Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2007

Τελικά είμαι ΙΚΕΑφοβική...


Ακριβώς όπως τα περίμενα...πήγα κι ήθελα να φύγω! Πήγαμε και 10 παρα 5(άνοιγε 10),και να περιμένουν όλοι απ έξω λες και τα μοιράζανε!! Απο μακρυα εγω να τους χαζεύω.Κάποια στιγμή βέβαια όταν άνοιξε έπρεπε να μπω κι εγώ μέσα(γιατί ρε γαμώτο??)... Μπήκα,είδα όλο αυτον τον κόσμο γύρω μου,φρίκαρα για τα καλα,αλλα και να ήθελα να φύγω δεν γινόταν! Μπρος γκρεμός και πίσω κόσμος! Μόνο ο χαμός που γινόταν στις κυλιόμενες με ανατριχιάζει! Τελοσπάντων,το ξεπέρασα κι αυτο,μπήκα-βγήκα σώα....Πήρα γραφείο,συρταριέρα,καρέκλα ούτε που σκέφτηκα να πάρω(μα ποιος κάθεται σε καρέκλα την σήμερον ημέρα???),και βεβαίως πήρα ένα σωρό μλκιες μου είναι παντελώς άχρηστες αλλα δεν μπορούσα να μην τις πάρω!! Φυσικά πήρα και γλαστράκια τα οποία θα υποβάλλω σε φριχτά βασανιστήρια για χάρη της επιστήμης,αν φυσικά αντέξουν στα χέρια μου τα επόμενα 5 χρόνια! :) Μουχαχαχα.... Το χειρότερο? Τελειώσαμε νωρίς και δεν μπόρεσα μα πνίξω τον καημό μου στα χοτ ντογκ,11 η ώρα το πρωι δεν λέει και πολυ...

Δυο μέρες μόνο(τώρα που το πα,να θυμηθώ να ξεθάψω το τραγούδι για να τ ανεβάσω...),και μετα...: Πάλης ξεκίνημα,νέοι αγώνες...Ξανα μανα μουχαχαχα... Να χαρώ εγω φοιτήτρια!(κάτι τέτοιοι σαν και μένα χαλάνε τα πανεπιστήμια)
Εντωμεταξύ σ αυτες τις 2 μέρες έχω πολυυυυ δουλειιά,αλλα καθόλου όρεξη... Πλας έχω να κρύψω κι όλο τα παράνομο υλικό,μπικοζ συρτάρι γουιλ μπι φρι σε κάθε εξονυχιστικό έλεγχο περίεργων μητέρων(αυτή η κατάρα που δεν κλειδώνει!)...αλλα αυτή τη φορά προνόησα! Συρτιαριέρα γουιθ κλειδί! Και μια που πα κλειδί,το καλύτερο μέρος για να κρύψεις κλειδί ημερολογίου,είναι το λιωμένο ρεσω...παγώνει και δεν φαίνεταιι τπτ,άσε που έχει και χρονοκαθυστέρηση γιαί πρέπει να ξαναλιώσει για να το πάρεις! ;) Τραστ μι! (Μόνο μην πετάξεις το ρεσω...)



[ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΜΤ??? ΑΧΑ! ΤΟ ΒΡΗΚΑ! ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΞΕΦΕΥΓΕ! 2 ΜΕΡΕΣ ΜΟΝΟ ΛΟΙΠΟΝ! ;) ΚΑΛΗΝΥΧΤΕΕΕΕΕΣ!!!!]

8 σχόλια:

Πυγμαλίων είπε...

Σας ζηλευω αγαπητη! Αυτη η αισθηση της νεας αρχης σαν φοιτητης ειναι απιστευτη!

Εγω τη βιωσα δυο φορες αν και μονο η πρωτη φορα σ' αυτη τη ζωη μετραει παντα, ετσι δεν ειναι?

Χαρειτε το λοιπον!

Α, και το νου σας στο κλειδι ;-)

Μετα τιμης,

Πυγμαλιων

KV είπε...

χαχαχα σου το είπα: ¨ΟΧΙ Σάββατο πρωΐ!!!!!
{για την ιστορία:
http://kv-yet-another-blog.blogspot.com/2006/12/blog-post_16.html}
:)

Με γειά με γειά!!! Κομοδίνο αγόρασες ή πρέπει να ξαναπάς;;;;;

SnoW-wHite είπε...

Συγγνωμη, εμένα με μπέρδεψε το κομμάτι με το ρεσώ. :Ρ
Με γεια! Ξεμπερδεψες και γρήγορα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@πυγμαλίων
Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου αρέσει αυτή η αίσθηση! Αλλα έχω κι ένας άγχος σαν πρωτάκι!
Ναι,η αλήθεια είναι ότι μετά την 1η φορά κάπως το συνηθίζεις!
Μην ανησυχείτε,το κλειδί το φυλάω σε θυρίδα υψίστης ασφαλείας!

@kv
Καλα,το διάβασα και κόντεψα να πέσω κάτω!! Δεν υπήρχε περίπτωση ν αντέξω με τέτοιο χάος γύρω μου,κι ας ήταν κι απέξω! U 're a hero!

Ευχαριστώ! Εχμμμ,κομοδίνο??? Όπως λέμε καρέκλα????
Θα ξαναπάω αλλα θα το παίξω κιουρία και θα διαλέξω απ τον κατάλογο χωρίς να μπω μέσα!(Μπαμπα κι αδέρφι,τι τους έχουμε??)
Καλημέρα!!

@snow-white
Τι σε μπέρδεψε καλή μου? Ήταν ένας απ τους πολλούς τρόπους διαφύλαξης των προσωπικών δεδομένων!! ;)
Ευχαριστώ! Αν και καλύτερα να ξεμπέρδευα πιο αργά μπας και προλάβαινα τα χοτ ντόγκια...(το χαβά μου εγω!!)

KV είπε...

Για ξανακοίτα το post μου και ετοίμασε φωτογραφική :)))))

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχαχα...οι δυο καλύτερες μου έχουν μεταναστεύσει στην αθήνα,αλλα θα τις συναντήσω αύριο!
Θενξ! ;)

Fira είπε...

Μια κουβέντα φίλης μου, ήταν αρκετή για να με κάνει να μην πάω ΠΟΤΕ Σάββατο πρωί στο ΙΚΕΑ...μου είπε..."Κάπως έτσι φανταζόμουν την κόλαση"...Έτσι πήγα την Παρασκευή το απόγευμα και ομολογω, είχε κόσμο, αλλά είχα προετοιμαστεί για χειρότερα και δεν μου φάνηκε!! αχαχα!! Καλη εβδομάδα!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Fira
Καλωσήρθες!
Αχ,κι εγω το ξερα όταν πήγαινα,αλλα πως να κάνω κι αλλιως??
Αυτο που συνηθως τα περιμένεις χειρότερα και τλκ χαίρεσαι μ αυτο που βλέπεις πολυ μ αρέσει!! Λολ
Καληνύχτα! Καλη εβδομάδα και σε σένα!