Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2007

Γκαν-γκαν-γκαν*...(Update&sorry)


ΠΡΟΣΟΧΗ-ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΡΙΣΗ ΓΚΡΙΝΙΑΣ-ΟΙ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙΤΕ



Δε...δε...πάει,δεν θ αντέξω!! Έχω ανοιχτή την τηλεόραση(1η λάθος κίνηση) και σκάει έκτακτο δελτίο."Πάει,αυτό ήταν βγήκαν',λέω και πιάνω την καρδιά μου έτοιμη να ρίξω τη μεγάλη φο λιποθυμία για να το κάνω λίγο πιο τραγικό...Για τις φωτιές λέει τελικά.(Δεν θα το σχολιάσω,πάλι τα ίδια θα πω)
Λέω η χαζή,άντε βγες λίγο έξω να δεις κανεναν άνθρωπο(2η λάθος κίνηση),πάω κι εγώ χαρωπή για ψωμί κι εφημερίδα...στην πορεία συναντάω 2 καθηγητές μου,συν ένα συμμαθητή,συν ένα γνωστό...γκρρρ!!!! Όχι-όχι,δεν θα με πάρει από κάτω,θα σταθώ στο ύψος μου! Παίρνω το ψωμί,παίρνω και την εφημερίδα(3η λάθος κίνηση-κάηκα???),ανοίγω την εφημερίδα...βάσεις μέσα! Εεεεεε,θα το πω.....ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΠΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Θες ν αγιάσεις και δεν μπορείς!!! Σε μοναστήρι θα πάω να κλειστώ,και θα βγώ δευτέρα πρωί!
Γαμώτο-γαμώτο-γαμώτο!


Τώρα εσείς οι άμοιροι αναγνώστες δεν μου φταίτε σε τίποτα,αλλά εγώ προειδοποίησα πιο πάνω για τη γκρίνια!

*Το γκαν-γκαν-γκαν είναι ό ήχος που κάνουν πλέον τα δόντια μου απ τα νεύρα μου
Ααααα,και τώρα που το θυμήθηκα,βρήκα αντίδοτο στην αυπνία!!! :))) Το βοήθημα της χημείας-άψογο! :))
UPDATE
Ε,νταξ...μ όλα αυτά που έχουν γίνει σήμερα με τις φωτιές,και τους τόσους ανθρώπους που χάθηκαν,αισθάνομαι κάτι περισσότερο από ηλίθια! Κι αυτού του είδους η γκρίνια είναι γελοία!
Κρίμα γι αυτούς τους ανθρώπους που βλέπουν τα πάντα να χάνονται,θα μπορούσαν να είχαν σωθεί αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά.Δεν πίστευα ότι αυτά θα μπορούσαν να γίνουν το 2007. Ειλικρινα.

12 σχόλια:

koulpa είπε...

Εγώ πάλι, βάζω κάτι ανάμεσα στις μασέλες μου (2-3 κοτόπουλα, 2-3 τούρτες, κάνα ταψί μουσακά κλπ).. και σταματούν να τρίζουν και ξεχνώ τα προβήματά μου:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Εγώ θα πάω να βάλω ντολμαδάκια!!! :)))

koulpa είπε...

Εξεραιτική επιλογή, καλή όρεξη:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

καλή χώνεψη πλέον! :)))
Επήλθε η γενοκτονία των ντολμαδακίων αγαπητέ!

Christos είπε...

Μαλάκες είναι.
-----------

Ντολμαδάκια για την Αυπνία?
αμύγδαλα με πεπόνι και cow juice

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χα,το πέτυχα!! Το ξερα ότι καταβάθος ήμουν καλή στην κρεμάλα! ;)

Ντολμαδακια για το άγχος,χημεία για την αυπνία(θα κλείσω τις φαρμακευτικές σε λίγο! :) )
By the way,επειδή είμαι κομμάτι βλαχαδερό,τί είναι το cow juice και βαριέμαι να ψάχνω?!

Christos είπε...

Γάλα παιδί μου ο χυμός της Αγελαδας.

Darthiir the Abban είπε...

Κρίση....
Τσκ τσκ τσκ...
Αυτό ήταν περίληψη κρίσης...
Εγώ περίμενα κάτι σε 5 σελίδες κείμενο ένα πράμα έτσι όπως ξεκίνησες...

Αντί για μοναστήρι δε πασ καμιά παραλία το ΣΚ και βγαίνεις (από την θάλασσα) την Δευτέρα;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

μα τί είναι αυτές οι αηδίες! Ακου χυμός της αγελάδας! Αυτό το κατάλαβα,αλλά λέω "μπαα...είσαι ανίδεη,κάτι τρέντυ θα είναι!"... σα το μηλο της γης,κοινώς γεώμηλο, των γάλλων!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Sorry darthiir,γράφαμε μαζί!
Αμ θέλω να γράψω και πέντε και δέκα σελίδες! Αλλα έλα που λυπάμαι τον κόσμο! Ξέρεις με πόσες λεπτομέρειες μπορώ να περιγράψω τους #%$&@%!!! που δεν βγάζουν τις βάσεις,ως επίσης και όλα τα σενάρια που έχω κάνει δια παν ενδεχόμενο,συν το γεγονός ότι αναβάλλω συνεχώς ένα 4ήμερο σε κυκλάδα για αυτές τις κωλοβάσεις????!
Δεν θέλετε να ξερετε believe me!

Αυτό με την παραλία καλό μου ακούγεται! :))

KV είπε...

χαχαχαχαχαχαααααα ωραία υποσημείωση, συμφωνώ απόλυτα!
Συμφωνώ και με τον Καμηλιέρη: Παραλία!!!

Κουράγιο, είπαμε φροντίζει το τάμα και ας το φας πριν το πας!!!! σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@kv
χεχε,έπρεπε να δεις την μάνα μου μόλις είδε τα χέρια μου γεμάτα αντιδράσεις(βαριόμουν να σηκωθώ να πάρω χαρτι! :) ),σαν πουλάκι κοιμήθηκα χθες! :))
Παραλία απ αυρίο,yeah!
Είμαστε προνοητικοί άνθρωποι,φτιάχνουμε 2 φανουρόπιττες! Η μια δεν δεν ζει πάνω από μια ώρα! :D