Τρίτη, 21 Αυγούστου 2007

"Εεεμμμ...δεσποινίς,για κουνήστε λίγο το κεφάλι σας,έχει τίποτε μέσα???"




Ασχετο,αλλά στη 'χάνομαι γιατί ρεμβάζω' κατάσταση που βρίσκομαι τον τελευταίο καιρό,θυμήθηκα ένα χοντρό ρεζιλίκι μου...

Πάω η καλή σου σινάμενη-κουνάμενη να δώσω εξετάσεις για τα ιταλικά...(εδώ να σημειώσω ότι με την Αθήνα δεν έχω και την καλύτερη δυνατή σχέση,τουτέστιν δεν την ξέρω και σαν την παλάμη μου,άρα θα πρεπε να χω τον νου μου μη χάσω κανά δρόμο!)

Πάω λοιπόν,δίνω,βγαίνω έξω και ξεκινάω για το μετρο... Εκεί που περπάταγα περνάνε από δίπλα 2-3 αγόρια τα οποία κάτι είπανε,αλλά εγώ δεν άκουσα (γιατί το χω κι αυτό το κακό),ωστόσο δεν γύρισα γιατί ήθελα να το παίξω κιουρία...κι εκεί που περιμένω ν ανάψει το πράσινο ανθρωπάκι για να περάσω απέναντι ακούω μαι φωνή από πίσω μου: "ZARA 19,90" και σκάσανε στα γελια... Και συνειδητοποιώ η δικιά σου,ότι ξύπνησα το πρωί κι απ το άγχος μου ξέχασα να κόψω την ταμπελίτσα από την μπλούζα,η οποία διάλεξε ώρα και στιγμή να ξεπροβάλει!! Τρομάρα μου,κι ήθελα να το παίξω και κιουρία! Φυσικά έκοψα επι τόπου την ταμπελίτσα,κι έβαλα τα γέλια(ανωτερότητα πάνω απ όλα) μπας και ελαφρύνει λίγο η ξεφτίλα,αλλά τι τα θες? Ενα μυαλό κι αυτό λειψο...

Βασικά έχω κάνει κι άλλα,αλλά τώρα δεν μου ρχονται...!

4 σχόλια:

koulpa είπε...

Xιχι.. εγώ έκοψα τα 150 ταμπελάκια από το καινούργιο παντελόνι.. δεν είδα όμως το τεράστιο αυτοκόλλτο στο πίσω μέρος σε όλο το ύψος του ποδιου.. κυκλοφορούσα όλη μέρα και το βράδυ ένας φίλος μου είπε "το ξερουμε ότι πάχυνες δε χρηάζεται να κυκλοφορείς με το νούμερο του παντελονιού για να το διαφημίζεις"..:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μα αγαπητέ koulpa δεν είναι εκνευριστικά αυτά τα ταμπελοειδή???
Περιττό βέβαια να σας πω ότι στις εξετάσεις που έγραφα,το πιο πιθανό είναι να κρεμόταν το ταμπελάκι απ έξω!
Κι αυτή η πισινή μου πια,τα μάτια της όλο στο γραπτό τα είχε?? Τι άνθρωποι!

lifewhispers είπε...

Ουουου..τι μου θυμισες τωρα...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Τι?? Για πες-για πεσ!! :)