Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2007

Ο κύκλος των χαμένων συσκευασιών...


Έχω καταστενοχωρεθεί σήμερα.. Τόσο που νομίζω ότι θα πάθω κατάθλιψη. Όλα μου τα παιδικά όνειρα κατέρευσαν,εκεί...μπροστά στο ψυγείο του σούπερ-μάρκετ....

Αλλά ας τα πιάσουμε απ την αρχη!

Έχω μια λόξα(που άμα ήταν μία δηλαδη καλά θα μασταν,αλλά τέλοσπάντων!): Τρελαίνομαι να χαζεύω σε σούπερ-μάρκετ και μεγάλα καταστήματα(με εξαίρεση το ΙΚΕΑ και τα makro που με πιάνει είναιτεράστιοπαναγιαμουδενθαβγωζωντανηφοβία).Δεν με ενδιαφέρει ν αγοράζω(είμαι υπεράνω-χεχε) απλά θέλω να χαζεύω,να σταμπάρω ότιδήποτε καινούριο πριν προλάβει καν να διαφημιστεί,να συγκρίνω προιόντα.Μπορώ να χαζέψω ότιδήποτε,από πάνες ακράτειας μέχρι αγγουράκια τουρσι... Είχα εφορμήσει λοιπόν κι εγώ το μεσημέρι περιχαρής,για να κάνω κάτι ψώνια-παραγγελιές και φυσικά για να εξασκήσω το χόμπυ μου! Και πάνω που έχω σταμπάρει ένα καινούριο προιόν,γάλα με χυμό μπανάνας(μια μ#%#*$ ήταν τελικα!) γυρνάω να πάρω ένα γάλα...και πέφτει το μάτι μου στις μικρές συσκευασίες,αυτές για το φρέσκο γάλα που είναι χάρτινες. Έχω μεγάλη αδυναμία σ αυτές τις συσκευασίες,όταν ήμουν γύρω στα 7 έπινα ένα ολόκληρο καλοκαίρι τέτοιο γάλατα,και μ άρεσε η αίσθηση του χαρτιού...Ναι λοιπόν,ένιωθα το εγκεφαλικό να πλησιάζει...Τις έχουν καταργήσει!!! Έχουν βάλει ένα απαίσιο πλαστικό καπάκι,και πλέον δεν μπορείς να τις ανοίξεις απ το πλάι,έτσι...Δεν ξέρω,αλλά εμένα πολύ μου στοίχησε...Και πάνω που θρηνούσα τις χαμένες μου συσκευασίες πετάγεται πάνω μου(κυριολεκτικά όμως,το αίμα μου κόπηκε!) ένα άτομο που ανήκει στην κατηγορία "αναγκαστικά υποφερτό"...Ούτε να θρηνήσω δεν πρόλαβα...σιχτίρ πια!


Υ.Γ: Το σημερινό πόστ είναι ένα ωραιότατο παράδειγμα του πως μπορείς να γράψεις 20 σειρές χωρίς ουσιαστικά να λες τίποτα!!

4 σχόλια:

jul είπε...

χαχαχα
Πλάκα πλάκα έχεις δίκιο...μου έλειψαν αυτά τα χάρτινα με το γάλα...πωπωπωπω...ΠΟΣΑ χρόνια πισω ειναι αυτα ρε συυυυυυυυυ....
χριστε μου...γερασα.........:(:(:(:(

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ε,νταξ,δε σε πήραν και τα χρόνια!! Εξάλλου δεν νομίζω ότι είναι πάνω απο 5 χρόνια που τις αλλάξανε! Θα λες ότι δεν το θυμάσαι γιατί ήσουν μικρη!

SnoW-wHite είπε...

Αχου πουλάκι μου!

(Έβαλες τον scrat!Πολύ μ' αρέσει!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Άστα...ζω ένα δράμα!
(κι εμένα μ αρέσει! είναι πολύ ηλίθιος!!)