Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου 2007

Το ψωμί-ψωμάκι...


Ααα,σήμερα θα σχολιάσω ένα πολύ σοβαρό θεμα,γι αυτό πάρτε όλοι το σοβαρό σας ύφος και συνοφρυωθείτε! Τελικά δεν έβρεξε χθες,οπότε με τη χαρά έμεινα,αλλά το προσπερνάω!
Λοιπόν,ψιλομαγειρική σήμερα!
Ψωμι: αλεύρι,νερό,μαγιά,αλάτι,άντε στο τσακιρ κέφι και κανένα σουσάμι ή σπορο σιταριού...σωστά??σωστα! Απλα πράγματα!
Για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι πόσο παίρναμε το ψωμί επι δραχμών(την εφημερίδα πάντως την παίρναμε 100 δραχμές και τώρα 1€,μη τα θυμηθώ και φορτώσω πάλι!!!),επι ευρώ πάντως το ξεκινήσαμε με 65 λεπτά...και πριν απο λίγο καιρό το πήγαμε 70 λεπτά...οκ,έχουν έξοδα οι άνθρωποι,ας είναι!
Αλλα πάω σήμερα,δίνω 1€ και παίρνω 20 λεπτά ρέστα! Μπαρδόν???? Λέω λάθος θα κανε η κοπέλα,δεν μιλάω,κοιτάω την απόδειξη: 80 λεπτα!!!! Δηλαδή έλεος!!! 80 λεπτά το ψωμί????
Δηλαδή είμαι υπερβολική που ένα σοκ το παθα?? Και δεν μιλάμε για θέμα τσιγκουνιάς τώρα,αλλά 80 λεπτά το ψωμί?? Είναι δυνατόν?? 80 λεπτά=272,6 δραχμές! Νερό,αλεύρι κι αλάτι 80 λεπτα?
Μα που θα το πάμε επιτέλους??
Συγγνώμη,αλλά εγώ είμαι η παράξενη εδωπέρα??(σιχτιρ...)

17 σχόλια:

laxanaki είπε...

Καλημέρα!! Στη γειτονια μου έχει 1ε!!! Καλό ε?

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλημέρα!! Πλάκα κάνεισ?? Τόσο πολύ? Δηλαδή να λέω κι ευχαριστώ με τα 80 λεπτά?
Καλα στο Μανχαταν μένεισ? ;Ρ

SnoW-wHite είπε...

Επίσης, φασολάκια 4 ευρώ!και αν θελουμε,μπορούμε να κάνουμε μια πολύ μεγάααααλη λίστα με τέτοιες τιμές! :-(

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Φασολάκια δεν έχω ψωνίσει ακόμα! Αλλα 4€?? Δηλαδή εγώ τώρα ανακαλύπτω τον κόσμο μου?? Μα που ζω?

SnoW-wHite είπε...

Αυτό που θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα είναι η τιμη του λαδιού το χειμώνα, τωρα που δεν εμεινε τίποτα απο τους μεγάλους ελαιώνες της Πελλοπονήσου. Πόσο λάδι πια να βγάλει η Αργολίδα και η Κρητη?
Οσο για τον κόσμο, αρκεί να ζήσεις λίγο μόνη και να φοβάσαι να πας σουπερμάρκετ, για να τον ανακαλυψεις πλήρως!

Πυγμαλίων είπε...

Καλα η τιμη του ψωμιου και του λαδιου δεν ειναι τοσο φλεγοντα ζητηματα οσο το πως θα ξαναπαρουν τα χρηματα πισω που εδωσαν σε καθεναπου κατεβηκε μεχρι τον Πυργο και τσιμπησε το 3 χιλιαρο!

Ζωνες, κρανος παιδια γιατι θα ειναι τα πρωτα που θα σκεφτουν!

Υ.Γ. Εμενα δεν καηκαν τα λιοδεντρα για πασα ενδιαφερομενο ;-)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@snow-white
αστα,έχουμε πολλά ακόμα να περιμένουμε! Μου φαίνεται σε λίγους μήνεςθα κάνω κάθε μέρα ποστς για την τιμή της ντομάτας,του αγγουριού,των ραπανακίων,κτλ!!

@πυγμαλιων
I know,είμαι εκτός θέματος,αλλά μου κανε εντύπωση,να μην το αναφέρω?? ;)
Α,καλά είσαι,20% θα το πάνε το φπα!

Υ.Γ: μμμ,έχουμε κι εμείς λάδι! :Ρ

SnoW-wHite είπε...

Το βασικο θέμα είναι πόσο κάθαρμα είσαι για να κατεβεις μέχρι τον Πύργο να τσιμπήσεις το 3χιλιαρο! Όσο για επιστροφές, μην τον είσατε τον Παναή!

(Ναι,καλα,κι εμεις απο λάδι καλά είμαστε! :-) )

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ε,καλά,έχουμε τέτοιους...!! Αφου λέω αύριο να πάω στην τράπεζα να καταθέσω κανα λεφτό και φοβάμαι μην πάνε χαμένα....

KV είπε...

ΟΝΕ το λένε ... μέχρι όόόόλοι να έχουμε το ίδιο επίπεδο ζωής και τις ίδιες τιμές, κάποιοι θα ταλαιπωρούνται. Πότε και ποιοι ... ξέρεις!
σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

οι ΟΝΕ,το συγκρότημα? δεν διαλύθηκαν??
Αστειεύομαι,άρα έχουμε ακόμα να δούμε το ψωμί με 5ευρω...αχ!!!
Σμακ!

KV είπε...

ναι αλλά και τους μισθούς μας επί τόσο επίσης!
σμακ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Κάποια μέρα θα τα βλέπουμε αυτά και θα γελάμε...(σαν την γιαγια μου μίλησα τώρα!)

KV είπε...

να μην λέμε σιχτίρ μόνο!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ναι,αλλά καλά που μου το θύμησες! Σιχτίρ...(γενικό!)

laxanaki είπε...

Καλημέρα... ναι στο Μανχάταν της Κυψέλης μένω lol!!! όσο για το λάδι στην Κρήτη έχουμε πολύυυυυυυυυυυυυυυυ..

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Αχα! ακριβα όμως στο Μανχαταν σας λαχανάκι μου,ακριβά!
Οχι που δεν θα χε η κρήτη λάδι! :)