Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2007

Ουπς,σόρρυ λάθος...

Να ξεκαθαρίσω εξ αρχής κάτι. Ποτέ,ποτέ,μα ποτέ δεν έχω συγκεντωμένη την σκέψη μου.Διαρκώς σκέφτομαι ένα σωρο άσχετα μεταξύ τους πράγματα με αποτέλεσμα όταν έχω να κάνω μια δουλειά,αφ ενός να χρειάζομαι 4 ώρες για να την τελειώσω κι αφετέρου να είμαι παντελως αφηρημένη και να ξεχνάω(μονίμως) τι ήθελα να κανω...
Σήμερα το πρωί λοιπόν,ξεκίνησα να πάω στην τράπεζα η οποία είναι κανα 5λεπτο με τα πόδια πα το σπίτι μου...Φυσικά σε αυτό το 5λεπτο το τελευταίο που σκέφτηκα ήταν η τράπεζα,αφού είχα πολύ πιο σημαντικά θέματα υπ όψιν μου(πότε θα πάρω διπλ. οδηγ.,τι κινητό να πάρω,πως να κάνω το κοτόπουλο κι άλλα τέτοια σημαντικα...). [Σημειωτέον είχα προλάβει κι είχα πάρει απο πριν εφημερίδα οπότε δεν χρειαζόταν να σταματήσω τώρα...]
Κι εκεί λοιπόν που ανέλυα όλα αυτά τα σημαντικά θέματα στο μυαλο μου πάω και σταματάω στο περίπτερο,ΕΝΩ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ!!!! Με κοιτάει ο περιπτερας,ψάχνω να δω γιατί σταμάτησα και τι ήθελα να πάρω,συνειδητοποιώ ότι δεν ήθελα τίποτα οπότε γυρίζω και του λέω "Ωχ,εδώ σταμάτησα?? Σορρυ,λάθος...",και συνέχισα για την τράπεζα...

Κι αν ακόμα δεν έχετε πιστεί ότι είμαι τρελη,οφείλετε τουλάχιστον να παραδεχθείτε ότι κάνω φιλότιμες προσπάθειες για να σας πείσω!!!!

12 σχόλια:

iF.. igeneia είπε...

χαχαχαχαχ.. Τον περιπτερά θα θελα να έβλεπα..

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

τι να λεγε ο κακομοίρης ο περιπτερας μ εμένα που του 'τυχα? Μήπως πρόλαβε να καταλάβει??

Narita είπε...

Στην τράπεζα άραγε τι είπες;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

"Μια εφημερίδα κι ένα πακέτο τσίχλες.." :)
Όχι,νταξ,στην τράπεζα ήμουν νορμαλ!!(απ ότι νομίζω)

laxanaki είπε...

Καλημέρα!!! Είσαι απίστευτη!!! Ήθελα να έβλεπα τη φάτσα του περιπτερά!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ναι ρε γαμώτο,δεν είχα πρόχειρη μια φωτογραφικη να τον βλέπω να γελάμε...τον κακομοίρη! ;)
Καλημέρα!

jul είπε...

Κοιτα, τον τελευταίο καιρό είμαι τόσο μα τόσο μπλεγμένη που το μυαλό μου κοντεύει να σπάσει....αλλα θελω να κανω...και αλλα τελικά κάνω...
Παντως αυτό με το περίπτερο...οοοοοχι δεν το εχω κανω....ηθελα να ηξερα τι ειπε ο περιπτερας....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@jul
Δοκίμασε να πας μέχρι το περίπτερο,μπορεί να ξεμπλέξεις! ;) :Ρ

Δεν είπε τπτ,μήπως πρόλαβε?? Τον κοίταξα,του το πα κι έφυγα!!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Δε μου φάνηκε παράξενο.
Εγώ τα κάνω αυτά όλη την ώρα.
Να σκεφτείς ότι σήμερα με έστειλε η μαμά μου να πάρω ψωμί και τσιγάρα.
Ο φούρνος είναι κάτω και εγώ πήγα από τον παράλληλο δρόμο για να μην περάσω έξω από το γυμναστήριο γιατί έχω καιρό να πάω και με κράζουνε.
Στον παράλληλο δρόμο βρίσκεται και η τράπεζα. Οπότε μπορούσα να πληρώσω και το λογαριασμό του κινητού.
Παίρνω λοιπόν χρήμα από το ΑΤΜ (πριν από το φούρνο όλα αυτά) και μπαίνω μέσα στην τράπεζα και παίρνω το χαρτάκι.
Και αντί η χαζή να φύγω και να πάω τσάκα τσάκα στο φούρνο και να γυρίσω που ήταν στην άλλη γωνία, κάθομαι και περιμένω τη σειρά μου γιατί ήταν μόνο 6 νούμερα και λέω θα τελειώσει γρήγορα.
Αλλά να που δεν τελείωσε γρήγορα και περίιιιιιιιιμενα εγώ.
Τέλος πάντων, πληρώνω, βγαίνω, πάω στο φούρνο και παίρνω 4 ψωμιά.
Μετά ξαναπάω στον παράλληλο δρόμο ΕΝΩ απέναντι από το φούρνο σχεδόν έχει ψιλικατζίδικο, αλλά να που τα είχα ξεχάσει τα τσιγάρα, και ενώ περπατούσα στον παράλληλο δρόμο και πέρασα ΚΑΙ το δεύτερο ψιλικατζίδικο που υπήρχε, το θυμήθηκα το θέμα 1 τετράγωνο πιο μετά
και γυρίζω πίσω
και παίρνω και τσιγάρα.
Και τελικά έμειναν όλοι ευχαριστημένοι.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@θελεις κι εσυ
Καλωσόρισες...!
Θα σου αποσταλεί λίαν συντόμως κάρτα μέλους του κλαμπ "αλλού πατώ,αλλού βρίσκομαι",ευχόμεθα να είσαι ενεργό μέλος. Κατα τα άλλα,όπως σου είπα και πριν,οι τράπεζες είναι που μας χαλάνε! :Ρ
Ααααα,και για να χουμε καλο ερώτημα,γιατι δεν έχεις προφίλ?? Ε?? Να μην ξέρω εγω πο σπουδάζεις? :Ρ :Ρ

leila είπε...

χε χε.. απιστευτο!
μη στενοχωριεσαι ομως.. ολοι καπως ετσι την παταμε με ολα οσα εχουμε στο τσερβελο μας..

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

leila καλωσήρθες!
Δεν στεναχωριέμαι καλε,δεν ξέρω εγω πόσο τρελή είμαι? Απλά τα γεγονότα το επιβεβαιώνουν...! ;)