Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2007

Τα νεύρα ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι και πολύ το προγράμματος,κι ότι συνέχεια αναβάλω πράγματα,σύμφωνα με την ωραιότατη λογικη του "Γιατι να κάνεις σήμερα αυτο που μπορείς να κάνεις αύριο?"(η οποία μόνο σε καλο δεν μου χει βγει,αλλα τα κουσούρια κόβονται δύσκολα!)... Ολα κι όλα όμως. Όταν προγραμματίζω κάτι δεν θέλω να αλλάξει,ο κόσμος να χαλάσει!! Κι όταν μου αλλάζουν τα σχέδια νευριάζω....αλλά νευριάζω πολύυυυυυυ μιλαμε!

Όπως όλοι ξέρετε,μιας κι έκανα άμεση αναμετάδοση,έχω ξεκινήσει μαθήματα οδήγησης... Και ξεκίνησα θεωρία κανονικά αρχές προ μέσα Σεπτέμβρη...Το πρώτο που είπα στον εκπαιδευτή είναι ότι μέχρι τα τέλη Οκτώβρη θέλω να χω καθαρίσει με το θέμα,κι εκείνος γέλασε,γιατι προφανώς θεώρησε πάρα πολυ αστεία την παράκληση μου....Μέχρι εδω καλααααα...

Περνάω τα ρημαδοσήματα,ξεκινάω κι οδήγηση....guess what? Στο 1ο μάθημα του λέω "Γύρω ,στις 20 Οκτώβρη ξεκινάω τη σχολή,να χουμε τελειώσει μέχρι τότε,έτσι??" και παίρνω την εξής απάντηση....: "Ουυυυυυυυυυ,μέχρι τότε!! Σιγά καλε,σε 2 βδομάδες θα δώσουμε!",και ξανα μανα γέλια...(Όσο θυμάμαι αυτα τα γέλια μου άνεβαίνει το αίμα στο κεφάλι!!!!)

Την προηγούμενη βδομάδα πιάνω και του λέω,"Να κανονίσουμε μέρα να δώσω γιατι την επόμενη Δευτέρα θα φύγω,νταξ?","Νταξ...". Κανονίζουμε για Παρασκευή,κι εγω μένω ήσυχη ότι θα δώσω Παρασκευη,και μια χαρα όλα γιατι τα μαθήματα ξεκινάνε Δευτέρα... Και πάω σήμερα και μου λέει Παρασκευη γιοκ!! Γιοκ στα μούτρα σου ρε!!!! Που θα γυρίσω εγω τη μέρα ανάποδα επειδή εσείς είστε μαλάκες!! Δηλαδη τι άλλο έπρεπε να κάνω,να σας πάρω απ τον Ιανουάριο τηλέφωνο για να κανονίσουμε να δώσω Οκτώβρη???

Περιττό να σας πω ότι μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι,και έγινε της μουρλης(απο μέσα μου όμως,γιατι μια ζωη τέτοιος μαλάκας είμαι κι εγω και δεν μιλάω ποτε!)... Και βρε καλα μου,βρε χρυσε μου(η ευγένεια μ έφαγε παναθεμα με...),βρε δεν προλαβαίνω μετά,βρε πως διάολο να τηλεμεταφερθώ????? Όχι,θα δώσεις απο βδομάδα... Σκατα και μαύρα πίτουρα!

Εντωμεταξύ,δεν μου λένε καν γιατι δεν μπορω να δώσω την Παρασκευη,και μαθαίνω απο σπόντα ότι επειδη κόπηκε ένας στα σήματα που τον είχαν κανονίσει να δώσει μαζι μου,βαριούνται να κάνουν 2 δρόμους για να δώσουμε ξεχωριστά,και πάρτα Μπούρδου τώρα... Κι ενω το νεύρο μου παίζει καστανιέτα με πάει και για οδήγηση,και μου χουν αλλάξει κι αμάξι...!!! Καλα αυτο το μάθημα δεν το περιγράφω καν,τπτ σοβαρο δεν έκανα,αλλα είχα τόσα νεύρα που θελα να τον πετάξω απ έξω!!

Και τώρα κάθομαι ο μαλάκας και περιμένω να δω πότε θα μπορέσω να μην πάω μάθημα,για να γίνω ο φλας και να πάρω μετρό,λεωφορεία και ταξιά,και να πάω να δωσω γιατι δεν βολευόταν ο άλλος!!!! Α,κι επιπλέον την προηγουμένη πριν δώσω,πρέπει να ξαναγυρίσω για να κάνω μάθημα!

ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ν !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 σχόλια:

KV είπε...

Πως δεν έχει δυνάμεις ;;;
< sup > N < /sup > Γράψε το στο Html και βγάλε τα κενά πριν και μετά το sup (αλλιώς δεν το δεχόταν) και θα δεις μια ωραιότατη δύναμη!!!
:)))))

Ηρεμία ... Ένα δίπλωμα είναι!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Μην αναβάλλεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις μεθαύριο.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@KV
Χαχαχαχα,σε βρίσκω ενημερωμένη! Κι εσυ σιχτίρια υψώνεις??? ;)
Thaaaankss....

@θελεις κι εσυ
Νομίζω τα χουμε ξαναπει αυτα! ;)
Αλλα στην προκειμένη ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΥΤΕ ΑΥΡΙΟ,ΟΥΤΕ ΜΕΘΑΥΡΙΟ!!!!! Θέλω να το κάνω τη στιγμή που το κανόνισα!!!! Σνιφ-κλαψ...Σιχτίρ...

SnoW-wHite είπε...

Αχ,αχ, δεν το χειρίστηκες σωστά!Η ευγένεια είναι μεγάλη αρετή, αλλά δεν έχει κανένα αποτέλεσμα σε γαιδούρια!Πως θα τα βγάλεις βρε πέρα με τη γραμματεία της σχολής άμα δεν πατήσεις ένα μπινελίκι όταν σου αλλάξουν αυτοβούλως μέρα εξέτασης του μαθήματος?Ε?

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@snow-white
Απαπα καλε,ποια γραμματεία?? Εδω δεν μίλησα στη σχολή οδηγών που τους πληρώνω κιόλας,στη σχολή μου θα πάω να μιλήσω? Φτου-φτου-φτου...είμαι μαλάκω εγω,δεν κάνω τέτοια! Αλλα ότι νευριάζω,νευριάζω! ;)

laxanaki είπε...

bourdou χαλαρωσε, πάρε βαθιές αναπνοές... αφού δεν μπορείς να κάνεις κάτι.... κουράγιο!!! φιλακιάααα

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@laxanaki
Στω Νάκι μου! Μου φαίνεται θ αρχίσω γιόγκα!! ;)

laxanaki είπε...

άμα κάνεις γιόγκα να μου πεις πωε γίνεται να κάνω και γω!!! Είναι αυτο που δένεις τα πόδια σου κόμπο???? Loooool

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Και κόμπο και φίογκο κι όπως θες τα δένεις!! Τα νεύρα μου να ναι καλα,κι ας κρεμιεμαι ανάποδα σαν τις νυχτερίδες!! :D