Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2007

Στο σταθμό του Μονάχου..






















...όχι,δεν "με πέταξε άχου,η μαύρη μοίρα μου",με τη θέληση μου πήγα και τη δική μου και της μοίρας μου! :) Let's see...


1η μέρα Μόναχο,βόλτα στην Mariensplatz, βουρ στα πολυκαταστήματα-λιποθυμία απ τις εκπτώσεις...μετά απο 3 ώρες έχω πέσει ξερή από περπάτημα και πείνα,οπότε πάμε για βαυαρικά πιάτα! Ακόμα δεν έχω πάθει overdose από μπύρες και λουκάνικα,οπότε μπορώ να πω ότι είχαμε μια...εεε...αρκετά στενή επαφή με τις μπύρες...εεε...και με τα σνίτσελ.... Παρεπιπτόντως ήπια μαύρη μπύρα και μ άρεσε πάρα πολύ,ήταν πολύ διαφορετική-να τη δοκιμάσετε! Α,ήπια(στη Γερμανία ήμουν,τι περιμένατε???) και μπύρα με λεμόνι,αλλά ήταν μια αηδία και μισή,λες κι έιχαν ρίξει sprite μέσα,μην τη δοκιμάσετε! Ε,και μετά πα όλο αυτό το φαγοπότι ίσα που περπάτησα μέχρι το ταξί για το ξενοδοχείο!



2η μερα Ξενάγηση στην πόλη... θα την πω την αμαρτία μου,κανένα αξιόλογο αξιοθέατο δεν είχε,στις ολυμπιακές εγκταστάσεις μας παράτησαν για λίγο... κι επειδή στα ταξίδια με πιάνει η ιδέα του "Τι? ήρθες ως εδώ και δεν θα κρεμαστείς ανάποδα απ το τσιγκέλι για να δεις πως είναι??",δηλαδή προσπαθώ να μην χάνω ευκαιρίες(άσχετα αν μετά το μετανιώνω!)... πήγα η καλή σου και ανέβηκα σ ένα πύργο που είχαν φτιάξει στους ολυμπιακούς του Μονάχου -νομίζω πύργος της τηλεόρασης λέγεται,ή κάπως έτσι-,που έχει ύψος 291 μέτρα...ευτυχώς ο όροφος για οτυς επισκέπτες είναι μόνο στα 182 μέτρα... Κι επειδή εκτός από φοβία για τα αεροπλάνα (σοβαρά τώρα,γίνεται αυτό??? Να σου ρθει ξαφνικά?? ποτέ δεν έιχα πρόβλημα...) έχω αρχίσει να αποκτώ και υψοφοβία,μπορώ να πω ότι έχω περάσει και καλύτερα...! Τέλοσπάντων,μετά μας γύριζαν γύρω γύρω,μας έδειξαν ένα απαίσιο δούρειο ίππο έξω απ την γλυπτοθήκη τους-αν δεν απατώμαι-,ακι μας ξεφόρτωσαν στην πινακοθήκη... Σιγά να μην τη γύρισα όλη! Τέτοιες χαρές τις κάνω μόνο σε ειδικές περιστάσεις,κι έτσι αρκέστηκα σε μερικές αίθουσες... Είχε απογευματιάσει πια,μας γυρίσανε στην Mariensplatz,όπου ακολούθησε ακόμα μια(μικρή) εξόρμηση στα μαγαζιά! Άλλη μπυραρία αυτή τη φορά,παρόμοια εδέσματα,η χθεσινή σαφώς καλύτερη! Ξενοδοχείο ξανά και νάνι...(εντωμεταξύ το κρεββάτι του ξενοδοχείου ήταν φοβερά άβολα,με αποτέλεσμα να ξυπνάω κάθε πρωί μουδιασμένη,λες και μ έδερναν,αλλά παμ παρακάτω...)

3η μέρα Οberammergau. Το καλύτερο απ όλα ήταν η διαδρομή! Ευτυχώς ο καιρός είχε χαλάσει και σε αντίθεση με τον ενκευριστικό ήλιο των προηγούμενων ημερών,τώρα υπήρχε μια ωραιότατη συννεφια με κρίσεις ψιλόβροχου... Βασικα πιο πολύ μ άρεσε η διαδρομή απ το oberammergau,που ήταν λίγο γκαου... Anyway,πολύ δεν κάτσαμε,ίσα για μια βόλτα και ένα παγωτό(φουντούκι με σιρόπι,που να σας τα λέω τώρα!)... Πήγαμε και σ ένα ηλίθιο κάστρο του Λουδουβίκου του Β (ο οποίος δουλειά δεν είχε κι έφτιαχνε κάστρα για να μας βγαίνει εμάς η γλώσσα...Αντε γιατί του τα χω μαζεμενα!),τίποτε ιδιαίτερο... κι αν θέλετε τη γνώμη μου,μετά τις βερσαλλίες όλα τ άλλα είναι καλύβες... Στο γυρισμό σταματήσαμε και σ ένα άλλο χωριό,για να δούμε λεει ένα μοναστήρι,αλλά δεν καταδέχτηκα να πάω! Αντ' αυτού έριξα μια ματιά στα μαγαζάκια κι ανακάλυψα ένα φ-ο-β-ε-ρ-ό μαγνητάκι Mozarkugel (οι έχοντες γνώση-και γεύση-,εδώ αναστανέζουν...). Πίσω στο Μόναχο,πιτσαρία σήμερα (κατόπιν δικής μου σοβαρής μπούχτισης από λουκάνικα και μπύρες),ξενοδοχείο ξανά...

4η μέρα Schwangau. Εδώ υπέφερα...σας έχω πει να μην ανέβετε ποτε-ποτε-ποτε-ΠΟΤΕ στο κάστρο Neuschwanstein με το πόδια??? Ε,σας το ξαναλέω!! Κατι ξέρω πιστέψτε με! Η διαδρομή είναι πολύ ωραία,και τα ποταμάκια ωραία είναι,αλλά μετά το πρώτο μισάωρο στην ανηφόρα σιχτιρίζεις και τα ποταμάκια και τα δεντράκια! Εγώ τουλάχιστον,που όπως ξέρετε οι πιο παλιοί δεν σιχτιρίζω ποτε... :) Κι όλα αυτά για ακόμα ένα ηλίθιο κάστρο του Λουδουβίκου του Β!!! Τώρα θα μου πείτε,τί πήγες άμα δεν σ άρεσε...τέλοσπάντων,εμπειρίες έιναι...! Ξανα πίσω,ωραιότατος ύπνος στην επιστροφη! Μπυραρία μία των προηγούμενων ημερών(εκ του ασφαλούς,χεχε),εγώ με σαλάτα την έβγαλα,είχα αρχίσει να ξερνάω με το κρέας...

5η μέρα Guess what! Πήγαμε να δούμε κι άλλο κάστρο του Λουδοβίκου(σιχτίρ πια!)... Σ ένα νησί αυτή τη φορά,το νησί Χερενχίμζεε... Εκνευριστικά δυνατός ήλιος,κόσμος,κι ελαφρύς εκνευρισμός... το 'δαμε κι αυτό,μας πήρε το μεσημέρι... Φαγητό στο λιμανάκι που δεν θυμάμαι πως το λένε,κι επιστροφή...Ξανά-μανά μπυραρίες,με την πιο αηδιαστική σαλάτα που χω δει! Τα θελα κι εγώ όμως,λύσσαξα με τις σαλάτες,τί το περάσατε μανδάμ???

6η μέρα Μία απ τις καλύτερες μέρες... Αχ-βαχ,φοβερές αναμνήσεις!! Μέρα ελεύθερη και φύγαμε για το Deutsches Museum...μουσείο τεχνολογίας κι επιστημών!! Είναι τεράστιο,με διαδραστικά εκθέματα,απίστευτο! Περπάτησα όσο περισσότερο μπορούσα εκείνη την μερα,όταν τελειώσαμε ήμουν ένα βήμα πριν τη λιποθυμία,αλλά απολύτως ευχαριστημένη! Απίθανα εκθέματα,απ τα πιο αγαπημένα ένα κύτταρο,που έμπαινες μέσα κι έβλεπες το σύμπλεγμα golgi,τα μιτοχόνδρια,τον πυρήνα,τα πάντα!(έχω και φωτό απ το κύτταρο,αλλά δεν πολυφαίνεται..) στο τμήμα φυσικής έκανα ένα πείραμα που διδαχθήκαμε φέτος στην περιστροφή,και που ποτέ δεν φανταζόμουν ότι ισχύει! Στη χημεία είχε ένα κάρο αντιδράσεις,απ τις οποίες δεν κατάλαβα ούτε τις μισες,μόνο την εξουδετέρωση κι άντε και μια οξειδωαναγωγική...μπορούσες να μυρίσεις διάλυμα αμμωνίας,καλά για το DNA είχε ένα τεράστιο μοντέλο,κι ένα σωρό επεξηγήσεις αλλά δεν αντεξα να τις διαβάσω! Είχε τομές από επιβατικά αεροπλάνα(κανονική "φέτα" από αεροπλάνο της Lufthansa!),διαστημόπλοια,αληθινά υποβρύχια,πλοία,αντλίες,κινητήρες,την ιστορία του χαρτιού,της γεωργίας,της αλχημείας,κι άλλα τόσα που δεν μπορώ να θυμηθώ αυτή τη στιγμή! Κανονική disneyland!! [Εεε,μετά απ΄αυτό δεν θυμάμαι τι ακριβώς κάναμε την υπόλοιπη μερα.. ;) ]

7η μέρα Σχεδόν η καλύτερη! Salzburg! Μαγευτική πόλη! Πήγαμε και γυρίσαμε,με συννεφιά και ψιλόβροχο(χαρά εγώ!),κι ήταν υπέροχα! Η Αυστρία σαφώς ομορφότερη απ την Γερμανία(κι η Ελβετία απ την Αυστρία,αλλά αυτό έιναι άλλου παπά ευαγγέλιο),άλλα κτίρια,πιο όμορφη φύση... το αστείο είναι ότι στο Σαλτσμπουρκ πιο πολύ μ άρεσαν οι ταμπέλες των καταστημάτων(κάπου έχω καποιες φωτό...)! Είδα το σπίτι του Μότσαρτ,(και τα σοκολατάκια του-χεχε,έκανα στοκ! :))))) ),τους κήπους και λίγο πριν φύγουμε μπήκαμε σ ένα ταξί που ο ταξιτζής ήταν κουστουμαρισμένος κι άκουγε Haydn(όχι,γιατί οι δικοί μας ακούνε να μην πω τι...!),και μας έκανε μια μικρή ξενάγηση(εξαιρετική μέθοδος αυτή του ταξιού έχει εφαρμοσθεί πολλάκις με μεγάλη επιτυχία!)...εξαιρετικό το Σαλτσμπουρκ! Την επόμενη φεύγαμε οπότε όταν γυρίσαμε στο Μόναχο δεν είχαμε και μεγάλα περιθώρια για βόλτες,φαί κι ύπνος στο ξενοδοχείο.

Αυτά απ την ανταπόκριση μου στη Γερμανία,ήταν ωραία στο σύνολο της η εκδρομή...Για το Deutsches Museum σας είπα????

Δεν υπάρχουν σχόλια: