Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2007

Χμου

Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν το ανανεώνω και πολύ συχνά το μαγαζί,αν και ξοδεύω ουκ ολίγο χρόνο σ αυτό το κατασκεύασμα του διαβόλου(σ.σ:το νετ)....μάλλον δεν έχω και πολλή όρεξη για γράψιμο,ή καλύτερα δεν έχω και πολλά θέματα. Το αστείο με το blogging είναι ότι απ τη στιγμή που ξεκίνησα να γράφω,πάντα όταν γινόταν κάτι που θα ήθελα να αναφέρω,το ποστ άρχιζε και γραφόταν αυτόματα απο μέσα μου! :) Κανονικά όμως! Δεν μπορώ να το ελέγξω...δηλαδή και πριν το είχα αυτό αλλά αφού ξεκίνησα να γράφω εδωπέρα παραέγινε το κακο! Έχει τύχει να έχω ξαπλώσει να κοιμηθώ και να γράφεται μέσα μου ένα ολόφρεσκο ποστ,και φυσικά δεν μπορούσα με τίποτα να κοιμηθώ αν δεν το έγραφα...τελικά σηκώθηκα και το έγραψα! Άσχετα τώρα όλα αυτά,αλλά μου ρθανε!
Με την οδήγηση όλα βαίνουν καλώς(at last), 1η-2η τις έχω κάνει ψωμοτύρι! Μου κύλισε βέβαια σήμερα τ αμάξι πίσω σε μια διασταύρωση(μα δεν θα γίνω κι ο Λάουντα σε 5 μαθήματα),κι ο από πίσω μου το φαγε ένα φρίκουλο ο χριστιανός,αλλά έχω κάνει σύμβαση με το γενικό κρατικό για τέτοιου είδους θεματάκια...(καρδιές,εγκεφαλικα,κτλ.)
Επίσης γύρω στις 20 ξεκινάω το φοιτητικό κεφάλαιο της ζωής μου,αλλά επίσημη ανταπόκριση θα έχουμε τότε!


Αχ,πολύ μ αρέσει αυτό το ποστ με τα 200 θέματα,θα το ονομάσο τουρλου-post,ή mixed grill-post...

Υ.γ: Βάλαμε bitατο τραγουδάκι γιατί κινούμαστε σε υποτονικούς ρυθμούς και κάπως έπρεπε να το αντισταθμίσουμε...oh yes!!!

2 σχόλια:

laxanaki είπε...

Καλημέρα!!! Αυτό με τα posts να το κοιτάξεις ;). όσο για την οδήγηση παίρνω κουράγια γιατί από βδομάδα λέω να ξεκινήσω και γω!!! Και ο Θεός βοηθός... Περιμένω νέα ανταπόκριση!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μπραβο λαχανάκι!!!! Ήρθε η ώρα για το batmobile!!! :) :) :)
Σήμερα δεν έχω μαθημα,και χθες δεν έγινε τπτ συνταρακτικο,αλλά έχω καμια 15αρια ώρες ακόμα,οπότε keep walking!
Καλημέρα!