Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2007

Τρία πουλάκια κάθονταν....


...και πλέκανε πουλόβερ! Τις τελευταίες μέρες δεν έχουμε και μεγάλη επαφή με τον κόσμο,γι αυτό κι η σχετική αποχή απ τον βλόγκινγκ...


Απλή περιγραφή:"Περνάμε καλά!". Γενικώς κάθομαι,χαζεύω,πίνω καφέδες,πάω για καφέ,κάθομαι για καφέ,και στα διαλείμματα πίνω και κανα καφε! Όλα βαίνουν καλώς!


Με το σπίτι δεν έχω ασχοληθεί,τα έπιπλα θα τ αγοράσω Οκτώβρη(άσχετο,αλλά με εκνευρίζει απίστευτα το Οκτω'μ'βρη που λένε κάποιοι-άσχετο),δουλειέςδεν έχω...


Α,ετοίμασα και τα χαρτιά για να ξεκινήσω μαθήματα οδήγησης,πήγα και στους γιατρούς που με εξήτασαν εξονυχιστικά...Ο παθολόγος,ανοίγει το βιβλιάριο υγείας:"Χμμμ,φάρμακα βλέπω δεν παίρνεις,άρα καλά είσαι!" και τσουπ,υπογράφει...Ό,τι πείτε γιατρέ μου(εντωμεταξύ στο χαρτί έχει γράψει και τους σφυγμούς μου-το ξερα ότι φαίνονται στο μάτι μου!-)


Στο μεταξύ βγήκαν κι οι σειρές εισαγωγής στην σχολή, πέρασα 17η,γεγονός που με το υλιστικό μυαλό μου μεταφράζεται σε επιδότηση 500€ για λάπτοπ...(και τώρα φανταστείτε τον σκρουτζ με τα δολλάρια στα μάτια...Ωραίαα! Τώρα βγάλτε τα δολλάρια και βάλτε λάπτοπ στη θέση τους...Μπράβο! Έτσι ακριβώς είμαι! ;))) )
Αυτά που λέτε...σημεία ζωής δεν ξέρω πότε θα ξαναδώσω,κάλλιο αργά παρά ποτε...!

5 σχόλια:

jul είπε...

Αυτό με τον Οκτώ'μ'βριο ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ...όταν τον ακούω λάθος...τους διορθώνω...ειμαι τσόλι το ξέρω!!!!χαχα
όπως και με τα "ΣΤΥΛΟ" και όχι τα "ΣΤΥΛΑ" μην τρελαθούμε εντελώς..."Φερε μου τους στυλούς!!!!!"αχαχα

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Άστα-άστα,κι εγώ τα γίδια! Ξυπνάει ο Μπαμπινώτης μέσα μου! Εντωμεταξύ η πλάκα είναι ότι κι εγώ κάνω λάθη,αλλά είπαμε πια! Ο στυλος,ο ψήφος και το ομπρελοκ(όπως το διαβάζεις) παραείναι βασικά!

D. είπε...

Συγχαρητήρια! Σε ποια σχολή πέρασες;
Και όσον αφορά προηγούμενο ποστ με τις γλώσσες: Βράσε τα ισπανικά και μάθε γερμανικά. Θα με θυμηθείς ;)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@d
Ευχαριστώ! Πέρασα φυτική παραγωγή στο γεωπονικό της Αθήνας.
Αχ,τα γερμανικά είναι πονεμένη ιστορία! Είχα αρχίσει στην 1η γυμνασίου,αλλά αφου έμαθα να μετράω μέχρι το δέκα,τα εγκατέλειψα γιατί δεν μ άρεσαν! Ενώ τα ισπανικά έχουν άλλη χάρη...!

D. είπε...

Κρίμα, γιατι αν μάθεις γερμανικά τα σουηδικά μετά θα τα τρως για πρωινό. Μιλάω εξ' εμπειρίας ;).