Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2007

Η σωφερίνα...


Ε λοιπόν αυτά τα μαθήματα οδήγησης θα μου κόψουν χρόνια ζωής... Τώρα βέβαια έκανα το 4ο και κάπως το χω συνηθίσει αλλά ανα πάσα στιγμηθέλω ν ανοίξω την πόρτα να βγω έξω!! Στο πρώτο μαθημα που κάναμε ξεκινήματα,μόλις κάθησα στη θέση του οδηγού, ήμουν μες την τρελή χαρά,μόλις λύνω το χειρόφρενο άρχισα να τσιρίζω "ΑΥΤΟ ΤΣΟΥΛΑΕΙ...!!!!",λες και το φυσιολογικό θα ήταν να πετάει...Και όχι τιποτα άλλο,αλλά πρώτο μάθημα κι ενώ δεν έχω ξαναπιάσει τιμόνι στην ζωή-με εξαίρεση το colin mac ray(θεοσ σχωρέστον),άντε και το need for speed που χε και κίνηση- με βγάζει μες τη μέση του δρόμου!! Και είχε και το θράσσος να μου πει να οδηγήσω! Πως χρυσέ μου να οδηγήσω που δεν ήξερα καν ότι το τιμόνι φέρνει δυο στροφές?? Εκείνη την μέρα γύρισα εντελώς σοκαρισμένη κι απολύτως πεπεισμένη ότι δεν υπάρχει ελπίδα για μένα...

Στο δεύτερο μάθημα η κατάσταση μου χειροτέρεψε αφού εγώ πήγα ωραία-ωραία και στρώθηκα στη θέση του συνοδηγού,για να με σηκώσει με το ζόρι λίγα λεπτά αργότερα ο εκπαιδευτής και να με κατσικώσει στη θέση του οδηγού... Και μετά άρχισε το πάρτυ...βγήκα στην πλατεία...Από μέσα μου ευχόμουν να μεγάλωνε η πινακίδα που λέει σχολή οδηγών,και στο ιδανικό να μην φαινόταν καθόλου αυτοκίνητο,απλά μια περιφερόμενη πινακίδα! Εκείνη τη μέρα τα πήρα μ έναν που κόρναρε επειδή πήγαινα αργά(παρντον κύριε,ξέχασα ότι εσείς γεννηθήκατε και τα ξέρατε όλα),έμπλεξα αγρίως πόδια και χέρια,έκανα και λίγο ροντέο με τον συμπλέκτη αλλά επέζησα(κι εγώ κι οι γύρω μου)...

Ε,στο τρίτο μάθημα ξανακάναμε ξεκινήματα και το πιασα το νόημα της υπόθεσης,σε τέτοιο σημείο που σήμερα πήγα αυτοβούλως και κάθησα στη θέση του οδηγου...βέβαια η διαδρομή δεν ήταν κι ότι καλύτερο,αφού ο δρόμος ήταν στενός και με στροφές,συν το ότι διασταυρώθηκα με δύο(2 αριθμητικώς και ολογράφως) λεωφορεία...Επίσης ο εκπαιδευτής γύρισε με γρατζουνιές απο κλαδιά και φύλλα στο κεφάλι του...(μα εγώ τι φταίω??? Ας έκλεινε κι αυτός το παράθυρο,ή ας κούρευε τους θάμνους δίπλα στο δρόμο! αμαν πια!!όλα από μένα τα περιμένετε???)

Αυτά εν ολίγοις απ τα -επεισοδιακά- μαθήματα οδήγησης... Τελικά το μόνο συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι "αυτόματο και πάλι αυτόματο"!! Μα γιατί κανείς στην Ελλάδα δεν παίρνει αυτόματο?? Γιατί να κουράζετε το αριστερό σας ποδι?? Ε??

6 σχόλια:

jul είπε...

Ενα θα σου πω...ΣΕ ΝΟΙΩΘΩ...ετσι ακριβώς ήμανε και εγώ όταν έκανα μαθήματα οδήγησης...ΑΚΡΙΒΩΣ....εμένα με είχε βγάλει και Εθνική Οδό!!!!Εκει να δεις γέλιο....Που δίνεις εξετάσεις?

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μα,δεν είναι μάθημα αυτό μέθοδος βασανισμού είναι!! Δεν έχω ιδέα που δίνω,σήματα πάντως έδωσα στον Σταυρό,λογικά εκεί θα δώσω κι οδήγηση...! Να κάνετε εξέδρα να γελάτε!! :)

Christos είπε...

Αστους να λένε μπουρδου...BTW το τραγου΄δι που έχεις το αγαπώω

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

τους αφήνω-τους αφήνω!
Ναι-ναι,κι εμένα μ αρέσουν γι αυτό τα ανεβάζω! ;)

laxanaki είπε...

Καλά είσαι φοβερή μπουρδου!!! Δίνε μου και άλλο κουράγιο πριν ξεκινήσω τα δικά μου μαθήματα!!! Άντε καλή συνέχεια και να κάνεις update!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μη το σκέφτεσαι! Όποτε μπορείς ξεκίνα τα! Είναι απίστευτα σουρεάλ σκηνικά!!! Που δηλαδή και να μην μάθω να οδηγώ,θα χω γελάσει τουλάχιστον!!!Παραθέτω χαρακτηριστικό σημερινο διάλογο...

Μπουρδου: -Βαγγέλη(ο εκπαιδευτής),τί είναι αυτό το κόκκινο που φωτίζει τόση ώρα??
Βαγγ.: -ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ!!!!!!!