Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2007

Insomnia...

Γυρνάω,ξαναγυρνάω...τίποτα! Ο μορφέας δεν με χωνεύει! Μ αφήνει εκεί,να παιδεύομαι... ποια? εμένα,που εκλεινα τα μάτια μου και σε 3 δευτερόλεπτα έβλεπα κι όνειρο! Κι όσο θυμάμαι κάτι ατελείωτες μέρες με διάβασμα για τις Πανελλήνιες,που κοιμόμουν 4 ώρες για να ξανασηκωθώ να διαβάσω,και παρακάλαγα για ένα ανθρώπινο 8ωρο ύπνου,τόσο νευριάζω!
Θυμάμαι την μέρα πριν δώσω βιολογία κατεύθυνσης,όπου είμαι λίγο πριν τα μισά της ύλης κι η ώρα είναι 1 το βράδυ(μη κράζετε,κακός προγραμματισμός! :( ),εγώ να κλαίω μ αναφιλητά απ τα νεύρα και το άγχος μου,να υπολογίζω μόρια που βγάζω αν καταφερνα να γράψω 12,και παράληλα να προσπαθώ να με ηρεμήσω για να μην χάνω άλλο χρόνο με το κλάμα...κάπου γύρω στις 4,κι αφού πλέον όλα τα κάνω μια απλή ανάγνωση,για να πάρω έστω μια ιδέα,τα βλέφαρα μου βαραίνουν ελλεεινα,και είμαι σε μία σελίδα που αναφέρεται σε μία ασθένεια,κι έχει και σκίτσα στο πλάι...στο 1ο σκίτσο δείχνει ένα άρρωστο κοριτσάκι ξαπλωμένο στο κρεββάτι...πιστέψτε με ,εκείνη την ώρα ζήλεψα απίστευτα το κοριτσάκι,που θα μπορούσε να κοιμηθεί αν ήθελε! Ζήλεψα το σκίτσο! Μιλάμε για τέτοια ανάγκη από ύπνο!
Για την ιστορία εκείνο το βράδυ κοιμήθηκα 1,5 ώρα,και πήγα να δώσω παρακαλώντας να τελειώσει όλο αυτό και να κοιμηθώ κάποια στιγμη(και δεν έγραψα 12 :) )!
Και τώρα όλος ο χρόνος στη διάθεση μου,και δεν μου κολλάει ύπνος! Λίγο που περιμένω τις βάσεις κι αυξάνεται η αγωνία μου,λίγο που κάτι μου φταίει γενικα...δεν ξέρω! Κλείνω τα μάτια και μου ρχονται όλα τα άσχετα εκείνη την ώρα! Δεν μπορεί κάπως να σταματήσει αυτή η ροή?? Αν είμαι τυχερή,σε κανά δυο ώρες θα χω κοιμηθεί...

Οχι ακριβώς επί του θέματος,αλλά μου τη σπάνε τα θαμπά τζάμια. Αφήνουν να περάσει το φως,και βλέπεις σκιές,αλλά δεν μπορείς να δεις καθαρά... Γαμώτο.Στ' αλήθεια μου τη σπάνε τα θαμπά τζάμια.

11 σχόλια:

laxanaki είπε...

Έχεις άγχος... Αυτή είναι η γνωμάτευση του γιατρού!!! Τι μου θύμησες τώρα... Εγώ το 2000 (ναι σε περνάω μερικά χρόνια :( ) δεν μπορούσα να κοιμηθώ και να διαβάσω στα θρησκευτικά!! Εκεί να δεις κλάααααμα!! Να έχω γράψει σε όλα πάνω από 18 και στα θρησκευτικά 14!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Λες,ε? Ναι,μπορεί να ναι κι αυτό! πωπω,ήσουν της χρονιάς με τα 12 μαθήματα??? πάντα θαύμαζα τα παιδιά που έδωσαν τότε! Εγω η γουρούνα με 6 και γκρίνιαζα... :)
Από θρησκευτικά πήγες?? Και μετα σου λένε 'πίστευε και μη ερεύνα'... :))
Καλημέρα!

laxanaki είπε...

Για την ακρίβεια έδωσα 13 στη δευτέρα λυκείου και 14 στην τρίτη (ή το ανάποδο). Το καλό ήταν πως λόγω του πλήθους των μαθημάτων μια αποτυχία (και 2 και 3) δεν χάλαγε πολύ το γενικό βαθμό.

jul είπε...

Αγχος Αγχος Αγχος....
Προσπάθησε να ηρεμίσεις κοριτσάκι!!!!
Ολα θα τελειώσουν σε λίγες μέρες! Οτι και να εχει γινει εσύ προσπάθησες να δώσεις τον καλύτερο σου εαυτό.....
ΥΠΟΜΟΝΗ...ολα αυτα θα τα σκέφτεσαι και θα γελάς σε λίγες εβδομάδες....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@λαχανακι
Ωχ,μου ξέφυγαν κανα δυο!
Ακόμα χειρότερα δηλαδή! Ναι αυτό ήταν το μόνο καλό,οτι δηλαδή ήταν το 1/14 κι όχι το 1/6,αλλά το να δίνετε θρησκευτικά και κάτι άλλα κουλά ήταν από γελοίο έως εξουθενωτικό! Απορώ γιατί δεν σας έχουν παρασημοφορήσει ακόμα...

@jul
Αχ,προσπαθώ-δεν προσπαθώ? Αλλά το άγχος είναι τέχνη,είναι να το έχεις μέσα σου! :)
Αμα το έχεις πάντα θα βρεισ λόγο να αγχωθείς!
Γκρρρ,λιγότερο από μια βδομάδα έμεινε,που θα μου πάει!
Μια φίλη μου λεει ότι "κατουριέσαι πιο πολύ όταν είσαι έξω απ την τουαλέτα",γι αυτό μαλλον το νευρο παίζει καστανιέτα!(κάνει και ρίμα,Δημουλά έπρεπε να με λένε...)

koulpa είπε...

Είναι ηλίθιο το σύστημα παιδείας.. Τα περισσότερα παιδιά χάνουν τα καλήτερά τους χρόνια στερούμενα και το πεχνίδι και την παιδεία (που κανονικά είναι ταυτόσημα) προετιμαζόμενα για να εισαχθούν σε υδρήματα όπου ούτε θα εκπαιδευτούν ούτε θα προετιμαστούν για μιά ζωή που το καλήτερο μέρος της θα έχει περάσει..
Το άγχος σκοτώνει.. το χιούμορ σώζει ζωές:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
Ω,ναι-ναι! Εχετε δίκιο αγαπητέ!
Η παιδεία είναι για τα μπάζα! Εβλεπα προχθές στην tv μια από τις "προσοχη,ακολουθεί πολιτική διαφήμιση",κι έλεγε τι ωραία που ναι τα πράγματα στην παιδεία,και πόσο πολύ έχουν αυξήσει τα κονδύλια,και τι κάλο σύστημα αυτό με τα 6 μαθήματα...μας κορόιδευαν μες στα μούτρα μας!! Και με θράσσος δηλαδή,μετά απ αυτό που έγινε με τις αναβαθμολογήσεις φέτος. Αλλά δεν είναι μόνο αυτοί,όλοι ίδιοι είναι! Παιδεία και πράσινα άλογα! Το μόνο που χει σώσει το θεσμό της παιδείας στα μάτια μου είναι κάποιοι καθηγητές,που αγωνίζονταν μόνοι τους...
Ουφ,τα πα και ξεθύμανα! :))

Christos είπε...

Helloooooo crazy crazy bam&swim maurisame?

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@christos
ωωω,καλωστον!!!
Μπα,καθόλου δεν μαυρίσαμε,άσπρισα κιόλας! Είμαι μόνο bam,χωρίς το swim...! :)

KV είπε...

Μπούρδου άγχος είναι, αντιμετώπισέ το με humor, όσο εκνευρίζεσαι τόσο περισσότερο αργείς να κοιμηθείς. Ξύπνα τους άλλους να παίξετε τάβλι, διάβασε, δες tvούλα, μην περιμένεις να σε πάρει ο ύπνος αμαχητί!

σιχαμένα τα θαμπά τζάμια!

σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@kv
Ναι,χθες παίξαμε λίγο ξύλο και τα κατάφερα κατά τις 4+... :)
Αστα-αστα είχα φέρει ενισχύσεις,γάλατα, δβδια,βιβλία...
Απορώ γιατί τα κάνουν αυτά τα κωλοτζάμια,αφού είναι θαμπά!

Σμακ you back! ;)