Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2007

Πιασ' τον τσελεμεντέ...


Νεύρο...πολυ νεύρο...και παίζει καστανιέττα το νεύρο...
Οι βάσεις λένε τη δευτέρα θα βγουν...Γιατί χρυσό μου τη δευτέρα????? Μήπως θα πάει κανείς να δουλέψει το ΣΚ για να βγουν οι βάσεις τη δευτέρα???? Ετοιμες δεν θα 'ναι την παρασκευή???
[Μη μιλάς εσύ,δεν ξέρεις τις δουλειές του υπουργείου,τη δευτέρα θα βγουν...]
Τη δευτέρα είναι του Αγ. Φανουρίου,κι εγώ προληπτική δεν είμαι οοοοοοοοοοοχι...Αλλά μια που είναι του αγίου Φανουρίου,να μην τον καλοπιάσω τον άγιο,να του κάνουμε μια πιτούλα?? Εε?? Μπας και φανερώσει τις καταραμένες τις βάσεις κι ηρεμήσει και το κροσσωτό νεύρο???
Γι αυτό σου λέω,πιάσε τον τσελεμεντέ να κάνουμε την %@#&* τη φανουρόπιττα! (Τη τύχη μου τη χορεύτρια!!!)

11 σχόλια:

KV είπε...

χαχαχαχα έβαλες και το label σιχτίρ!!! όλα καλά θα πάνε! Άσε τις πίττες και βγες βόλτα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Βασικά δεν ήθελα να το γράψω απ την αρχη για να μην με κράξουν,αλλά σίγα μην φτιάξω την πίττα για τον Αγιο!
Βγαίνει ένα κολασμένο πράγμα,μισό ταψί τρώω... :))))
Το label μου φαίνεται θα είναι το πιο συχνό απ όλα! :)

Blogaki είπε...

Κράτα γερά μικρή μας!!
Με ή χωρίς πίτα, όλα καλά θα πάνε!! :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Το τερπνόν μετά του ωφελίμου blogaki! Αν με φάνε οι βάσεις θα πνίξω τον καημό μου στην πίττα,αν περάσω κει που θέλω θα της βάλω και κεράκια και θα τη σβήσω! (είμαι τρελή,το ξέρω!)

SnoW-wHite είπε...

Είναι τόσο ωραία η φανουρόπιτα,ε; Με τι μοιάζει;Πρέπει να ντρέπομαι που δεν εχω φάει ποτε; Έλα,κουράγιο.4 και σήμερα! ;-)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

εεε,εμένα μ αρέσει! :)
Είναι σαν κεηκ με ροδόνερο,με ζάχαρη άχνη απο πάνω!

Με τα μαθήματα τί έγινε? βγήκε κανένα?

SnoW-wHite είπε...

Τα μαθήματα έχουν βγει όλα,μόνο ένα δεν ξέρω που δε το βρήκαμε στις καταστάσεις(γαμώ την οργάνωση μου!)!Ντααααααξ',καλα πήγε! :-)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

μπράβο-μπράβο!!
πάλι καλα που εσείς έχετε βγάλει και κανα μάθημα! σ άλλες σχολές η γραμματεία έχει πάει διακοπες και τα παιδιά δεν ξέρουν σε ποια μαθήματα πέρασαν για να διαβάζουν για την επόμενη εξεταστική!! :)))

jul είπε...

Η φανουρόπιτα ειναι θεϊκή!!! Κάτι ξέρει ο Αγιος και την ζητάει!!!! Και δεν την φτιάχνω γιατί θα την φάω εγώ όλη και ο Άγιος δεν πρόκειται να φάει ψίχουλο!!!!!

ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ....ολα θα φτιάξουν...οτι και να γίνει με τις @#^%$^@# τις βάσεις...ολα θα τελειώσουν...και εσύ θα ηρεμίσεις....
ΒΕΒΑΙΑ.....αυτό με το να βγούν την Δευτέρα ενώ ενδιάμεσα ειναι ΣΚ δεν το καταλαβαίνω...αλλά τωρα θες και εσύ να βάλεις τους έγκριτους δημοσιογράφους μας να δουλευουν ΣΚ?? τστστσ τστσ...κακιασμένο!!!!:Ρ:Ρ:Ρ

laxanaki είπε...

Ε όχι να αγχώνεσαι και συ!! όλα καλά θα πάνε!! (όταν περάσεις να μου στείλεις 1 λίπασμα για το λαχανόκηπο, όπως τα συμφωνήσαμε ε???)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Τι να κάνω,που πλησιάζουν οι μέρες κι εγώ κάνω σενάρια επιστημονικής φαντασίας-τύφλα να χει ο σπιλμπερκ!!
Μην ανησυχείς,το λίπασμα το έχω υπ όψιν,ο λαχανόκηπος θα θεριέψει! ;)