Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2007

Ο Π.Π. μου! :)

Με τον Π.Π.(ακα περιοδικό πίνακα),γνωριστήκαμε πρίν 4 χρόνια. 3η γυμνασίου τότε δεν δώσαμε και πολύ σημασία,μας είπαν ένα ξέρο "αυτός είναι ο Π.Π",είπαμε κι εμείς "χαρήκαμε" και τέλειωσε το θέμα. Στην α λυκείου όμως επανήλθε δριμύτερος,τότε έπρεπε να γνωριστούμε καλύτερα....ο χημικός μας μίλαγε για κάποιο υδρογόνο που το χουν ξέχωρα απ τα υπολοιπα,εμένα μου φαίνονταν όλα πυρινική φυσική,kaiι το μόνο που συγκράτησα από εκείνό το μάθημα ήταν οι 2 πύργοι! Τώρα μάλιστα,μπορούμε να συνεννοοηθούμε! Ο Π.Π της α λυκείου μου λοιπόν είναι ζωγραφισμένος με άλογα κι ιππότες,κι ανθρώπους πάνω στους δύο πύργους,και μάχες πάνω απ τα στοιχεία μετάπτωσης...κι εκεί τελειώνει κι η δεύτερη γνωριμία μας. Στη β λυκείου δεν ασχολήθηκα σχεδόν καθόλου με τον φίλτατο Π.Π. μιας κι ήμουν θεωρητική κι είχα μόνο χημεία γενικής...ωστόσο υπάρχει ζωγραφισμένη μια γη,κι άπειρες συνομιλίες με τον διπλανό μου...
Αλλά ο Π.Π της γ λυκείου είναι άαααλλο φρόυτο!!! Έχοντας στο μεταξύ μεταπηδήσει στη θετική,η χημεία κατευθ μου φαγε ώρες!! Μ αυτόν λοιπόν τον Π.Π έχω ανοίξει ολόκληρες συζήτησεις,έχω τσακωθεί γιατί δεν μου τα λεγε καλά(αλλά φυσικά εγώ έιχα κάνει λάθος!),έχω αρχίσει να κλαίω τα νεύρα και την απελπισία μου,κι επειδή ήταν καλούλης με είχε βοηθήσει και σ' όλα τα διαγωνίσματα της χημείας!(συγνώμη,εγώ φταίω που είχαμε Π.Π στην αίθουσα???σιγά να μην μέτραγα στοιβάδες και παραστοιβάδες!) Τέλειωσα και μ αυτόν τον πινακούλη μόλις έδωσα και τη χημεία στις παενλλήνιες αλλά έχει παραμείνει κρεμασμένος στον τοίχο μου...και δεν νομίζω ότι θα το ξεκρεμάσω σύντομα! Τον έπιασε το μάτι μου σ ένα σύντομο πέρασμα απ το δωμάτιο μου(πλέον πάω μόνο για ύπνο),κι έιπα να του αφιερώσω αυτό το ποστ!

Κι αυτό το λινκ εδώ είναι πολύ καλο!! ;)

Υ.Γ: Ένα ακόμα παράδειγμα για το πως να γεμίζεις σειρές με το τίποτα!

9 σχόλια:

SnoW-wHite είπε...

Μπορώ να μοιραστώ μαζί σας την απόλυτη, αξεπέραστη αηδία μου για τη χημεία? ΜΠΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μα εμένα δεν είναι αηδία,είναι λατρείαααα! Once you pop you can't stop!!
Ωστόσο μπορώ να σε καταλάβω!! :)

KV είπε...

χαχαχαχαχαααααααααα !!!!!

Θυμάμαι ότι τον "έμαθα" με τα γνωστά ποιηματάκια "Λινα Καραβοσκοινα" κλπ κλπ κλπ ... ακόμα έτσι τον θυμάμαι ...
Λένε ότι ο ΠΠ είναι μαγικός για αυτούς που τον ξέρουν. Δυστυχώς not me :((( ... εγώ ασχολούμαι με τους βαρετούς κατοίκους του και μόνο :((( Είναι μια χρωματιστή εικόνα στον χώρο της δουλειάς μου.

Nowadays ο μόνος περιοδικός πίνακας στο σπίτι μου είναι ο παρακάτω:
http://backtable.org/~blade/fnord/condiments.html

Ανώνυμος είπε...

aman olo prospatho na steilo minima kai den to dexetai! tha ksanaprospathiso methavrio.bb

Ανώνυμος είπε...

melina ,ksexasa!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@kv
Χαχαχααχα!! Άψογος ο περιοδικός σου πίνακας! Θα τον έχω υπ όψιν μου!
Όσο για τον άλλο,δοκίμασε να κοιμηθείς,μπορεί να τον δεις στον ύπνο σου και να τον μάθεις! ;)

@melina
αα,εγώ δεν ξέρω τίποτε,τα παραπονά σας στον βλόγγερ! Θα περιμένουμε δεν πειράζει! :)

Christos είπε...

Μπούρδου... δεν μου αρέσει καθόλου το καινούργιο Look του Blog σου, σε παρακαλώ πολύ να επαναφέρεις την Απλότητα στο Blog σου.

laxanaki είπε...

Η χημεία ήταν το αγαπημένο μου μάθημα!!! Είχα στον τοίχο μου ένα γιγάντιο ππ που εκτός από τα σύμβολα, τα ατομικά βάρη κλπ κλπ είχε και φωτογραφίες των στοιχείων... (Δεν θυμάμαι τα αέρια πως τα απεικόνιζε...) Είχα μάθει απ'έξω κοιτάζοντας τον τα περισσότερα βάρη κλπ κλπ...ωραίες εποχές ;)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@christos
Τί να κάνω που βαριέμαι κι εύκολα? εμ,κι εσύ δεν ήρθες στα καλλιστεία template,κάθε τρεις και λίγο τ άλλααζα! :)
Καλο είναι,καλο...τα χριστούγεννα πάλι για christmas template!! ;)

@laxanaki
Κι εμένα,μαζί με τη βιολογία...!
Ωραίος Π.Π. έχω δει κάτι τέτοιους αλλά πράγματι είναι τεράστιοι!
Εμένα ένας ξερακιανός μικρούλης ήταν,αλλά κοίτα-κοίτα τα μάθαινες τα στοιχεία! ;)