιμω τον ψυχικό της κόσμο) Είναι όμως τόσο,μα τόσο βολική που τη χρησιμοποιώ αρκετα συχνά!

Κουπάκια Νο3:



Αυτα χρησιμοποιούνται τις σπάνιότατες φορές που πίνω ελληνικο,αν και είναι για εσπρέσο! Μ αρέσουν γιατί μου εύχονται καλή χρονιά όλο τον χρόνο! ;)


Κουπα Νο4


Η κουπίτσα αυτη είναι δώρο μιας φίλης στα γενέθλια μου,έχει πάνω τον Μπομπ τον Σφουγγαράκη(που όταν τον πατήσει νταλίκα λέγεται βετεξ-άσχετο),και μ αρέσει γιατί έχει πολυ ζωντανά χρώματα,όσο κι αν η φωτο προσπαθεί να αποδείξει το αντίθετο!!



Last but not least,η αγαπημένη μου!!!

Εχει τρομερο ντιζα'ι'ν,ο Συλβέστερ είναι ανάγλυφος,έχει απίθανη λειτουργικότητα και πανέμορφο κόκκινο το οποίο σακάτεψε και πάλι η φωτογραφικη!!

(το κινητο δεν τραβάει και πολυ καλές φωτογραφίες όπως διαπιστώσατε αλλα πορευόμασθε με ό,τι διαθέτουμε!!)

Δεν ξέρω ποιον να καλέσω,όλοι καλεσμένοι είστε,γι αυτο δείχτε κι εσείς τις κούπες σας!!

10 σχόλια:

SnoW-wHite είπε...

Εμένα πάντως πολύ μου άρεσε ο Bob! Πως πήγε η πρώτη μέρα βρε?

KV είπε...

χαχαχαχααααααααααααααα η λεμονόκουπα!!!! Τέλειο!
Μου αρέσει που οι πρώτες κούπες ήταν και γεμάτες :))))) Μετά τελείωσε ο καφές;;;; Sylvester φοβερός!

Γράψε μας τώρα το post που περιμένουμε! Σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@snow-white
Rob rocksss!!
Κοίτα,καλά πήγε,αν εξαιρέσεις ότι ακυρώθηκαν και τα δυο μαθήματα που είχα και τελικά μπήκα κι έκανα ένα μθμ του 3ου εξαμήνου! Μια χαρά πέρασα!! :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@KV
Σόρρυ,γράφαμε μαζι! Οι πρώτες κούπες ήταν γεμάτες γιατι θυμήθηκα να τις βγάλω όταν έπινα καφε,ελληνικό όμως δεν ήπια,κι οι άλλες ήταν άδειες γιατι ήταν σ αυτο το σπίτι και δεν πρόλαβα να τις εγκαινιάσω!
Θα γράψω και για την 1η μέρα σχολείο,αλλα αφού κάνω μπάνιο γιατι την έχω μια εξάντληση!!!

KV είπε...

γμτ ... γμτ γμτ γμτ ... οι άλλοι ακυρώνουν μαθήματα και ξεκινάνε τέλος Οκτώβρη :(((( γράάάάάφε!

KV είπε...

(για να έχω αποδείξεις να ζητήσω επίδομα ανθυγιεινής εργασίας!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

εμ,τί νόμιζες? Δω έχουμε το καλο το πράγμα!!! ;)
Φυσικα,θα έχεις τις εγκυρότατες μαρτυρίες της Μπουρδου...Στην τσέπη το χεις το επίδομα!! Χαχαχα... :Ρ

[άντε,γράφω και χωρίς μπάνιο!]

Fira είπε...

Εγω ψηφίζω Μπομπ, δακγωτό!! ;-)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χαχα,βετέξ κι εσυ? Κι εγω τον λατρεύω,έχει ανώτερο χιούμορ!! Κι ο Πάτρικ,θεοσ!!

Καληνύχτα!

laxanaki είπε...

Καλά ο bob είναο φοβερός!!!