Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2007

100o post

Ναι-ναι,αυτο είναι το εκατοστό ποστ αυτού του μπλογκ,οπότε σας τρατάρω ένα γλυκάκι...

(άσχετο τώρα,αλλα είδα την τούρτα και το θυμήθηκα...Η σάχερ τόρτε τι ακριβώς ωραίο έχει κι είναι τόσο διάσημη??)

Έχω να δηλώσω ότι οι κακές μισες μέρες απ το πρωί φαίνονται! Αρχικά ήταν το ξυπνητήρι! 6:40 να βαράει σαν τρελο,κι εντωμεταξυ το συγκεκριμένο κάνει τρελο θόρυβο,οπότε το χέρι έσκασε αυτόματα πάνω του)...Τί βάρβαρες ώρες είναι αυτές? Τί σκοτεινια? Τι μαύρη νύχτα? Είχα να σηκωθώ τέτοια ώρα τουλάχιστον....εχμ....μάλλον δεν έχω ξανασηκωθεί τέτοια ώρα! Τέσπα...

Κοιμάμαι πάντα με τα εξώφυλλα ανοιχτα γιατί θέλω να μπαίνει φως,αλλα μόνο φως δεν είχε,τρομάρα μου... Και η χαζη,τα χα που τα χα ανοιχτα,δεν έριχνα μια ματιά έξω να δω ότι βρέχει! Όοοοχι,βγήκα έξω και το αντιλήφθηκα! Κι ήταν πια αργα...αλλα δεν ήταν και καταιγίσα,οπότε πήρα φόρα και βγήκα έξω... Ο σταθμός του ηλεκτρικού είναι κανα 10λεπτο με τα πόδια,αλλα όταν βρέχει μάλλον η απόσταση αυξάνεται(τελικά ο χρόνος είναι σχετικος)...Επίσης μες στα μαύρα σκοτάδια δεν έβλεπα και πολλά με αποτέλεσμα να βυθίσω το ένα μου πόδι μέσα σε μια λακούβα,και να βραχω μέχρι το κόκκαλο!(το σιχαίνομαι αυτο!!) μόνο λίγο μέσα στον ηλεκτρικό βρήκα την υγειά μου αλλα αυτο δεν θα κράταγε για πολυ...

Ελαφρως πιο στεγνη ξεκινάω ον φουτ για τη σχολη,κι επειδη είπα να δω τα πράγματα απ την θετική πλευρά,σκέφτηκα ότι πρώτον είχε ξημερώσει κι έβλεπα που πάταγα,και δεύτερον το άλλο μου πόδι είναι ατ λιστ στεγνο...Μέγαααα λάθος! Γιατι φυσικά η επόμενη κίνηση μου ήταν να βουτήξω σε μια άλλη λακούβα... Έχουμε λοιπόν και λέμε: 2 πόδια μούσκεμα μέχρι το γόνατο,μαλλιά για ούλτρεξ(το γυαλι ηλίου όμως εκειιι) και σακάκι που στάζει... Οκ! Τελειώσαμε? Οφ κορσ ΟΧΙ! Περνάει ένα κωλάμαξο και με κάνει μούσκεμα και πάνω απ το γόνατο...τώρα τελειώσαμε!

Εν τέλει έκανα τα πρώτα μου μαθήματα,για την ακρίβεια φυσικη,και μπορω να τα συνοψίσω ώς εξης: την μία ώρα κοιμόμουν όρθια,την άλλη αισθανόμουν ηλίθια,και την τρίτη βαριόμουν! Και μετά περίμενα σαν το χαζο 3 ώρες νομίζοντας ότι θα κάνουμε χημεία,η οποία τελικώς δεν έγινε(μάλλον και αρχικως,αλλα εγω δεν το έιχα πάρει πρέφα!)...

Γυρίζοντας επιτέλους πίτι μου,είχα τη φαεινή ιδέα να πάρω γάλα,το οποίο και έκανα.Στην έξοδο όμως απ το σουπερμασέ με πιάνει μια καλή(?) κυρία και μου λεει "Να σας βάλουμε σε μια κλήρωση για τα βόδιλάιν???Είναι δωρεάν!"...Μου ρθε εκείνη την ώρα να την ρωτήσω αν όπως με βλέπει χρειάζομαι τα βόδιλάιν,αλλα επειδή ήξερα την απάντηση δεν της το πα.Αντιθέτως αρνήθηκα,την ευχαρίστησα κι έκανα να φύγω. Όπως το λεω: έκανα.Γιατι δεν έφυγα! Η καλή κυρία είχε άλλες διαθέσεις. Έπρεπε ντε και καλα να με πείσει να πάρω μέρος στην κλήρωση που είναι και δωρεαν. Κι ήταν κι απο εκείνους που παίρνουν φόρα και δεν μπορείς ν αρθρώσεις λέξη! Τελικά έφτασα σπίτι όπως-όπως,ελπίζω το υπόλοιπο μισό της μέρας να πάει καλύτερα! Πάω να ξαπλώσω...(ΕΓΩ σηκώθηκα 6:40 μόνη μου?? Ανμπιλιβαμπλ!))

19 σχόλια:

SnoW-wHite είπε...

Αυτό το πράγμα που μονίμως τα μαθήματα του πρώτου έτους είναι αχάραγα δε μπορώ να το καταλάβω! Ή μήπως και στα επόμενα έτη τα βάζουν αχάραγα αλλά απλώς έχεις πάψει να πατάς? Χμ...! Χε, κι εγώ έκανα το πρώτο μου μάθημα για φέτος σήμερα! :-)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχαχαχα... η απορία σου σκίζει!!! Για ρώτα κανένα μπας και ξέρει!
Καλη αρχη!

Ο Θεός είναι γυναίκα.. είπε...

Επιτέλους στέγνωσες...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ifigeneia,με απλώσαν στο μπαλκόνι με μανταλάκια τώρα που χε βγάλει ήλιο,κι ηρθα στα ίσα μου!!

laxanaki είπε...

Καημένη bourdou τη τραβάς για τα γράμματα!!! Καλά παιδί μου εσύ ξύπνησες τόσο πρωί??? Φτου μη σε ματιάσουμε!!!

SnoW-wHite είπε...

Κοιτα, η προσωπική μου πείρα λέει ότι έκοψα τα μαθήματα που ήταν πριν τις 12.00 στο 2ο έτος(και μετάνιωσα που δεν το είχα κάνει νωρίτερα). Αλλά δεν ξέρω αν το παθαίνουν όλοι. Άσε που ούτως ή άλλως είχαν μειωθεί τα πρωινά μαθήματα.Αμέεεσως, να γελάσεις μες στα μούτρα μου! :Ρ

laxanaki είπε...

Επίσης εμένα cheesecake μου τάξατε κυρία μου!!

KV είπε...

Χαχαχα Αυτή ΝΑΙ είναι first day at school!!!! Τώρα ΟΛΑ μπορούν να αρχίσουν να πηγαίνουν καλύτερα. :))) Καλημέρα (06:08 και Νο2)

KV είπε...

A ναι και να τα χιλιάσεις
:)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@laxanaki
Άστα δεν μπορω να βρω κανένα με την δική μας συνταγη! Προς το παρόν αυτο: http://images.jupiterimages.com/common/detail/98/73/23047398.jpg
αν και την κόβω για ψημένη την κρέμα π δεν μ αρέσει!

@KV
χαχα,αυτη μάλλον παραήταν πρώτη μέρα! Σήμερα τα κατάφερα χωρις απώλειες-μαθαίνω!
Ευχαριστούμε! :) :D

KV είπε...

ευχαριστούμε, ευχαριστούμε αλλά που είναι το γλυκάκι;;; περίμενα το courrier όλη μέρα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχα,τι να σας κάνω που πέφτετε και μακρυα??? Είχα όλη την καλη πρόθεση να το στείλω,αλλα μετα πληροφορήθηκα για την ασθενεια σας,και σκεπτομενη την υγεία σας ακύρωσα την αποστολη! Τώρα σουπίτσες-όχι γλυκάκια! :Ρ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@λαχανακι
ρε λάχανο τώρα είδα το πρώτο σου κόμεντ! Άσε βρε,κι εγω με θαυμάζω! Σκέφτομαι να μου ζητήσω αυτόγραφο!

@snow-white
Μπερδεύτηκα και δεν είδα ούτε το δικο σου! Άμα κόψω τις θεωρείες κάηκα,δεν περνάω ούτε σε 40 χρόνια!! Και μη μου βάζετε κι ιδέες απο τώρα ντε! Να το παίξω κι εγω λίγο επιμελης!!
Ναι,είδες τι άσπλαχνη που είμαι??

iF.. igeneia είπε...

χαχαχαχ.. κάτι ξέρω εγώ και σε διαβάζω.. :)

KV είπε...

ΓΡΟΥΜΦ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@if...igeneia
εχμ,πάντως αυτο με το μπλόγκ που το διαβάζεις,δεν είναι και πολύ καλο! Να το προσέξεις!! :)
Καληνύχτα!

@KV
Εμ,όταν σας έλεγε η μαμα σας να μην βγαίνετε με βρεγμένο μαλλι έξω εσεις δεν ακούγατε! :)
Άμα γίνετε καλα,και τούρτα ολόκληρη!! :D

Queen_Elisabeth είπε...

Να τα χιλιάσεις τα ποστ!
Σε νιώθω για το αξημέρωτο ξύπνημα. Και να είναι κι ακόμα σκοτεινά έξω! Για μένα αυτό βέβαια είναι στις 8.30, αλλά εδώ σύντομα ακόμα και στις 8.30 το πρωί θα είναι σκοτεινά έξω...
Ναι, έχω μια σχέση αγάπης-μίσους με τον τόπο που ζω, όπως πολύ σωστά θα καταλάβεις...

iF.. igeneia είπε...

Καταχρήσεις... :p

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Queen Elisabeth
Ευχαριστώ!!
Χαχαχ,να υποθέσω ότι στις 8.30 το πρωί είναι μίσος και στην πορεία γίνεται αγάπη?? Αχ,άτιμο πρωινό ξύπνημα...!:) :)

@if...igeneia
Ναι καλε,αφού έτοιμη είμαι να βάλω ταμπελίτσα "Το υπουργείο υγείας πρειδοποιει..." :Ρ :Ρ