Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2007

Με πήρε ο ύπνος...

...αλλά δεν έγειρα στου καραβιού την πλώρη,στο μάθημα οδήγησης άργησα να πάω! Κι επειδή πήγα 10 λεπτά αφού ξύπνησα κυκλοφορούσα με το σημάδι απ το μαξιλάρι στο μάγουλο! Τα μάτια μου ευτυχως δεν φαίνονταν(God bless sunglasses),αλλα ακόμα δεν είχα ξυπνήσει και πολυ...Για την ακρίβεια πριν απο λίγο ξύπνησα κανονικα,μέχρι τότε υπολειτουργούσα! Μάθημα nice,την άλλη Παρασκευη πάω για δίπλωμα (το λεκανοπέδιο Αττικης παρακαλώ να μαζέψει τα αυτοκίνητα του-ευχαριστω.).
Το Σάββατο πάω ΙΚΕΑ μπας κι αντικαταστήσω την κίτρινη καρέκλα με κομοδίνο επιτέλους,αλλα μου φαίνεται ότι θα με μαζεύουν πάλι 4. Την πρωτη και τελευταία(μέχρι τώρα) φορά που πήγα στο ΙΚΕΑ είδα τοσο κόσμο που τρόμαξε το μάτι μου,μ έλουσε κι ένας κρύος ιδρώτας και χρειάστηκα 2 hot-dog για να συνέλθω!(Δεν έχει απίστευτα hot-dog?Κι απίστευτα πατατάκια?? Ναι,είμαι κοιλιόδουλη,το ξερω!) Αφού με χαλάνε τα μεγάλα καταστήματα,τί πάω?? Η ανάγκη...
Βγήκε κι ο Ελ Γκρέκο στους κινηματογράφους και θέλω να πάω να το δω,αλλα απο Δευτέρα τώρα... Αμα το δει κανεις ας περάσει κι απο δω να πει μια γνωμη! ;)



Πάω για φαι(πρωινο ας πούμε)....KEEP WALKING! ;)

4 σχόλια:

iF.. igeneia είπε...

Έχει όντως ωραία χοτ ντογκια στο ΙΚΕΑ...

KV είπε...

μμμμ ... για τα ντόγκια δεν ξέρω αλλά keep your agenda free. Bρε πάνε Σάββατο στο ΙΚΕΑ;;;; Τετάρτη πρωΐ πάνε!
Σμακ

laxanaki είπε...

Μπουρδου παιδί μου στο ΙΚΕΑ εγώ ξεσαλώνω... όσο κόσμο και να έχει... αν μπορούσα να τα πάρω όλα θα το έκανα!!! Loooool!!! Πήγαινε στο greco να μας πεις να πάμε και μεις!! χιχιχιχι

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@if...igeneia
Άστα-άστα,είναι τ ατιμα ωραία... Βάζουν κάποια φύλλα στο λουκάνικα που βράζουν και παίρνουν γεύση,αλλα δεν ξέρω τι! :(

@KV
Ma tι να κάνω?? Οι γονείς εργάζονται, so Σαββατο last chance! (agenta always free-αλλα γιατί??)
ντογκια rulez!

@laxanaki
Δεν πας Νάκι μου εσύ στη θέση μου?? Εγω θα την πέσω σε κανα κρεββάτι κειπέρα και δεν με βλέπω να σηκώνομαι!! Μπρρρρ...κόσμος!!
Αμα πάω στον γκρέκο θα σου πω! ;)