Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2007

"Ασφαλιστική κάλυψη"...(ή αλλιώς τις ασφάλειες μου μεσα!)

Ανεβάζω και 2η ανάρτηση σήμερα γιατί δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω!!!! Λοιπόν είναι κι επιστημονικώς αποδεδειγμένο ότι δεν πρέπει να κυκλοφορώ στον έξω κόσμο χωρίς να πιω καφέ πρώτα!! Κανω την 8η ώρα οδήγηση σήμερα κι όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενο ποστ,έχω αρχίσει να συνηθίζω συμπλεκτη και σιχαμενοπραγμαπουτσουλαει...Σωστά?? Λάθος!!! Γιατί αν δεν έχεις πιει καφε,ναι μεν το μάτι -φαινομενικα πάντα- ανοίγει αλλά ο εγκέφαλος δεν λειτουργεί!!
Το τι έκανα σήμερα δεν περιγράφεται! Τι ταχύτητες άλλαζα χωρίς να πατάω συμπλέκτη(αφου το χω κουράσει το πόδι μου καλε μου,γιατί να το κουνάω??),τι στις στροφές δεν έστριβα καλά το τιμόνι με αποτέλεσμα να βάζουμε πλώρη για τη θάλασσα(αυτά τα πετάλια του εκπαιδευτή είναι είναι πολυ χρήσιμα-πιστέψτε με!),τι σε ανηφόρες να μην πατάω γκάζι(σας έχω πει ότι το φοβάμαι αυτό το πράγμα που τσουλάει,έτσι δεν είναι?) και να τα χει παίξει τ αμάξι... μιλαμε ότι δεν είχα κάνει σ όλα τα προηγούμενα μαθήματα το έκανα τώρα μαζεμένο!!! Επίσης να σημειώσω ότι όταν πανικοβάλομαι(συνήθως σε πλατείες όπου γίνεται της μουρλης) παρατάω ότι υπάρχει και εναποθέτω τις ελπίδες μου στον Κύριο(στην προκειμένη,στον εκπαιδευτη...)
Αυτά όμως δεν είναι τίποτα μπροστά στην μεγαλοφυέστατη,ανυπέρβλητη,απίστευτη βλακεία που έκανα!! Φτάνουμε έξω απ τη σχολη,παρκάρω όπως-όπως,ανεβάζω και χειρόφρενο,κλείνω τη μηχανη.(ναι εγώ μπορώ να κάνω και βλακείες και με κλειστή τη μηχανή...) Ο εκπαιδευτής απο δίπλα βγαίνει γρήγορα έξω γιατί είχε δουλεια(μα τι νομίζατε δλδ?? οτί μ έχει φοβηθεί το μάτι του?? :Ρ ) και πάω να βγω κι εγω απ τ αυτοκίνητο...πάω...ξαναπάω...ξαναματαπάω...αμ δεν έβγαινα!!! Τι καντήλια να ρίχνω απο μέσα μου,λέω "θα χάλασε η κωλοπετούγια απο μέσα"....το ότι τ αυτοκίνητο δεν έχει πετούγια δεν το σχολιάζουμε,τελούσα υπο σύγχηση... Βγάζω το χέρι απ το παράθυρο και πάω να την ανοίξω απ όξω...τζίφος!! Ρε "π&*#στη" λέω,"όλα σε μένα θα τύχουν??"... Στο μεταξύ να παλεύω ν ανοίξω και να χει σχηματιστεί στο πρόσωπο μου μια έκφραση απελπισίας!!! Κοιτάω την ασφάλεια-σηκωμενη... Το τι διαόλος και τριβόλους κατέβασα δεν περιγράφεται... Για την ακρίβεια φώναξα και στον δάσκαλο μπας και με απεγκλωβίσει αλλα-ευτυχως- δεν με άκουσε. Επίσης ευτυχώς δεν είχα κάρτα στο κινητο γιατί θα χα ήδη πάρει την πυροσβεστικη... Τελικα για όλα φταίει το κωλάμαξο!!! Εγώ απο μικρή ήξερα ότι όταν η ασφάλεια είναι πάνω,η πόρτα ανοίγει,κι όταν η ασφάλεια είναι κάτω δεν ανοίγει. Το συγκεκριμένο όμως τουτού έχει κάτι εντελώς ηλίθιες ασφάλειες οι οποίες όταν είναι κάτω φαίνονται σαν σηκωμένες!!!!! Κι όλη αυτή την ώρα κόντευα να πάθω κρίση πανικού γι αυτες τις κωλασφάλειες!!!! Σιχτίρ δηλαδη!!!!!

Τραγουδάκι επίκαιρο λόγω διαφήμισης αλλα μαγικο... ;)

7 σχόλια:

KV είπε...

"δεν πρέπει να κυκλοφορώ στον έξω κόσμο χωρίς να πιω καφέ πρώτα!! "

Εμ ... και απ'ότι φαίνεται πρέπει να κουβαλάς και έναν για τον Κύριο!!!! σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μπααα,δεν θα προλάβει ο κύριος!! Άσε που δεν έχει κι άνάγκη! :)
Άλλοι είναι που υπολειτουργούν χωρίς καφε! :D

iF.. igeneia είπε...

χαχαχαχ.. Τι να σου κάνει εσένα ο καφές..

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@if..igeneia
Εγώ το χω ξαναπει,χρειάζομαι καφε σ ενέσιμη για μα συνέλθω!

iF.. igeneia είπε...

χαχαχ..

laxanaki είπε...

Καλημέρα!!! Μπουρδου είσαι απίστευτη!!! Καφεδάκι ήπιαμε σήμερα??

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@laxanaki
Επειδή ο έρημος ο εκπαιδευτής κατάλαβε τι κουμάσι είμαι,μ έβαλε κι έκανα ένα παρκαρισμα και μετά πήγε τρέχοντας να μου πάρει καφε!! (Ότι και να λέτε το παρκάρισμα ήταν καλό!!)