Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2007

Ότι θυμάμαι χαίρομαι...

Κι επειδή τώρα θυμήθηκα(σιγά μην θυμήθηκα,σημειωμένες τις είχα!) κάτι κοτσανούλες μαζί με σαρδάμ,είπα να τις παρουσιάσω... Παρακαλώ φορέστε όλοι τα κράνη σας...

  • "Ωωωω,μα είναι φυσικό και φαινόμενο..."-φυσικό κι επόμενο,μητέρα φίλης μου
  • "Θέλει να πάρει καρπούνια??"-καρπούζια ήθελα να πω κατά πολύ βάθος...,moi
  • "beja-vu"-εδώ δεν πρόκειται για σαρδάμ,η κοπέλα το λεγε και το εννοούσε!
  • "φήτα"-θήτα, απο μικρή μπέρδευα το φι με το θήτα,ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί
  • "αα,εγώ μπορούχα να πάω"-μπορούσα, Νταξ,μπερδεύομαι όταν μιλάω,μη το κάνουμε και θέμα τώρα...
  • "τεσσερσάμιση"...δεν κατάλαβα,εσείς που λέτε τεσσερσίμιση τί παραπάνω έχετε από μένα???
  • "Ήρθε πήρε την τουαλέττα,πήγε στην τσάντα κι έφυγε???"-εε,να μην την πάει μια βόλτα και την τουαλέττα? Κρίμα είναι...(πάντως αυτό δεν το πα εγώ!)
  • "Κάτι ψήνουνε,σσσσ!!"-προφανώς η φίλη μου μυρίζει με τ αφτιά[...]
  • "Πιστεύω ότι η κρίση μας περνάει σχέση"-άντε τώρα να μιλήσεις σοβαρά μ αυτή την κοπέλα...
  • "Δεν βλεφάρισε πέταλο"-η αφεντιά μου ξανα-μανά...
  • "Αυτές τις δηλές θα τις σχολέσεις??"-αυτές τις σχολές θα τις δηλώσεις? (Κάνω ωραία σαρδάμ πάντως,δεν μπορείτε να πείτε!)
  • "Έχει τζάσει στα στάμπο"-έχει στάση στα τζάμπο(εγώ έχω τζάσει αλλά δεν το λέμε)
  • "Μια σακούλα σαπατέμπος"-πασατέμπος,(όχι εγώ!!)

Χεχε,έχουμε πει κι άλλα,αλλά μην σας πρήζω τώρα! Πάντως μπορείτε να διαπιστώσετε ότι προηγούμαι στα σαρδάμ... Αχ,αφήστε τα! Εχω μεγάλο πρόβλημα επικοινωνίας....! :(

Δεν υπάρχουν σχόλια: