Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2007

Περι γάμου κι άλλων δεινών...


Όχι δεν παντρεύομαι εγώ(φτου-φτου-φτου,μακρυά απο μας),μια ξαδέρφη μου το αποφάσισε αλλά κάπως μου χει έρθει...η κοπέλα είναι 22,εκείνος 40ρης,και ναι,θα πάρω το ύφος της γιαγιάς μου και θα πω ότι είναι μεγάλη η διαφορά ηλικίας...μα δεν είναι??? Δηλαδή αυτή θα 'ναι 40 κι αυτός 60? Ας είναι,δεν ήταν η διαφορά ηλικίας το θέμα μου. Απλά εκείνη μου φαίνεται πολύ μικρη.Δεν έχει πάρει καλά-καλά πτυχίο και ξεκινάει γάμους και παιδιά...Τώρα θα μου πείτε εσένα τι σε κόφτει άμα αυτή είναι καλά??Τίποτα,αλλά συζήτηση κάνω.

Γενικώς δεν συμφωνώ με τους γάμους σε τέτοια μικρή ηλικία...ειδικά τέτοιου είδους,που η κοπέλα θα γίνει η Μαίρη Παναγιωταρά(χωρίς το εργαζόμενη όμως) και θα κάθεται να μεγαλώνει παιδιά! Τώρα μη μου πείτε για έρωτες και τέτοια,την γνώμη μου γω λέω...[που μάλλον δεν είναι και πολύ γνώμη μου,γιατί έχω την εντύπωση ότι η μάνα μου με επέβαλε τεχνιέντως σε μια πλύση εγκεφάλου-ξέρετε τι είναι να σου λέει στα 5 σου ότι η γυναίκα πρέπει να είναι οικονομικά ανεξάρτητη??Ώστόσο έχω την εντύπωση ότι είχε δίκιο!]

Κι όχι φαρμακόγλωσσα δεν είμαι,ούτε Κασσάνδρα(άσχετο,θυμήθηκα κάτι επιτραπέζια Κασσάνδρα τώρα-άσχετο) αλλά αν,λέμε αν,χωρίσουν σε 3 χρόνια τι θα κάνει? Θα ξαναγυρίσει να πάρει πτυχίο και θα μεγαλώνει και τα παιδια? Κι αν χωρίσουν σε 3 καλά θα 'ναι,αν χωρίσουν σε 15? Ποιος δουλεύει τότε και ποιος συντηρεί?

Τέλοσπάντων,θα ρθω σε 3 χρόνια και θα σας πω πως πήγε ο γάμος...
Υ.Γ: Απ την κακία μου τα λέω γιατί πρέπει να πάρω καινουρια παπούτσια για τον γάμο και βαριεεεεεεεμαι...

6 σχόλια:

SnoW-wHite είπε...

Και στα δικά μας! :Ρ
Και το τρομακτικό είναι οτι δεν είνααι μεμονωμένο φαινόμενο. Ξέρεις πόσες "ξαδερφες" έχουν παντρευτεί πριν καν γίνουν 25?Δεν ξέρω, δε μπορώ να καταλάβω τι σε κάνει να θες να παντρευτείς ντε και καλά στα 22!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ναι βρε,αντε και πολύ αργήσαμε,μας πήραν τα χρόνια...! Αλήθεια??? Κι εγώ που ήλπιζα ότι μόνο η ξαδέρφη μου είχε φάι πετρια...! Τι σκατά??

jul είπε...

Η διαφορά ηλικίας για μένα δεν παίζει και τόσο ρόλο, όσο το οτι η κοπέλα ειναι ΠΟΛΥ μικρή για γάμους και τέτοια.... Και βασικό λάθος να μην έχει δική της δουλειά. Για μένα αυτό ειναι το μεγαλύτερο λάθος...να μην ειναι ανεξάρτητη!!!!

Εχω περάσει από την ηλικία τω 22 και το μόνο που ήθελα ήταν να ζησω ...και όχι να παντρευτώ....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@jul
I agree!Εύγε jul,σωστά τα λες!
Κι εγώ που δεν έχω περάσει απ την ηλικία των 22 το ίδιο πιστεύω ότι θα θέλω! Ακούς εκεί! Παντρειές και πράματα...

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως αν παντρευτώ αυτόν που σκέφτομαι, είμαι 26 και είναι 50.

(Μικρή μου... όχι που δε θα σ'έβρισκα και εδώ)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

πλάκα κανεις?? Έλεος! δεν πιστέυω ότι με τσάκωσες ΚΑΙ εδω!!
Ρε,δεν έιναι τόσο το θέμα της ηλικίας τελικα,αλλα το είναι μεγάλο βήμα για να το κάνεις σε τόσο μικρή ηλικια...