Κυριακή, 26 Αυγούστου 2007

Κόμπος στο λαιμό...

Όχι μόνο απ τα γεγονότα...η φωτιά είναι κοντά,ο αέρας φέρνει όλα την κάπνα στην πόλη,τσούζει ο λαιμος. Γεμίσαμε στάχτες,για καθαρό ουρανό ούτε λόγος,μαύρα σύννεφα παντου. Ξύπνησα το πρωί και μύριζε καμένο από την Ευβοια,μέχρι τ' απόγευμα είχαν φροντήσει ν ανάψουν άλλες 3 φωτιές σε αποστάσεις μερικών χιλιομέτρων απο δω. Οταν έπεσε η νύχτα φαίνονται τα κόκκινα σύννεφα,κι οι πρώτες φλόγες πίσω απ το βουνο.
Το τοπικό ραδιόφωνο καλεί τον κόσμο εθελοντικά να βοηθήσει στις περιπολίες για την προστασία του γειτονικού εθνικού δρυμού. Πήγαμε μια βόλτα με τ αμάξι,και καταλήξαμε να περιπολούμε στον δρυμο,έστω και για μία ώρα. Στην πορεία συναντήσαμε αρκετά οχήματα που προστάτευαν το δάσος,κι αρκετά περιπολικά το ένα εκ των οποίων μας χαιρέτησε κιόλας. Αλληλεγγύη. Αυτό ένιωσα. 1,5 ώρα που περιπολήσαμε δεν σώσαμε το δάσος,σίγουρα. Αλλά ένιωσα καλά. Εστω ότι ίσως βοηθάω λίγο στην πρόληψη. Κρίμα που δεν έχω δίπλωμα να το τραβαγα όλο το βράδυ. Εχω δει το δάσος να καίγεται από κοντα,και είναι τόσο κρίμα...
Για τα θύματα της φωτιάς δεν μπορώ να πω τίποτα. Μόνο για το δάσος δίπλα μου θα πω. Και τουλάχιστον για σήμερα ένιωσα ασφάλεια. Μπορεί να υπάρξει ελπίδα μέσα σ' όλη αυτήν την κατάσταση?? Μπορει...

24 σχόλια:

nakupenda είπε...

Βασικά... όπως λέει και μια αγγλική φράση... ζούμε στη μασχάλη του πλανήτη. Αυτά. Για να μη πω τίποτα χειρότερο.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Αχχ,δίκιο έχεις...και που να το βρεις θα μου πεις τώρα? δεν ξέρω! ελπίζω ότι θα το βρεις,κι εσύ κι όλοι μας...

koulpa είπε...

Kαι πιο χαμηλά (αχαμνά?)..
Να αποδημήσουμε όλοι μαζί μα αφείσουμε τον τόπο να συνέλθει..:(

SnoW-wHite είπε...

koulpa:Έτσι όπως φαίνονται τα πράγματα, θα πρέπει να μεταναστεύσουμε για να επιβιώσουμε. Δεν έμεινε τίποτα.

μπουρδου, που μένεις αν επιτρέπεται;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Koulpa
Αμα σας πω ότι αυτό τριγυρίζει στο μυαλλό μου τις τελευταίες μερες?? λέω "πως θα είναι τα πράγματα σε λιγα χρόνια? θα μπορούμε να ζούμε κανονικά?",αλλά απ την άλλη θέλω να πιστεύω ότι δεν μπορεί,κάτι θα γίνει!
@snow-white
Ασε γιατί είναι είναι και μικρό μέρος κι άμα μας πάρουνε χαμπάρι την κάτσαμε! :) Στην Αν.Αττική πάντως!(χριστέ μου,ξεβρακώθηκα!)

SnoW-wHite είπε...

Δε ρώτησα απο περιέργεια, απλώς προσπαθούσα να καταλάβω ποια φωτιά έβλεπες εσύ.Ααααααααχ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Σιγά καλέ,δεν το παρεξήγησα,το κατάλαβα! :)
Ολες των Καλυβίων,της κερατιάς,μέχρι και της εύβοιας τον καπνό είχαμε!

SnoW-wHite είπε...

Πολύ όμορφα!Εξαιρετικά!Ααααααααααχ(ξαναβόγκιξα, ε;)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Δεν πειράζει,εσύ θα λες τα αχ κι εγώ θα λέω τα βαχ!
Βαααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχ....

koulpa είπε...

Περισσότερο από το φυσικό περιβάλον, με ενοχλεί η "νεκρή φύση".. τα άτομα με iQ ραδικιού που χειροκροτούν το γουρουνάκι και το κουνελάκι, που βρήκαν ώρα, να εξασκήσουν το κληρωνομικό τους δικαίωμα πέζοντας τις κωμοδιούλες τους... Αρχίζω να ψάχνω τρόπους να φύγω... όπου και να ταξιδέψω η ελλάδα με πληγώνει?...Λες?... Μπρρρρ...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Πόσου επίκαιρος μπορείνα έινα ώρες-ώρες ο Σεφέρης... Εχετε δίκιο...και παλι!

Πυγμαλίων είπε...

καλα δεν εχει φτασει στο συννεφακι σου οοοολος αυτος ο καπνος απο δω κατω;

Ανεπικαιρο αλλα καλως σε βρηκα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Τώρα σοβαρά,διάβασες το ποστ κι εσύ κατάλαβες ότι όλα είναι μια χαρά για μένα?? Και δεν θεωρώ ανεπίκερο το γεγονός ότι ελπίζω ότι δεν θα καεί ένα ακόμα δάσος...!
Ωστόσο εσύ μπορείς να το χαρακτηρίσεις όπως θες...
Και καλωσήρθες

jul είπε...

Αστα να πανε κοριτσι μου....σκατά και απόσκατα είμαστε...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Είμαστε γαμώτο...είμαστε αυτό που θελήσαμε να είμαστε. Και το συνειδητοποιούμαι μονο όταν το πληρώνουμε..

Πυγμαλίων είπε...

Τρομερη παρανοηση αγαπητη μου!
Λογοπαιγνιο ηταν αυτο που ειπα για το σχολιο σου στο προφιλ σου οτι μενεις σε ενα συννεφο.

2ον ανεπικαιρο χαρακτηρισα το γεγονος μεσα σε ολο αυτο το χαμο που βιωνουμε ολοι μας θεωρησα σκοπιμο να δηλωσω πως καλως σε βρηκα!

Μα θα ηταν ποτε δυνατον να παρανοουσα τοοοσο κατι τοοοσο ξεκαθαρο οπως η απογοητευση σου για οσα συμβαινουν;;;
Ελπιζω αυτη μου η απαντηση να ξεκαθαρισε τη θεση μου!

Μετα τιμης

Πυγμαλιων

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Με συγχωρείτε!! Παρεξήγησις! :)
Δεν το κατάλαβα! Συγγνώμη!!

KV είπε...

Μικρή Μπούρδου, με όλα αυτά που συμβαίνουν :((((((( μέχρι και εσύ θα το ξέχασες. Καλή Επιτυχία καλή μου, ελπίζω τα αποτελέσματα να είναι αυτά που θέλεις.
σμακ

koulpa είπε...

Σωστά!!!!
Καλή επιτυχία ότι επιθυμήτε να το πάθετε!!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@kv
Αχ,ειλικρινά ευχαριστώ πολλλλλλυ kv μου!!
Θα σας ενημερώσω αύριο για τ αποτελέσματα! :)

@koulpa
Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ! Μώρε κάτι θα παθω,αν είναι αυτό που επιθυμώ δεν ξέρω! ;)

KV είπε...

Ναι :) ... και στο ενδιάμεσο να προσέχεις (με έχει πιάσει και το λέω σε όλους σήμερα....:((( )
σμακ

(ότι επιθυμείς θα πάθεις... κρίμα που δεν έβαλες και εμάς :) τότε θα έβλεπες πλάκες!)

nakupenda είπε...

Το άσχημο είναι να μιλάς με ανθρώπους που δεν ταράζονται ούτε στο ελάχιστο! Έχουν το σκεπτικό "Εντάξει είμαστε εμείς εδώ, η φωτιά δε μας απειλεί οπότε γιατί να αγχωθώ!!??"
κ όταν τους δείχνω με διακοπή της αναπνοής μου το φεγγάρι, μου λένε "Ααααα, τιιιι ωραίο χρώμαααα!..." και όταν μιλάμε στο τηλ. και κάνω μεγάλη παύση γιατί άλλαξα κανάλι και ξανασταμάτησε η αναπνοή, μου λένε "Βάλε MAD παίζει καινούριο τραγούδι"

Ε άσταδιάλα!!!!!!!! Γι'αυτό λέω καλά να πάθουμε, έχω την εντύπωση ότι οι περισσότεροι έτσι σκέφτονται. Ή μάλλον, δε σκέφτονται.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

dont worry,εγώ θα προσέχω! [τα νεύρα μου πάλι δεν εγγυώνται τίποτα!] :)

(θα δούμε τι θα πάθω σε 8 ώρες! Λυπήθηκα την άμοιρη μάνα και δεν έβαλα,αλλιώς πολύ μου άρεσε!)

Σμακ u back! :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@nakupenda
sorry,γράφαμε μαζί! Είναι η κλασσική νοοτροπία του ωχαδερφισμου! Μέχρι να ρθει η φωτιά να με κάψει κάθομαι και ξύνω τα..αυτιά μου! Γι αυτό και φοβάμαι ότι η κατάσταση δεν πρόκειται ν αλλάξει...Γιατί ξεκινάει απο χαμηλά,απ τους ανθρώπους που περιγράφεις! Τώρα μου θύμησες το "ο σοφός δείχνει το φεγγάρι,κι ο ηλίθιος κοιτάει το δάχτυλο"...μάντεψε ποιοι είμαστε!