Κυριακή, 16 Σεπτεμβρίου 2007

Σαν βγεις στον πηγαιμό για να ψηφίσεις....

...πιστέψτε με,είναι πολλλλλλλλλυ μακρύς ο δρόμος!!(και με πολλούς γνωστούς-το κέρατο μου!)
Τέλοσπάντων,εγώ εκτέλεσα το καθήκον μου,ως νομοταγής και συνειδητοποιημένος πολίτης,και τώρα θα μπορώ να κοιμάμαι ήσυχη...
Η μήπως όχι????????

Υ.Γ: Αυτό το παραβάν,τι είπαμε οτί κρύβει?? Ο μπροστινός μου πάντως φόραγε μαύρο εσώρουχο...
Υ.Γ2: ΕΛΕΟΣ χριστιανή μου! Άμα δεν είσαι σίγουρη κάνε μια βόλτα και ξανασκέψου το,εμείς οι απόξω τί φταίμε να περιμένουμε??

2 σχόλια:

Athoo Lamogio είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Athoo Lamogio είπε...

Ήταν η πρώτη σου φορά ;;; Σάρεσε ;;;; :P

Ελπίζω να είναι και η τελευταία.

Σήμερα συντάσσομαι στο πλευρό των κατοίκων των Λειψών. Καραβάκι δε τους στέλνανε ποτέ. Σήμερα πήγε το καράβι παρέα με τους ψηφοδέλτιους..
Ευτυχώς οι κάτοικοι αυτοί έχουν αξιοπρέπεια. Τόσα χρόνια τους δουλεύανε. Είπανε τέλος σήμερα. Δε ψηφίζει κανένας. ΜΠΡΑΒΟ που έχουν ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και σέβονται τον εαυτό τους. 1000 ΜΠΡΑΒΟ στους Λειψούς. Τους γράψανε ΟΛΟΥΣ στα ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. Έτσι ρε..

Νικητές Εκλογών 2007 : ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΛΕΙΨΩΝ, Απέχοντες

Χαμένοι Εκλογών 2007 : Έλληνες ψηφοφόροι.

Ερώτηση. Απο τους παραπάνω, ΠΟΙΟΙ θα γκρινιάζουν ; ΠΟΙΟΙ θα κλαίνε ; ΠΟΙΟΙ δώσανε το δικαίωμα στη συντήρηση του ΣΑΠΙΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ; ΠΟΙΟΙ είναι ΙΣΟΙ για μια μέρα ; ΠΟΙΟΙ μας κλέβουν και μας κοροιδεύουν τις υπόλοιπες 364 μέρες ; Μέχρι τώρα δεχόμουν να μου ξεστομίζουν ενα.. "Φταίμε και μείς" επειδή είχα ψηφίσει. Βέβαια δε συμφωνούσα, αλλα το δεχόμουν να το ακούω κάπως. Απο σήμερα οι απέχοντες δε φταίνε ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ. Όλοι οι υπόλοιποι είτε φταίνε, είτε είναι κατα κάποιο τρόπο συνυπεύθυνοι. ΩΧ δε πετάχτηκα μέχρι τη Ρόδο για να ψηφίσω. Λες να υποστώ κυρώσεις ;;;;;;;;;;;;; Τίποτα δε θα υποστώ. Αλλα και να με καλέσουν να μου πούν κάτι, εγω θα συνεχίσω να τους γράφω.