Τετάρτη, 5 Σεπτεμβρίου 2007

10 Θελω

  1. Να μάθω ισπανικά,ρώσσικα,σουηδικά και τούρκικα(άμα τα καταφέρω φτύστε με)
  2. Να δω τους 3 νονούς και την 7η σφραγίδα που δεν μπορώ να την πετύχω πουθενά
  3. Να χάσω 10 κιλά(μεσ στην πρωτοτυπία η ρουφιάνα)
  4. Να διαβάσω το 'δευτερο φύλο' της Μπωβουάρ. Πάντα μου προκαλούσε δέος αυτό το βιβλίο-μάλλον λόγω όγκου...
  5. Να μάθω κιθάρα.Ή τρομπέτα.Ή πιάνο.(τ άργησα λίγο,ε?)
  6. Να πάω στο Ματσου-Πίτσου και να κάνω τον γύρο της λατινικής Αμερικής(αφού μάθω ισπανικά-όχι γιατί άμα κάνουμε όνειρα να τα κάνουμε σωστά!!)
  7. Να πάρω ένα σακίδιο και να λείψω 6 μήνες γυρίζοντας τον κόσμο.(αυτό πάει πακέτο με το νο 6)
  8. Να ξαναρχίσω το τέννις!(πεζό μετά το 7,ε?)
  9. Να κάνω κάτι σχετικό με την ιατρική.Ή τη βιολογία.Ή τη χημεία.(τώρα πως τα χω μπλέξει έτσι ούτε εγώ ξέρω!)
  10. Να κάνω μαθήματα καταδύσεων.

Βασικά,η λίστα δεν είχε κανένα νόημα,ούτε σειρά προτεραιότητας,απλά τόσο καιρό την σημείωνα νοητά κι είπα τελικά να την καταγράψω. Άμα τα καταφέρω κάποια στιγμή θα σας βρω και θα σας κεράσω γλυκάκι! :)

Υ.Γ: Αν θέλετε συμπληρώστε κι εσείς τα δικά σας θέλω/όνειρα!

11 σχόλια:

KV είπε...

1. χαχαχαχα γιατί τόσες;;; Με τα αγγλικά δύσκολο ή έχεις να μετακομίσεις εκεί ;;; T=Σοβαρά τώρα, τα Ισπανικά είναι must. Κρίμα που όταν βρεθώ σε Ισπανόφωνο μέρος χρησιμοποιώ εκφράσεις τύπου: Hola, bongiorno (άσχετο) one (επίσης) margarita (παγκόσμια λέξη) por favor (...)!!!
2. γιατί ;;;;
3. Πρωτοτύπησες όντως. Νοίκιασε και το Holy Grail (monty python)...
4. Έλα βρε;;; Σιγά τον όγκο! 'Αντε ξεκίνα!
5. όχι, μια χαρά πας με το χρόνο ... Θέλεις όμως να συζητήσουμε την τρομπέτα ;;;;
6. ΕΙΔΙΚΑ στο Ματσου-Πίτσου γιατί;;;; Άκου Μάτσου Πίτσου... ταπ
7. άάάάάάρα πρέπει να μάθεις Ισπανικά!!! Πακέτο με το Αγγλικό είσαι καλυμμένη worldwide (εκτός αν πας Ιαπωνία οπότε πάρε με τηλέφωνο για συμβουλές). Σουηδικά βρε ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ;;;;; Ή σου άρεσε ο καταπληκτικός τους ήχος;;;;
8. μπα .. καλό
9. Σίγουρα;;;; :)
10. 10 με τόνο.


Καλημέρα

laxanaki είπε...

Αν σου μάθω πιάνο θα μου μάθεςι τέννις??? Και το Life of bryan των mothy python είναι πολύ καλό!! Θα γελάσεις και θα σου φτιάξει η διάθεση!!! ;)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@kv
Δεν σε πιστεύω ότι κάθησες και τα σχολίασες όλα!!! :)))

1.Όχι γενικά έχω μια συμπάθεια στις ξένες γλώσσες κι αυτές μου κάνουν κλικ! Ισπανικά έλεγα να ξεκινήσω απ Οκτώβρη! ;)
2.Γιατί μου χουν κάτσει!(κι άμα μου κάτσει κάτι εμένα...)
3.Θα το έχω υπ όψιν μου
4.Ε,όχι και σιγά τον όγκο!! Πρέπει να πάω 3 μήνες γυμναστήριο για να το κρατάω! Θα τ αρχίσω...
5.Γιατί,έχει κάτι ιδιαίτερο η τρομπέτα?
6.Δεν ξέρω,κάτι μου κάνει το Μάτσου Πίτσου!
7.Συγνώμη,ξέρεις και γιαπωνέζικα?? Χεχε,τα σουηδικά μ αρέσουν γιατί είναι παντελώς άγνωστη γλώσσασ στους περισσότερους! :D
8.Αντε να δούμε...
9.Ω ναι!! :))
10.Thanks!

@laxanaki
Χμμμ,δεν ακούγεται άσχημο! Το προλαβαίνεις δεν το προλάβαίνεις το roland garos!Θα κάνουμε εντατικά,dont worry!
Θα το δω!

Christos είπε...

1. Θέλω να ξαναγίνει πράσινη η Ελλάδα
2. Κάθε φορά που πέφτει ένα αστέρι και κάνω μια ευχή να βγαίνει.
3. Να βρώ γρήγορα ενα σπίτι στο Amsterdam
4. Να πάρω ένα χρυσό λιοντάρι στις Κάννες (δικό μου)
5. Να πάρω την μπούρδου στην εταιρεία που θα ανοίξω σε 6 χρόνια απο σήμερα
6. Να έχουμε 99% αποχή στις εκλογές
7. Να πάρει η Εθνική το Εurobasket το χρειαζόμαστε.
8. Να αρχίσουμε να ακούμε τους τρελούς.
9. Να γίνει χαμός γενικά.
10. (είναι κρυφό αλλα το θέλω πιο πολύ απ'όλα)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@christos
1.Το παλεύουμε! ;)
2.Κλέβεις! :Ρ Ως και το τζίνι 3 ευχές έδωσε,τ αστέρια είναι άπειρα!
3.Τη χρυσή ευκαιρία την κοίταξες?
4.Υπήρχε περίπτωση να πάρεις χρυσό λιοντάρι άλλου?
5.Αυτό να το εκλάβω ως επαγγελματική πρόταση? :Ρ
6.Κατα βάθος κι εγώ το θέλω,αλλά μάλλον θα ανήκω στο 1% που θα πάει να ψηφίσει...
7.Πόσα dvd να πάρω πια?? Έχω το Euro,τους Ολυμπιακούς και το βάλτο αγόρι μου...!
8.Χμ,μ αυτό θα συμφωνήσω! (να μ ακούτε λοιπόν!)
9.Κι αυτό μ αρέσει!
10.Αυτό είναι μάλλον το καλύτερο! Κι αφού το θέλεις πιο πολύ απ όλα,στο εύχομαι!(τον πάολο κοέλο δεν τον αναφέρω διότι έχει καταντήσει βαρετό!)

SnoW-wHite είπε...

Εγω που θέλω απλά να ανακαλυφθεί η τηλεμεταφορά ζητάω πολλά? :-Ρ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@snow-white
όχι μωρέ,απλά πράγματα! Τώρα την τελειώνω! :Ρ
Πάντως μέχρι να βγει προσπάθησε να βολευτείς με τραίνα,αεροπλάνα και πλοία!

laxanaki είπε...

Αλήθεια προλαβαίνω???? Θέλω να γίνω ο θηλυκός Federer μπορώ????? Και συ μην ανησυχείς θα σε κάνω βιρτουόζο!!! lol

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@laxanaki
Ναι βρε,μην ανησυχείς! Έτοιμη θα σαι!
Εεεμ,πάντως μια που τ ανέφερες,άμα τύχει και συναντήσεις τον federer θα μου τον γνωρίσεισ,ε?????? Από επαγγελματικό ενδιαφέρον μιλάω[...]

koulpa είπε...

Δεν είναι καί τόσο δύσκολα αυτά που ζητάτε...
Εγώ στη παρούσα φάση θέλω να μήνω ξαπλωμενος να κοιτώ το ταβάνι μέχρι να το βαρεθώ (2-3 χρόνια φτάνουν φαντάζομαι)..:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
Μμμα,ναι. Απλά δεν είναι κι η επιτομή του ρεαλισμού!
Αυτό με το ταβάνι να το παλέψετε!