Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2007

Sichtir collection...

Μετά το πληκτρολόγιο μου(βλ.δεξά),είπα να κυκλοφορήσω την collection "Sichtir 2007-2008"! Ε,είχε παραγίνει το κακό εδωμέσα,στα μισα ποστς σιχτίριζα! Είπα κι εγώ να το αξιοποιήσω τουλάχιστον...(όχι γιατί άμα σκοτώνεις τον χρόνο σου,τουλάχιστον να τον σκοτώνεις δημιουργικά!)




Νο1 'Καφε κανείς??'



Νο2 'Do not disturb!'




No 3 "Σιχτίρ κι αστοδιάολο γωνία..."



...
...
...
...



Και τώρα ήρθε η ώρα για μια σημαντικότατη ανακοίνωση!!

Η Μπουρδουμπλούμ κατεβαίνει στις εκλογές!!!!!

(Στις αμερικάνικες ντε,σιγά μην κατέβαινα σ αυτές εδώ,τις μπανάλ!!)

Δια του λόγου το αληθές....

Σιγά με τις ντομάτες!!(ξέρετε πόσο έχουν??)

8 σχόλια:

SnoW-wHite είπε...

Μπορώ να έχω κι εγω αυτό το πλήκτρο στο πληκτρολογιο μου?Η΄έστω την κουπίτσα?

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μα φυσικά! Επειδή προέβλεψα ότι η sichtir collection θα έχει μεγάλη επιτυχία,είμαι στις συζητήσεις με την telemarketing! Αναμείνατε στην οθόνη σας! :)))

Υ.Γ: Άσχετο τώρα αλλά μια που τ ανέφερα... Έχετε δει πόσο άθλια πράγματα πουλάει το telemarketing??? Προχθές έβλεπα ένα φυλαχτό με το ζώδιακό κύκλο και κάτι αρλούμπες!

jul είπε...

λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ

ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩω

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@jul
www.imagechef.com...
Δημιουργείστε ελεύθερα!! :)))
Α,άμα κατέβεις κι εσύ στις εκλογές να κάνουμε κόμμα!

koulpa είπε...

xaxaxaxaxaaa..
vote μπουρδουμπλουμ for president
την καληέρα μου:):)

laxanaki είπε...

Καλημέρα!! Μπορώ να έχω το καρτελάκι για την πόρτα???? ;)

Christos είπε...

γιατι τόσο σιχτιρ.. τι ακους
λενυ στραβιτς

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
Έτσι μπράβο!! Η προεδρία είναι δική μου,χεχε!! :))
Καλημέρα και σε σας!

@laxanaki
Καλημέρα!
Το καρτελάκι??Βεβαίως! Θα σας αποσταλεί άμεσα!

@christos
Γιατί ο λενυ σιχτιρίζει?? Πάντως όχι γι αυτό! Στα μισά και βάλε ποστς όλο και κάτι θα σιχτιρίσω! Σκασε και σιχτίριζε έπρεπε να το χα βγάλει! :)